Alergia na spermie. Môže mať vplyv na otehotnenie?

nickname
10. máj 2009

som hrozne vystrasena, dufam, ze som prebehla dosledne temy a nerobim duplicit.
prepacte za otvorenost, ale tu sa myslim riesia taketo veci...
tak to vyzera ze som alergic. na muzove (mozem to tu napisat normalne?) sperm., nie je to potvrdene, dokyho uvidim tak o mesiac, aby sme to skonzultovali, ale tak to vyzera, ze ked muz skonci vo mne, po kratkom case ma to zacne palit, stipat... kamoska studujuca dokt. pripusta moznost alergie... nemate s tym niekto skusenost? som pri tom dobre uvolnena, vlhkost tiez nerobi problemy, milujeme sa spolu dlho, ale doteraz bebo neprichadzalo do uvahy, cize koncilo sa mimo... aj ked HAK bolo tiez... pre istotu... ale teraz som zufala, ci som na neho alergicka, ci co... a ci vobec budeme moct mat spolu mimi, keby som bola alerg.
nevydrzim cakat mesiac na to, co doky povie, chcela by som pocut vase nazory... prosim, pomozte!!!

jerryjanka
10. máj 2009

ahoj
mne robili test na alergiu
a poviem ti podla toho čo pišeš tak maš bud zapal a robi ti to len kvoli tomu zle - ale to by si mala problemy cely den nie len po sexe
alebo si fakt možno alergicka na spermie manželove.
neviem či sa to da liečiť liekmi ale asi by vam odporučili inseminaciu kedy by obišli tvoj hlien a krčok maternice a vstrekli spermie priamo za krčok.
ale to by ti najskôr museli urobiť testy či to tak naozaj je - zbytočne robiť predčasné závery.

nickname
autor
10. máj 2009

prosim Ta a co obnasaju tie testy? ako sa to deje? je potrebne priviest muza? k mojmu dokymu, ci na ine vysetrenie? dakujem
ps. zapal asi nie, pozorujeme to dlhsiu dobu a ine problemy nie su

nickname
autor
10. máj 2009

inac - alergicka som aj na ine veci - pele trav, prach, perie, latex, rozne kovy... k tomu atopic. ekzem... :D takze mozno som nachylnejsia na taketo veci... ale beriem na to lieky...