Zlý kolektív v práci. Ako sa zachovať?

funilieta
1. dec 2008

tento problem sa netyka mna, ale mojej sestry. Pracuje ako uctovnicka v jednej firme a kancelariu maju spolocnu 4 uctovnicky. Sestra je tam nova,a je aj mladsia o dost od nich. Vkuse vsetko co sa stane ze, tak jej pripisuju vinu, vkuse ju ohovaraju a chichunaju sa ako chudery. Rozpravaju v hadankach a proste neda sa to s nimi vydrzat...poradte prosim...sestra je velmi nestastna ale praca sa jej velmi paci... nechcela by ju stratit, hladala ju totiz dlho

bubba
1. dec 2008

na to nie su rady musi sa tvoja sestra len obrnit ak tam chce pracovat

denduska
1. dec 2008

nech sa na nich VY_ERIE!!!! Neznasam take sposoby! 😠 Zakomplexovane tetky betky, asi jej zavidia ze je mlada a pekna. Tu asi nic nepomoze len sa od toho odosobnit, teda ak nechce prist o pracu...... casom ich to prejde, nech sa neboji...hlavne nech to na sebe neda poznat ako ju to trapi..len by prilievala olej do ohna....bude to tazke asi zo zaciatku..ale nech sa nevzdava 😉

bibinka
1. dec 2008

pár rád- nehovoriť nič!!!! o sebe, baviť sa len a len o práci. Narážky ignorovať a nesnažiť sa k tým husiam dostať do úzkeho vzťahu. Podľa všetkého sú zakomplexované a nevraživé(mám aj ja takú skúsenosť 😝 ), len závidia. Netelefonovať obšírne ak jej zazvoní mobil. Husi totiž dokážu neuveriteľne nafúknuť aj nepatrnú poznámočku blízkej osoby do telefónu. Porozprávať sa so šéfom ohľadom práce, že si je vedomá, že je tam nová a nechce odísť, ale že kolegyne sa správajú dosť nevhodne a preto sa jej ťažšie pracuje. Nehovoriť nič konkrétne,len okruhovo.
Husi sa spamätajú pokiaľ uvidia, že so sestrou nič nepohne a že tam teda zostane.
Pri najbližšej príležitosti ak ju zhodia pred šéfom alebo nadriadenou, tak sa otvorene aj pred ňou opýtať, prečo neustále vyhľadávajú na nej chyby,pretože nie si ich vôbec vedomá. To ich zahanbí a odzbrojí. Pokiaľ je nadriadený normálny, tak bude nad ňou držať ochrannú ruku.