Kočíky Concord

3 skúsenosti
Pomohol ti tento článok?
 / Nie

Skúsenosti s kočíkmi Concord

Máš skúsenosť s kočíkmi Concord?
Podeľ sa o ňu a pomôž tak ostatným mamičkám.
Napíš svoju skúsenosť
koriblik
20. dec 2015

Concord fusion

Kočík sme kupovali nový pred tromi rokmi pre prvého drobca. Nemenili sme ho a ponechali aj pre druhé mimčo. Som s ním veľmi spokojná.

Je dobrý aj do ťažších terénov, či do snehu. Rozmýšľala som, či ho nevymeniť, ale nenašla som iný, ktorý by sa mi tak páčil :) Vanička je veľká, dobre manipulovateľná, jednoducho sa zapína aj v aute. Športová časť je tiež riadne letisko a dieťa má dosť miesta aj sa dobre vyspí. Aj do auta je dobre spratný. Ale tiež už vŕzga ... no drobcovi to vyhovuje, uspáva ho to :)
0 poďakovaní
dankaferenc
14. dec 2015

Concord Fusion 2013

My máme Concord Fusion kočík asi 2.5 roka. Kupovali sme ho nový a iba športovú časť. No, ja som lepší kočík ešte nenašla...

Som maximálne spokojná a to som mala teda asi šesť kočíkov, ale tento sme si nechali aj pre druhé bábo, akurát sme dokupovali vaničku a vajíčko.

Ja tento kočík určite odporúčam☺☺☺
0 poďakovaní
dodo668
10. dec 2015

Problémy s Concord Fusion 2013 Pre deti - OC Korzo

Chcel by som sa podeliť so zlou skúsenosťou s predajňou Pre deti v OC Korzo a kočiarom Concord Fusion 2013. Závada - vŕzganie kolies, sa prejavila asi 5 mesiacov po zakúpení (používali sme ho asi mesiac). Najskôr nám ho v predajni bezplatne 2-krát premazali, no nepomohlo to. Tak sme ho dali reklamovať.

V predajni sme dokázali, že konštrukcia vŕzga, spísali reklamačný protokol, po cca 14 dňoch nám telefonovali, že reklamáciu uznali. Prevzali sme si konštrukciu, na druhý deň sme boli v predajni znova - tá istá závada.

Výsledok reklamácie č.2 - neuznaná, závada sa neprejavila, reklamácia neopodstatnená. Prevzali sme konštrukciu, na druhý deň sme boli v predajni znova - rovnaká závada s audio-video nahrávkou vady. Predajňa nahrávku odmietla prevziať, dala nám kontakt na ich servis (AGS 92). So servisom sme si vymenili niekoľko emailov, kde vymýšľali dôvody (zle zaťažený kočiar, pretože sme mali v košíku pod vaničkou 0,5L vody aj keď je nosnosť 2kg a podobné nezmyselné výhovorky), na základe ktorých nám vŕzgajú kolieska (v servise to nevŕzgalo).

Výsledok reklamácie č.3 - neuznaná, závada sa neprejavila, reklamácia je neopodstatnená. Prevzali sme si konštrukciu - samozrejme so závadou. Demontovali sme košík pod vaničkou, aby sa servis nemal na čo vyhovárať a predsa konštrukcia vŕzgala. Na druhý deň sme boli znova v predajni s rovnakou závadou aj vytvorenou audio-video nahrávkou konštrukcie bez košíka. Vedúca predajne potvrdila závadu, telefonovala do servisu, kde im potvrdila, že to naozaj vŕzga, spísala reklamáciu č.4. Asi po týždni nám telefonovali zo servisu, že kde je závada, navrhovali by vymeniť kĺb na prednom kolese.

Asi po 14 dňoch sa nám ozvali z predajne, že reklamácia je zamietnutá, závada sa neprejavila. No pre udržanie dobrých vzťahov so zákazníkom vymenili kĺb na prednom kolese. Keď sme prišli do predajne za vedúcou, tak nás informovala, že závada sa neprejavila.

Nenachádzame slová. Dokázali sme na predajni, že sa závada prejavila, zamestnanci nám to potvrdili, po 14 dňoch závada nikdy nebola. Kde to sme?

Spomenutý servis prevádzkuje sieť predajní Pre deti. Po týchto skúsenostiach je pre nás AGS92 hocičo, len nie odborný servis na detské kočiare. Vzhľadom k prepojeniu servis - predajňa bolo ich hlavným cieľom neuznať viac ako jednu reklamáciu. Vymýšľať hlúpe, nepodložené dôvody s cieľom neuznať reklamáciu.

Precestovali sme vyše 200km s cieľom dosiahnuť to, za čo sme si zaplatili, no namiesto toho máme drahý, vŕzgajúci kočiar, vysoké náklady za dopravu a sieť predajní, kde už nič nekúpime.

Všetkým záujemcom veľmi odporúčam zvážiť nákup v sieti týchto predajní. Vyhnete sa problémom, zamestnanci pomôžu pri predaji, viac nie.
1 poďakovanie