Používame cookies. Viac informácií tu. OK

Pracovali ste ako telefonistka?

pekkka
13. máj 2016

čo očakávať? ste spokojná? nestratili ste hlas, alebo nervy? vďaka za reakcie .

pribinak
13. máj 2016

Akoze v call centre? Kamoska brigádovala, vydržala 2 mes, co je priemerná doba, je to čiste psycho!!!

candii
13. máj 2016

Kamoska pracovala ked bola tehu. Povedala ze je to o nervy a nikdy viac.

myjusiatko
13. máj 2016

Ano, ako prijemca, nie ako obvolavatel. Bola to fajn brigada ku skole. Obcas sa clovek nastve, ked sa dotazy furt opakuju, ale tak... 🙂 Naucilo ma to komunikovat s ludmi. Aj sme mali skolenia rozne a tak.

zvonkohra
13. máj 2016

Ja som popri materskej chodila volat pre jednu firmu,vydrzala som pol roka a potom ma to uz prestalo bavit.Chodila som na 6 hodin denne,musis mat nervy nato.Jedna sa tam rozplakala lebo ju poslal na dtuhej strane do p.... ,ini ti zlozia ale zial ludia su uz raz taky.🙂

jana_eyre
13. máj 2016

nie celkom - kedysi som pracovala vo vymahacskej spolocnosti, kde som aktivne telefonovala dlznikom - pravnickym osobam.. to ma celkom bavilo, pretoze som nic neponukala a nemala som pocit, ze otravujem - pretoze do problemov sa dostali sami tym, ze sa vyhybali plateniu faktur..
okrem toho sme riesili aj posun k exekutorom a podobne.. neda sa to ale robit dlhodobo, bavilo ma to mozno tak pol roka..

postupila som na vyssiu poziciu, kde som sa uz venovala viac administrative okolo vymahania a spolocnost rozsirila posobenie - viacmenej sa menila na call centrum, ktore ponukalo aj zname bambusove ponozky.. ja osobne by som take nieco nikdy nerobila, pretoze nemam ani kusok obchodneho ducha a navyse je to o tom istom - je to dobra kratkodoba brigada, ale dlhodobo si to neviem predstavit ani vo sne..

takze nie kazda telefonistka je horor.. napr. ak pracujes v call centre, ktore riesi problemy - napr. operator, to moze byt celkom zaujimave, pretoze nerozpravas stale to iste, ale musis premyslat.. tak isto je to aj s vymahanim, musis aktivne viest rozhovor.. ale ak si vyberas call centrum kde ponukas nejaky tovar, sluzbu ktoru by clovek normalne nekupil, pretoze to je zbytocnost - to je naozaj nad ludske sily.. pretoze tam mas ako verklik opakovat rovnake frazy, argumenty, po case mas pocit, ze otravujes uz len tym, ze telefon zvoni.. takze je rozdiel aka telefonistka..

janaia
14. máj 2016

Ja som pracovala vo vyhamackej spolocnosti. Bola to moja jedna z najhorsich prac. Velmi ma to ubijalo. Bez ohladu na to ci sa ludia do dlhov dostali vlastnou vinou alebo nestastim. Bolo to deprimujce kolko ludi ma dlhy a kazdy den sa zaoberat tym. Ale kedze som bola tehu tak som tu pracu zobrala. Vydrzala som skoro 3 mes. Ked uz som do toho systemu prisla, dokazala som viest rozhovor a pritom si malovat nechty alebo listovat casopis 😊. Ale domov som chodila psychicky unavena a trpela som casto migrenou. Dufam, ze po rodickovskej si najdem pracu ktora ma bude bavit a naplnat 😉.

lienka182
14. máj 2016

Ja som pracovala, ako príjemca. Celkom v pohode práca. O hlas som neprišla 😀 ľudia volajú slušní, aj nevychovaní, ale za seba tých príjemných bolo viac 🙂

totatimeka
14. máj 2016

Áno pracovala počas školy a aj pred materskou a veľmi záleží od toho do akého call centra a čo sa tam volá. Či je to aktívny telemarketing alebo pasívny. Mala som kolegyne ktoré tam pracovali 8 rokov a psychicky boli v poriadku 😀 a niektorí to vzdali hneď po skúšobnom hovore... Po rodičovskom by som sa tam mohla vrátiť ale chcem si nájsť nieči iné no keď nebudem mať inú robotu pôjdem aj tam...

12marec
14. máj 2016

Na to musi mat clovek "hubu"...moj sused to robil a dopracoval sa na team lidra zarabal mesacne 600e ale teraz je hadam uz aj vyssie 🙂

Tu začni písať odpoveď...

Odošli