Nevhodné otázky na pohovore. Ako sa vyrovnať so sklamaním zo zlého pracovného pohovoru?

wallery86
6. máj 2022

Keďže som končiaca študentka VŠ, tak už pomaličky posielám žiadosti o prijatie do zamestnania do škôl, v ktorých by som chcela učiť. Existuje jedno maďarské gymnázium o ktorej som počula len samé dobré veci a veľmi som túžila tam učiť (ja som tiež Maďarka, maďarčina mi nerobí problémy). Zhodou okolností práve hľadali niekoho na miesto učiteľky angličtiny. Hovorila som si, že to musí byť osud. Poslala som žiadosť, zavolali ma na pohovor. Super! 2 dní som sa pripravovala na ten pohovor. Bola som strašne nervózna lebo som tam strašne chcela učiť...