Kde ste zamestnaní absolventi sociálnej práce?

vzdatto
4. jún 2013

Ahojte, končím 2 st. VS sociálna práca, chcela som sa informovať kde ste sa s touto školou zamestnali vo vašom regióne? u nás na upsvr nie je šanca, Ďakujem.

eeffka
4. jún 2013

@vzdatto dievca zlate zle sa pytas... kazdý absolvent "socialnej prace" ktoreho poznam uz pracu davno ma a potreboval si len "dorobit" tabulkovo titul.
Popravde velmi by som sa tym nechvalila a v zivotopise sucho oznamila ze mam titul Mgr.
Bodka.

terezka1947
4. jún 2013

@vzdatto aj ja poznam iba ludi.kt si VS dorabali iba kvoli titulu a udrzaniu si miesta...takze studovali popri zamestnani...musis skusat aj ine oblasti,vies doba tazka 😉

vzdatto
autor
4. jún 2013

@eeffka
@terezka1947
ved práve, je mi to úplne jasné že dobá je taká..že málokto má takú prácu ktorú aj vyštudoval...

ciusinka
4. jún 2013

@vzdatto Poznam 3 ludi, co to studuju:

1. kamaratka - teraz skoncila Mgr., pracuje v banke uz par rokov, skolu si robila, lebo chcela mat titul + sice by chcela robit niekde v tejto oblasti, ale napriek tomu, ze byva v BA, sanca uplatnit sa v tomto smere je takmer nulova

2. svagor - konci teraz Bc., pracuje ako SBS, tuto skolu si robi len preto, aby mal nejaky titul a aby mali rodicia radost, ze ma nejaky titul

3. znama - robi uz par rokov na Urade prace v BA a tam jej to dali ako podmienku, ak sa chce niekam posunut, ze si musi urobit tuto skolu, teraz by mala koncit Bc., ale vzhladom na to, ze teraz v juni bude rodit, vyzera to tak, ze sa na skolu vykasle..

terezka1947
4. jún 2013

@vzdatto veeeeed to....ja som ucitelka a po dost zlych skusenostiach som to po roku nechala a robim uplne nieco ine,dorobila som si vzdelanie v inej oblasti a som spokojna-teda bola som,teraz malicky a som doma 😉
aaaaale,vzdy mi je za ucitelovanim luto...mozno niekedy naberiem odvahu 😉

wena
4. jún 2013