Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Kto pracuje vo firme Courlux?

zuzkahsz
8. feb 2016

Potrebujem poradit.

damadama
10. feb 2016

@zuzkahsz to sa ti tu nikto neprizná. Tá firma je samá šmelina, ani nechápem, ako si môže niekto od nich niečo objednať a vôbec objednať niečo po telefóne, ak niekto volá a otravne ponúka. S týmto ti asi nikto nepomôže... Iba ak by si popísala svoj problém, príp.hľadať pomoc inde a nie u šmelinárov.

sabi75
16. jún 2016

Mne prišiel dnes list, kde odo mňa žiadajú zaplatiť za dámske ponožky Lady Socks by Courlux, ktoré som si akože objednala. Lenže ja som si nikdy žiadne ponožky neobjednávala a ani mi nič z neba nespadlo. Tak neviem, za čo mám platiť. V liste sa uvádzajú 2 dátumy- dátum faktúry: 30.3.2016 a dátum splatnosti: 11.5.2016.
Neviem, čo mám robiť- chcem spravodlivosť, nie dlhy, ale neviem, ako mám dokázať, že mi nič neprišlo ani som si nič neobjednala. Chcem mať akurát svätý pokoj od podobných nekalých obchodov, kde ma psychicky ničia svojimi blbými požiadavkami. Som nezamestnaná osoba so zdravotným postihnutím a každý cent si preto cením.
Neviem, koho mám poprosiť o pomoc a kto mi skutočne pomôže. Ak sa niekde nájde taká dobrá duša, veľmi jej ďakujem ...

damadama
17. jún 2016

@sabi75 nerob nič. Ak, tak len napíš list na danú adresu (spätnú akože faktúry) a opýtaj sa ich, že akože akým spôsobom si si objednala a akože ako si si ich prebrala...? Určite neposielajú obyč.2.tr., a ak hej, tak je to uzavreté, lebo nemajú žiadny doklad o zaslaní...
Ak na dobierku alebo doporučene, mali by mať doklad o prevzatí s tvojim podpisom... Určite namajú, takže uzavreté.
Nech ti ukážu, kde a ako si si ich akože objednala...., určite to nebude tvoja skutočná mailová adresa a ani tvoj podpis....
A určite sa im v liste nepodpisuj svojim podpisom, stačí, ak napíšeš len s pozdravom... meno.

Zdierači jedni.
Držím palce.

sabi75
18. jún 2016

Zdravím a veľmi pekne ďakujem za dodanie odvahy k napísaniu tomu mailu. Včera som to poslala a bola som prekvapená (príjemne), keď mi po pár hodinách prišla odpoveď. Napísali len toľko, že sa ten balík zrejme cestou niekde stratil a nič platiť nemusím.
Želám pekný víkend 🙂
Sabi

courlux
8. aug 2016

@sabi75 Dobrý deň, dovoľujeme si reagovať na hore uvedené príspevky. Sme radi, že ste nás kontaktovali a tak mohla byť Vaša nepríjemná situácia vyriešená k Vašej spokojnosti. Potencionálnych zákazníkov oslovujeme telefonicky na náhodne vygenerovaných telefónnych číslach. To znamená, že nemáme k dispozícií žiadne údaje o zákazníkovi, meno, priezvisko a ani adresu. Všetky tieto údaje nám uvedie zákazník sám a dobrovoľne v prípade, že ho naša ponuka zaujme a želá si produkt vyskúšať. Pred zaslaním úvodného balíka posielame zákazníkom list potvrdenie objednávky kde sú všetky informácie, ktoré boli prezentované v telefonickom rozhovore, ešte raz zhrnuté. Zákazník má samozrejme možnosť od objednávky odstúpiť. V prípade, že zistí, že objednávku za neho uskutočnila iná osoba a nie je si vedomý, že by vykonal objednávku s operátorom zákazníckeho servisu stačí nás kontaktovať na telefónnom čísle 041/2812125, e-mailom: sk@courlux.com alebo listom na našej adrese: Zákaznícky servis v SR, P.O.BOX 7, 010 15 Žilina a situáciu doriešime nakoľko hovory sú monitorované.

Zásielky sú zasielané zo Švajčiarska zákazníkom ako obyčajná listová zásielka, takže žiaľ spoločnosť Courlux nemá ako zistiť či Vám balenie bolo skutočne doručené alebo nie. Zásielky sú však doručované prostredníctvom Slovenskej pošty, kde si spoločnosť Courlux v takomto prípade reklamuje stratené zásielky. Nato aby sme my zistili, že Vám zásielka neprišla je však potrebné nás kontaktovať na základe doručenej SMS správy alebo upomienky. Danú situáciu sa vždy snažíme vyriešiť k spokojnosti nášho zákazníka preto nás v takýchto nepríjemných situáciach neváhajte kontaktovať. S pozdravom zákaznícky servis v SR.

damadama
8. aug 2016

@courlux Dobrý deň. Dosť skoro to teda riešite....
Hlavne teda treba k spokojnosti ľudí (zákazníkov).
Ďakujeme za info.

Tu začni písať odpoveď...

Odošli