• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame:  Mojasvadba.sk Modrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
►►►►►Prosíme všetkých zákazníkov,aby si svoje Vianočné objednávky zadávali v dostatočnom časovom predstihu, nakoľko sa môže doba dodania v čase november/december s dôvodu veľkého počtu objednávok predlžiť.. / tovar na objednávku /

Ďakujeme za pochopenie ►►►►


☀☀☀ ☀ ☀☀☀ ☀☀☀ ☀☀☀ ☀☀☀ ☀☀☀ OBCHODNE PODMIENKY ☀☀☀ ☀☀☀ ☀☀☀ ☀☀☀ ☀☀☀ ☀☀☀ ☀☀☀ ☀☀☀ ☀☀


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ DODANIE OBJEDNANÉHO TOVARU ♥ ♥ ♥ ♥

-Ak je pri tovare napísané, že je skladom, odošleme ho do 48 hod. od prijatia platby na účet.
-Ak tovar nie je na sklade, budete na to upozornení. V ponuke je označený "na objednávku." Objednávame až po uhradení platby na účet. Dodanie trvá približne cca 10 - 14 pracovných dní. Termín dodania nie je záväzný. Môže sa predĺžiť z dôvodu rôznych okolností.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
!!! CENY TOVARU SÚ PEVNÉ, ďakujem za pochopenie

CENNIK POŠTOVNÉHO A BALNÉHO OD 1.10 2016

1. DOPORUČENÝ LIST

Platba na účet, doporučene 2.trieda a 1.trieda(na vyžiadanie):
do 100g - 1,50€ (2.tr.), 1,70€ (1.tr.)
do 500g - 1,75€ (2.tr.), 1,95€ (1.tr.)
do 1kg - 2,50€ (2.tr.), 2,70€ (1.tr.)
do 2kg - 3,50€ (2tr.), 3,70€ (1.tr.)

Dobierka (len tovar, ktorý je ,,na sklade,,), doporučene 2.trieda a 1.trieda (na vyžiadanie):
do 100g - 2,20€ (2.tr.), 2,40€ (1.tr.)
do 500g - 2,50€ (2.tr.), 2,70€ (1.tr.)
do 1kg - 3,20€ (2.tr.), 3,40€ (1.tr.)
do 2kg - 4,20€ (2.tr.), 4,40€ (1.tr.)



PLATBA ZA TOVAR:
1. medzibankovým prevodom
2. poštovou poukážkou na účet alebo na adresu
3. priamym vkladom na účet
Na dobierku zasielam len zákazníkom s kladnými hodnoteniami pri opakovaných nákupoch.


CENOVÉ PODMIENKY :
Cena tovaru ja platná podľa uvedených cien pri tovare. Všetky ceny zahrňujú DPH. K cene tvaru bude predávajúcim pripočítaná čiastka za poštovné a balné

Ak máte záujem balíček poslať prvou triedou a poistiť ho, dajte mi prosím vedieť. Čo sa týka straty balíka alebo poškodenia, tak za to nenesiem zodpovednosť, pretože balíčky odosielam len doporučene. Ak by nastala situácia, že sa balíček stratí alebo poškodí, podávam reklamáciu na Slovenskú poštu, ak tá reklamáciu uzná, tak potom Vám vyplatím vyreklamovanú sumu. Môže sa stať, že Slovenská pošta reklamáciu neuzná, a preto si treba zvážiť hodnotu balíčka a radšej ho dať poistiť.

Pri vyšších sumách odporúčam dať balíček aj poistit( poštovné je v tomto prípade drahšie), pretože v prípade ak sa balíček stratí a zásielka nebola poistená, vrátim len to čo mi pošta vyplatí ako náhradu za stratenu zásielku čo je len cca 10-12€.
Dajte mi prosím vedieť ak to chcete poslať poistenie.


POZOR!!! Zákazník je povinný skontrolovať pri preberaní tovaru ,či nie je obal porušený, alebo poškodený . V prípade, že áno - rozbalte balíček priamo na SP, máte na to nárok!!!Ak bude tovar poškodený, = spíšte hned na SP zo zástupcom SP protokol o poškodení balíka a dohodnite sa s ním na dalšom postupe (reklamácia, vrátenie peňazí , atd.). ZODPOVEDNOSŤ ZA POŠKODENIE TOVARU PREPRAVOU NESIE SP!!!

ZÁRUKA A VRÁTENIE TOVARU :


Podľa zákona má zákazník, fyzická osoba, ktorý nekupuje tovar za účelom výkonu zamestnania, povolania alebo podnikania nárok na vrátenie tovaru do 14 pracovných dní od prevzatia tovaru. Zákazník svoje právo na vrátenie tovaru uplatňuje písomnou formou, e-mailom .. Po prijatí tovaru na našej adrese v stanovenej lehote 14 pracovných dní budú peniaze za tovar zaslané bankovým prevodom na účet zákazníka do 14 dní. Tovar musí byť nepoužitý, nepoškodený a v pôvodnom neporušenom obale, nepraný. Tovar posielajte iba doporučene, nie na DOBIERKU.

Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci

Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré sa vyskytnú na tovare po prevzatí (zakúpení) tovaru v záručnej dobe.

Predávajúci nezodpovedá za vady ak:
- si kupujúci vadu spôsobil sám,
- kupujúci pred prevzatím tovaru o vade tovaru vedel,
- reklamácia odporuje povahe tovaru, hlavne uplynutiu doby trvanlivosti tovaru.
- pre ktoré bola poskytnutá zľava s ceny tovaru
- ktoré vznikli v záručnej dobe v dôsledku opotrebenia tovaru, jeho nesprávnym, či nadmerným používaním, alebo ktoré vznikli po uplynutí doby životnosti tovaru.
- spôsobené zásahom kupujúceho alebo inej osoby na tovar, alebo jeho súčasť.

Poskytnutá záruka sa vzťahuje na výrobné vady tovarov alebo iné vady, ktoré neboli spôsobené neodborným alebo nešetrným zaobchádzaním, použitím tovaru v rozpore s jeho účelom alebo návodom, nesprávnou voľbou veľkosti, úmyselným aj neúmyselným mechanickým poškodením alebo prirodzeným opotrebovaním

Pri neoprávnenej reklamácii je kupujúci povinný uhradiť náklady vzniknuté jej riešením

V prípade reklamácie kupujúci zašle výrobok na adresu predávajúceho doporučenou zásielkou s popisom závady a kópiou dokladu. Predávajúci má 30 dňovú lehotu na posúdenie reklamácie.


Lehoty na uplatnenie reklamácií
Predávajúci zodpovedá za vady tovaru po dobu 24 mesiacov od prevzatia veci kupujúcim.


Ak nie je reklamácia vadného tovaru uplatnená v záručnej dobe, právo zo zodpovednosti za vadu zaniká.


Prosím nezjednávate cenu tovaru, cena je pevná ako aj poštovné
Nárok na uplatnenie záruky zanikne pokiaľ bol výrobok poškodený pri preprave , (zjavné poškodenie tovaru alebo jeho obalu je potrebné riešiť s dopravcom)
Zákazník nie je povinný takýto tovar prevziať a musí o zistenom poškodení okamžite informovať predajcu. Ak máte záujem poistiť tovar alebo žiadate zaslať tovar ako krehké dajte mi vedieť , v tom prípade je potrebné uhradiť aj príplatok podľa tarfiy SP.

OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

V zmysle zákona č. 428/2002 Zb. z. o ochrane osobných údajov. Prevádzkovateľ internetového obchodu sa zaväzuje, že zverené osobné dáta nebude bez súhlasu vlastníka týchto dát akokoľvek poskytovať tretej osobe a nepoužije zverené osobné dáta na komerčnú ponuku nesúvisiacou s propagáciou internetového obchodu. Súčasne sa zaväzuje k tomu, že na prianie zákazníka i bez udania dôvodov kedykoľvek jeho osobné dáta vymaže zo svojej databázy.

V prípade značiek Barbie, Spiderman, Hotwheels, Strawberry, Polly Pocket, Littlest Pet Shop, Cars, Chuggington, sme majitelia licencie originality, - žiadne lacné napodobneniny !!!


Tovar posielam po nabehnutí peňazí na účet, uvedené poštovné je doporučene, môžem zaslať aj obyčajne na Vašu žiadosť, teda aj zodpovednosť v prípade straty, kedže takáto zásielka sa nedá neskôr reklamovať.
Na platbu čakám 3 pracovné dni, potom posúvam tovar dalej.
.
na dobierku neposielam, jedine registrovaným užívateľkam s kladnými hodnoteniami ohľadom prebratia dobierky, v prípade neprebratia dobierky, píšem negatívne hodnotenie.
Pokiaľ posielam na Vaše želanie obyčajnou listovou zásielkou - je to na vaše riziko. Pri nedoručení balíka nevraciam peniaze.
pri kúpe viacerých vecí sa poštovné riadi podľa celkovej váhy.

Po pripísaní platby na účet, zasielam balíček Slovenskou poštou vždy doporučene 2. triedou, a to najneskôr do dvoch dní. Zväčša ešte v ten deň deň alebo nasledujúci. Všetky obliečky / posteľné prádlo posielam ako balík na poštu / + 2,80 / - nezáleží na pošte kusov, vyjde to lacnejšie ako list. Ak si prajete balík na adresu, dajte mi prosím vedieť, poštovné je o niečo vyššie.

Spodné prádlo, ponožky, plavky z hygienických dôvodov nevymienam
tovar je na predaj do zmazania

STAROSTLIVOSŤ O BIŽUTÉRIU

Bižutéria je určená na príležitostné nosenie! Nemá rovnaké vlastnosti ako šperk zo zlata či striebra. Jej nespornou výhodou je hlavne cena! Na druhej strane má však kratšiu životnosť!

Aby Vám bižutéria vydržala čo najdlhšie , je potrebné ju chrániť:

- chráňte bižutériu pred tvrdými predmetmi, nezabudnite, že je to krehká vec a pri neopatrnom zachádzaní sa môže poškodiť alebo rozbiť

- kúpanie, sprchovanie, umývanie riadov a podobné činnosti, pri ktorých šperk prichádza do styku s vodou, môžu poškodiť jednotlivé súčiastky a preto si bižutériu pri týchto činnostiach odlože.

- tiež spanie, športovanie alebo fyzická námaha môžu bižutériu mechanicky, či povrchovo poškodiť

- zmena vzhľadu alebo i narušenie povrchu jednotlivých súčiastok môže nastať u osob s agresívnym potom, alebo u osob používajúcich lieky

- k narušeniu povrchu môže dôjsť i pôsobením chemických prostriedkov , parfémov, krémov, morskej vody, chlóru a iných chemikálií

- Preto je veľmi dôležité, aby ste najskôr použili rôzne parfémy, líčidla a laky na vlasy a až potom sa skrášlili šperkami.

- na miestach, kde je výskyt síry, hlavne v kúpeľoch a pri minerálních prameňoch, bižutériu taktiež nepoužívajte

- Výrobky je nutné uschovávať na čistom a suchom mieste mimo dosahu slnka a veľkých teplotných zmien. V opačnom prípade bižutéria stratí svoj lesk a môžu sa vytvoriť škvrny na povrchu výrobku.

- Nemiešajte si jednotlivé výrobky z bižutérie v jednej zásuvke, šperkovnici, v krabičke, vrecúšku, atď. Uschovajte si každý kúsok, alebo každý pár bižutérie oddelene. Napríklad si neukladajte všetky náušnice v jednom puzdre, v krabičke, šperkovnici bez prepážok, alebo vrecúšku. Jednotlivé výrobky si teda uschovávajte v oddelených látkových, alebo plastových vrecúškach a to platí hlavne pre bižutériu so vsadenými kamienkami a imitácie perál. Jednotlivé výrobky sa môžu takto doškriabať, kamienky povypadávať a celkovo dôjde k poškodeniu. Okrem toho, by bolo vhodné zabaliť každý výrobok do mäkkých papierových vreckoviek.

REKLAMÁCIE:

Reklamácia sa vzťahuje len na preukázateľné výrobné chyby spôsobené výrobcom.

Záruka sa nevzťahuje na :

a) poškodenie zapríčinené nesprávnym a nešetrným používaním

b) prirodzené opotrebovanie

Dôležité upozornenie:

- Ak by došlo k podráždeniu pokožky, neodporúčame výrobok ďalej nosiť z dôvodu možnosti alergickej reakcie. Toto však nie je chyba tovaru, a preto ani výrobok nie je možné reklamovať.

- Taktiež u niektorých ľudí, ktorý majú „iný pot“ je možné, že povrch bižutérie zoxiduje, čo taktiež nie je chyba výrobku a nie je možné ho reklamovať.

Pokiaľ nastane poškodenie produktu v dôsledku nedodržiavania horeuvdených zásad, nie je možné uplatňovať na takýto tovar reklámaciu.


záruka sa nevzťahuje: na opadané kamienky, trysky, spony, špice ,a iné ozdobné prvky, pokazený zips na oblečení,neručím za nalepené detaily - ozdoby,nie je to dôvodom na reklamáciu


uveďte prosím už pri objednávke Vaše MENO a ADRESU

Poteší ma, keď ma budete informovať či prišiel balíček v poriadku.,
Prajem príjemný nákup.
►►►►►Prosíme všetkých zákazníkov,aby si svoje Vianočné objednávky zadávali v dostatočnom časovom predstihu, nakoľko sa môže doba dodania v čase november/december s dôvodu veľkého počtu objednávok predlžiť.. / tovar na objednávku /

Ďakujeme za pochopenie ►►►►


☀☀☀ ☀ ☀☀☀ ☀☀☀ ☀☀☀ ☀☀☀ ☀☀☀ OBCHODNE PODMIENKY ☀☀☀ ☀☀☀ ☀☀☀ ☀☀☀ ☀☀☀ ☀☀☀ ☀☀☀ ☀☀☀ ☀☀


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ DODANIE OBJEDNANÉHO TOVARU ♥ ♥ ♥ ♥

-Ak je pri tovare napísané, že je skladom, odošleme ho do 48 hod. od prijatia platby na účet.
-Ak tovar nie je na sklade, budete na to upozornení. V ponuk
silvia1983:
Uzávierka objednávok je KAŽDÝ pondelok do 11 tej, TOVAR skladom odosielam OBRATOM, www.veseladorotka.sk
Kategória
Veľkosť
Pre koho
Kľúčová farba
Cena v EUR

3 534 inzerátov

Aktualizované: Nedávno
Strana
z 89
Hore
PredošláStrana
z 89
Ďalšia