Môžem otehotnieť ak pred menzesom 4-7 dní špiním?

matrinka
28. dec 2006

Ahojte,
neviete mi poradit , mozem otehotniet ked mavam 4-7 dni pred menzesom hnede spinenie? Menzes mam pravidelny 29-32dni, ovulacia vzdy prebehne ( podla BT, aj podla OVU testov). Znepokojuje ma len to spinenie...je tu taka tehulka co otehotnela napriek spineniu?

govinda
28. dec 2006

matrinka, neviem o tom, že by špinenie mohlo nejako zabrániť otehotneniu, keď máš viac-menej pravidelný cyklus a keď máš aj ovu. Ale ja na to nie som nejaký odborník.

linle
28. dec 2006

matrinka, tiez si nemyslim, ze by si kvoli spineniu nemohla otehotniet. 😉

matrinka
autor
29. dec 2006

mam obavy hlavne z toho, ze co ked sa oplodnene vajicko nemoze uhniezdit, ze to spinenie znamena nizku hladinu hormonov, ktore sposobia ze sa vajicko neudrzi 😒

rstanka
30. dec 2006

Matrinka, aj ja mavam hnede spinenie 2-3 dni pred MS a u mna to znamena, ze mrska cochvila dorazi. Vtedy ma uz aj boli v podbrusku. Takze, ked sa to objavi, viem, ze sa to tento mesiac zasa nepodarilo. Ale vela bab tu pisalo, ze aj napriek tomuto spineniu uz mrcha nedorazila, tak drzim palce.

bublinkajasminka
30. dec 2006

ja mám tiež to špinenie pred MS.....asi deň pred dorazením mrchy

matrinka
autor
2. jan 2007

vraj 1-2 dnove spinenie pred mrchou nic neznamena...aspon mne to povedal moj gynekolog, ale aj ked vedel, ze u mna to trva aj viac ako 5 dni tak s tym nic neurobil..tak neviem ☹

govinda
2. jan 2007

takéto špinenie sa niekedy objaví aj u mňa, trvá maximálne 1-2 dni. No tento mesiac som mala špinenie 3 dni, potom 2 dni nič a až potom dorazila mrcha. Tak neviem, čo to malo znamenať, ale to bude asi tým, že som pred mesiacom vysadila HAK. No a nehovoriac o tom, že mrcha dorazila až 42 DC 😠

tucniacik
18. jan 2007