Názor na motivačný list

jankaroy
24. sep 2015

Ahojte,
rada by som poznala vas nazor na tento motivacny list, pripadne pripomienky navrhy na zmenu. Dakujem

na základe Vášho inzerátu uverejneného na www. profesia.sk sa uchádzam o pracovnú pozíciu Chyžná – upratovanie hotelových izieb. Vaša ponuka práce ma zaujala, nakoľko v poslednom zamestnaní som zistila, že celodenné sedenie za počítačom mi nevyhovuje. ( neviem ci je to vhodne tak lopatisticky napisat alebo skor zovseobecnit )

Rada sa učím nové veci, som flexibilná, zodpovedná a mám pozitívny vzťah k ľuďom. Čo sa týka mojich pracovných skúseností, všetky moje predchádzajúce pracovné pozície boli prozákaznícky orientované, čo považujem za výhodu pre získanie tejto práce.

V rámci mojich časových možnosti sa zdokonaľujem v dvoch cudzích jazykoch, ktoré môžem v tejto pozícii využiť. Počas starostlivosti o deti som sa začala venovať fotografovaniu a pečeniu poťahovaných tôrt, ktoré sa stali mojim koníčkom.

Rada prijmem Vaše pozvanie na osobný pohovor v termíne, ktorý stanovíte.

livka_
24. sep 2015

to o sedeni je dobre, to tam nechaj. to prozakaznicky by som vypustila. je to formulka ktoru pouziva uz kazdy a posobi to skopirovane preto. napisala si si to pekne podla mna. a dopis ze si nekonfliktna. to znie fajn. alebo ak chces to prozakaznicky silou mocou tak skus, nieco v sluzbach ku klientom, strankam.. celkovo je to pekne slusne napisane. si sikulka. drzim palce!

hradnapani
25. sep 2015

@jankaroy doplnila by som tam este nieco v zmysle, ze mas vztah k cistote a poriadku, si dokladna alebo pedantna, ze si rada v pohybe (to je narazka na ten pocitac) a tak. Proste nieco, cim by chyzna mala vynikat 😉

dominika6
25. sep 2015

@jankaroy
nepíš o tom čo ti nevyhovovalo v predošlom zamestnaní,nehodí sa to tak,vyznie to ako ked si preberáš čo chceš a čo nie,tak isto načo píšeš o tortách,ked to s chyžnou nesúvisí?

jankaroy
autor
25. sep 2015

@hradnapani