Dobrý den, dnes som bola pozvana na prac.pohovor vo firme vyssie uvedenej, ak by som sa mohla spytat ake otazky by mi mohli polozit, a ako odpovedat...mam pribliznu predstavu, no každa rada dobra. Vopred Ďakujem.
@kuko_44
Ahoj v prvom rade prajem hodne štastia.
Možem ti dať len zopar rad na čo sa zameravam na vyberku ja vo všeobecnosti, lebo neviem čoho sa týka vyberovka. Pohovor bude formou assessment centra??
1) Pozdrav, stisk rukou, pohľad do oči - nepozeraj sa do okna, nebehaj neustale očami - pozeraj sa na toho, kto na teba hovorí, kto ti poklada otázku. Nezabudaj sa obćas pozrieť na ostatných.
2) Seď rovno - mala som človeka, ktorý sa mi na stoličke rozvalil ako v bare 😅 . Nehraj sa s rukami - zistia, že si nervózna.
3)Ak pri sebeprezentaci na niečo zabudneš, klidne sa k tomu s úsmevom vráť.
4)Nepoužívaj slovo myslím si, chcela by som - podmieńovací spůsob. Radšej povedz : Som presvedčená...pozor ale aby si to neprehnala, neviem aka bude tvoja pozicia. Stalo sa mi, že záujemca bol až príliž sebeistý a neskutočne pohorel.
5)Priprav si čo najviac o spoločnosti, buď pripravená na otázky typu : Prečo práve vy, prečo ste si vybrali túto prácu - hlavne si niečo o tom zisti.
6) Je to Call Centrum?? tak potom sa zameraj aj na prejav hlasu, intonácia, správne vyslovuj, pozor na rychlosť.
7) ak to bude pohovor bude formou assessment centra priprav sa na různe úlohy. Niektore sú i bez prípravy.
na ten pohovor sa dobre priprav - je potom vidno, že ti na tom záleži 🙂
Ďakujem za všetky rady. Je to pohovor do značkovej predajne Telekomu. Tak záleží mi na tom dosť, dúfam že som sa dostatočne pripravil. Vy robíte výberové konania priamo v Telekome alebo v nejakej inej firme?
som pozvany na pohovor do telekom centra na poziciu operator call centra formou assessment centra. nejake tie informacie som si nastudoval a budem vystaveny psychickemu terroru po dobu 6 hodin (jedna pracovna smena). v minulosti som takuto pracu robil a vidi sa mi zvlastne podstupit proceduru overovania, spochybnovania dosavadnych uspechov. taktiez nerozumiem riesenie situacie v kolektive ked v call centre pracuje clovek sam za seba. obzvlast ked hladam informacie cez google na temu assessment centra neexistuju jasne skusenosti s pohovorov, iba priblizne okruhy pocas pohovorov. v podstate sa nedokazem pripravit na pohovor tak som sa citil v absolutnej pohode.
Zdravím, chcel by som pre zmenu požiadať o nejakú radu ja Vás ohľadom pracovného pohovoru v Telekome. Keď ste sa na danom pracovnom pohovore zúčastnila tak vám ďakujem za každú radu. Môžte mi odpoveď poslať aj na emailovú adresu Kuko_44@azet.sk. Za odpoveď vopred ďakujem.