Máme nárok na bezplatné storno zájazdu na Rodos?

Zodpovedané
29. júl 2023

Dobrý deň,

v piatok by sme mali odletieť na Rodos, konkrétne do južnej časti ostrova - Pefki.

Cestovná kancelária nám neumožnila zájazd ani bezplatne stornovať ani nedovolila zmenu destinácie s odôvodnením, že náš hotel je v prevádzke a poskytuje všetky služby. Čiže sme fakticky prinútení, ak nechceme prísť o všetky prostriedky, vycestovať. Všade okolo tam ale horí a my máme veľké obavy vycestovať aj s dieťaťom. Máme uzavreté aj poistenie storna zájazdu.

Máme nárok na bezplatné storno zájazdu?

Ďakujem

Dobrý deň,

to, či máte nárok na storno zájazdu a za akých podmienok by malo vyplývať z obchodných podmienok cestovnej kancelárie a poistných podmienok poisťovne.

Ak však Váš hotel pred odjazdom riadne poskytuje všetky objednané služby a grécke úrady nevydali odporúčanie necestovať do tejto oblasti, zrejme Vám nárok na storno zájazdu nevznikol. Bližšie informácie nájdete aj na stránke gréckych úradov a webe slovenského ministerstva zahraničných vecí.


Prajem Vám pekný deň,
Zuzana Tužilová
www.tuzilova.sk
email: zuzana@tuzilova.sk