Odpracované hodiny 50 hodín týždenne

anavi17
11. feb 2019

Ahojte, potrebovala by som poradiť. V zmluve mám napísané, že pracovný čas je 37,75 týždenne, ale ja mám viac cca 50 hodín týždenne. Pracujem ako predavačka, pár korún dostávam na ruku a ostatné na účet. Z tej pásky nevieme bohviečo vyčítať. Keď sme sa pýtali vedúcej, tak vždy to nejako zahovorila, dávala ,, kaleráby '' do hlavy, aby sme už neotravovali. Ak máte s týmto skúsenosť, alebo podobne, dajte prosím vedieť. Ďakujem 👍

nevludna
11. feb 2019

@anavi17 zalezi co mas v zmluve. Vacsinou byva taka veta, ze 150hodin/abo hockolko za rok je v ramci platu

katarinamarkova
11. feb 2019

@anavi17 na ruku.....takze svoju zmluvu mozes porovnavat len s tym co mas vo vyplatnej paske.....ostatne hodiny riesi ona aj ty mimo zákon 😊

vondolina
12. feb 2019

keďže čoto dostávaš na ruku, tak to bude komplikovanejšie a najmä nezmôžeš nič keďže to nemáš papierovo aj tie hodiny :/

anavi17
autor
12. feb 2019

Napadlo ma či sa s tým nedá niečo spraviť, poslať mu nejakú kontrolu (zamestnávateľovi), alebo niečo? Lebo u nás to je tak, vedúca píše jednu pravdivú a jednu falošnú dochádzku. Tento náš zamestnávateľ má viacero obchodov cca 30(aj viac).. Ďakujem Vám za každú odpoveď.

anavi17
autor
12. feb 2019

@nevludna nemám tam nič ohľadne tohto..

katarinamarkova
12. feb 2019

@anavi17 môžeš poslať kontrolu. Ale aj ty ako pracujúca načierno mozes dostať pokutu tiež.

miriam11
12. feb 2019

@katarinamarkova ,ked zasle kontrolu tak " sikovna " veduca vytiahne falosnu dochádzku, ktoru si vedie prave pre taketo pripady. A skutok sa nestal....

abbey1
12. feb 2019