1 / 1

    ešte by som dodala,že či vôbec by tie ženy s ním chceli mať deti,ak by nemal toľké peniaze..... 😅

    19. nov 2015

    zaujimave...

    19. nov 2015

    Nič proti Borisovi, ale tá mu teda poriadne vytrela zrak ! T

    19. nov 2015

    Velmi dobre napísané... Mne až zabehlo keď som sa dopočula akú stranu chce Boris zakladať, naozaj "príklad príkladov"

    19. nov 2015
    Komentár bol odstránený
    19. nov 2015

    ja mam v celku kollara rada.to aky zivot vedie,je len jeho vec,to ze niektoraz jeho byvalych buducich,ci buducej byvalej alebo nejakej dalsej novinky porodi dieta je mne dost jedno,je to len jejba jeho rozhodnutie,ved kazda jedna ma v hlave aj rozum rovnako ako aj to nizzsie co mame rovnako kazda,cize jej zivotna a osobna volba,co pouzije ako prve a mnohe to maju celkom premyslene a pouzivaju oboje naraz😀ale chcela som len tolko,ze napriek tomu,ze kollara ani ten jeho harem nesudim,pani to napisapa velmi dobre...super citanie,pravdive a uprimne plne citu a lasky.preto su ludia tvory tak odlisne...

    19. nov 2015
    acernas
    autor

    @barbora100 nesuhlasila by som s tebou s konstatovanim ze kazda jedna ma v hlave rozum 🙂 ja mam inak Barči rovnaky nazor nesudim ho to vobec len pouzit do volieb slovo rodina to by trebalo trosku silny zaklad a predstavitela toho slova on sa tomuto pojmu dost vymiká a ona to celym clankom iba pekne podciarkla ... tiez pisala na zaciatku ze voci nemu neciti ziadnu zast ci nenavist ale iba napisala ze trosku je mimo s tou stranou a tym nazvom 🙂

    19. nov 2015

    @acernas no rozum ma v hlave kazda jedna.to ako ho uz pouzije respektive vyuziva je vec druha🙂
    mne ten nazov tiez tak povediac nesmakuje,lebo pre mna vyznam rodina ma taktiez iny obraz,ale poviem ti,ak bude v politike mensie zlo a jeho nazory spravne,myslim ze je typ cloveka co kde moze pomoze a nazory ma casto spravne,sprostynie je uz vobec,mne ani ten nazov strany rodina vadit nebude.nech si uz kazdy uzna za vhodne a podla seba,co je pre neho vyznam rodina....

    19. nov 2015
    acernas
    autor

    @barbora100 kvitujem a mam rovnaky nazor .. bez ohladu na nazov jeho strany ja s jeho politickymi nazormi suhlasim a presne sme sa bavili o tom s manzelom ked oznamil ze pojde kandidovat vravim si on este bude spomedzi vsetkych najmensie zlo ! on je clovek prakticky a skuseny to sa mi pocita a asi jediny tam nebude mat vidinu nakradnut co najviac kedze penazi ma viac ako dost ... teda moj skromny nazor

    19. nov 2015

    k tomu nazvu strany sa mi pacila poznamka Moniky Flasikovej Benovej: Sme rodina. Mormonska. 🙂

    19. nov 2015

    @barbora100 nie rozum má každá jedna...ale mozog-ten má naozaj každý 😉 A tieto jeho "super žienky" čo sa vdaka nemu stali matkami-tie svoj "rozum použili",ked si s ním líhali do postele-istota zabezpečenia a k tomu krôčik k popularite...to všetko je tak ...."nádherné" až to bolí 😅 Možno si ešte aj naivne myslí,že ho niektorá aj milovala,či miluje 😀

    19. nov 2015

    a k tomu všetkému by sa mi ešte hodilo dodať,čo dosť často koluje po nete....že dieťa sa bude podobať na toho chlapa,nie na jeho značku auta.....

    19. nov 2015

    @nela82 no ale ja som napisala,ze ich nesudim a je mi uprimne jedno,aky zivot si ta zena zariadi...ano mozog, to je spravnejsi vyraz🙂ja som napisala nazor na kollara ako cloveka,ine ma nezaujima...

    19. nov 2015

    Tiez som na neho pozerala cez prsty ale ked som ho dlhsie sledovala tak sa mi zapacil. Mozno na svk pomery je hodny opovrhnutie ze skoro vsetky deti s inou zenou ? A ? Podla vsetkeho stara sa o ne pekne. Kolko je horsich chlapov od neho ? Kolko krat si precitam tu na MK aki su chlapi co hoci ziju v jednej domacnosti s rodinou ju tyraju alebo sa o nu nezaujimaju ? To ze oplodnil viac zien no budis.. keby ich mal len s jednou a by ju tyral aj deti ako ten medialne znamy pripad smeraka tak asi by to bolo pre slovensko prijatelnejsie.. a za mna ? Hoci vzdy som tuzila po viac detoch 9 by som nedala ani onasisovi 🙂 proste nie..

    19. nov 2015

    @bonnie1 ani ja ho nijako extra "nazatraťujem"No nedá sa porovnávať Kollára s "hociakými" mužmi.... 😅 Samozrejme,že sa "stará" Ved má toľko peňazí,že nemá žiaden problém 😅 Tie ženy by mu dali,keby sa nestaral... 😀 Prepáč,ale píšeme o Kollárovi...nie o nejakom "obyčajnom" chlapovi 😉 Toľko detí,by som ani ja nechcela.No táto pani to napísala úžasne 😉 Kollár podňa mňa ani netuší,čo je to žiť v "rodine".

    19. nov 2015

    a k tej otazke,ci ho niektora aj milovala.nepride mi ako naivny chlapec,co nevie co chce...on napriek odcudzovaniu si zije zivot podla seba a tak ako vyhovuje jemu.nie jeden clovek(zena)co kollara pozna osobne,mi povedala,ze je napriek vseykemu je ako chlap velmi charizmaticky a prijemny...to niekedy bohato staci,aby to nejake zalaskovanie zo strany zeny bolo...z toho by som obavy nemala,ved charizma v spojeni s peniazmy ma velke caro,tam by som prekazku nevidela.mna skor udivuje to,ze si stale nejaka naivne mysli,ze je taka carovna,ze snad sa stane zazrak,ktory este nenastal pri ziadnej inej a kollara zmeni...

    19. nov 2015

    Boro má aj dobré názory no keďže som zistila, že sa drbe do politiky, rozmýšľam, či si svojimi tvrdeniami iba nechcel nahnat voličov a ovce čo mu zaručia ďalšie evri na účet. ..pani to napísala dobre aj keď mne je sumafuk koľko má detí a koľko žien zabezpečil za to že mu roztiahli nohy aj keď vedia ako funguje 🙂

    19. nov 2015

    @barbora100 taky hatina ma mozno 10x viac penazi a nic dobre mu z oci nekuka a je maximalne nesympaticky.. boris je fesak a posobi prijemne. Alebo taky patrik tkac, kocner.. taki pre mna odpudivi chlapi

    19. nov 2015
    acernas
    autor

    @bonnie1 ja sa drzim clanku a toho ako mu to ta pani pekne vysvetlila aby si nemylil pojmy s dojmami a ze pouzit slovo rodina od cloveka ktory nema ani jednu celu rodinu a nevie co je to zit v rodine je trosku odveci ...a ano suhlasim je to paranoidne ze on pouzije toto slovo mohol pouzit akekolvek ine ale je to velmi rozumny clovek a vie co na ludi platí a co je pre nich posvätne len mozno necakal ze niekto mu to nezozerie cele aj s navijakom ...na druhej strane ak v tej politike bude budem mu drzat palce neztracujem ho ani nic podobne 🙂

    19. nov 2015

    @bonnie1 no presne tak...ono nie je chlap s penazama kazdy v jednom vreci🙂pri kollarovi aapon tie zeny nemusia zuby zatinat,kdezto niektori ti chlapi su aj na slusne vyretusovanej fotke spatny jak prasa...

    19. nov 2015

    @acernas myslim ze necakal noc. A ani ja som mu to nezozrala a poznam x ludi. A znovu niekedy ,,pokrvna ,, rodina je horsia ako cudzi clovek. Pani nepoznam ale obdivujem ju ze 9 deti 😉 hlavne nech su vsetky zdrave. Slovensko potrebuje zmenu to je iste

    19. nov 2015

    Nie, o rozume to nie je, je to hodnotách a zodpovednosti - rebríček hodnôt nemeníme podľa počasia a zodpovednými sa nestávame len peniazmi - napadá mi Malý princ - skrotiť znamená byť zodpovedný za toho druhého - nielen za jeho chlieb, ale aj za jeho dušu, srdce, city - tie všetky ženy sú síce zabezpečené chlebom - možno aj poriadnym krajcom - ale ich vnútro je pošliapané - a to už navždy - hoc to nikdy nikomu neukážu. Ukážu len ten dobrý chlieb, ktorý jedia, ale aká horká slina ho pregĺga to už nie.

    19. nov 2015

    @zuzana1404 s týmto s tebou veľmi nesúhlasim..teda aspoň čo sa Kollára týka.Predsa len,ten čo má peniaze-môže bez výčitiek svedomia vziť dieťa na dovolenku...kúpiť mu aj neviem čo....zájsť s ním aj neviem kam...a zase každý deň to ani ten Kollár nerobí 😉 A čo sa tých jeho žien týka-tej "horkej" chuti po tom chlebe....same to chceli-same dobre vedeli,čo si vlastne týmto všetkým zaistia 😉 Ani jedna neotehotnela úplnou náhodou,tomu neverím.A ani jedna čo s ním bola v tej posteli si určite bola plne vedomá kto to je 😉

    19. nov 2015

    🙂 Toto je hadam najbohatsia zena sveta 🙂 Obdivujem a v dobrom zavidim 🙂 A Kollar?! To aky život viedie, co za cuzy su tie jeho zeny to je kapitola sama o sebe, ale na druhej strane... jednoduchi ludia ho sleduju a v poltike uz dlho chyba clovek, co by prave jednoduchym ludom otvaral oci ... Ma penazi, ze sa nemusi bat nikoho, preto ako bude na plne usta hovorit o zverstvach, ktore nam beru miliardy a tym aj zivotnu uroven...najma tym ludom, ktori nevidia, kto je clovek charizmaticky a inteligentny a kto je jeden obmedzeny zlodej co im vzdy bude od huby brat ... Nemyslim si, ze sa do vlady dostane, ale nacrie do socialnych privrzencov a hadam to pomoze, abz u nas dalsie 4 roky nevladla jedna strana-ako za socializmu.

    19. nov 2015

    *každá jedna si bola vedomá,kto on je-oprava... 🙂

    19. nov 2015

    @nela82 Áno dovolenky, školy, šaty, byty, .... atď. - to znamená materiálne zabezepčenie - dokonca nadštandartné . Slovo zabezpečenie to už samo napovedá - bezpečie. Môžem sa cítiť bezpečne s človekom, pre ktorého mám cenu len ako inkubátor pre jeho dieťa ? Môžem sa cítiť bezpečne s človekom, pre ktorého je sex so mnou len ďalšou avantúrou v poradí ? Ja hovorím nie. Čo sa týka detí - dieťa - dľa mojich skúseností - cíti, čo matka prežíva, je s ňou vnútorne stotožnené, ak sa matka trápi, trápi sa aj dieťa - môžu byť spolu aj na luxusnej dovolenke na Floride, je to len na zalepenie ich očí a úst a na uľahčenie si jeho svedomia.

    19. nov 2015

    @zuzana1404 netvrdím,že píšeš zle..skôr naopak-no ako to súvisí s Kollárom?Toto akosi nechápem....

    19. nov 2015

    @nela82 Ako? No veď je to o ňom, o jeho štýle života - ja ho nesúdim, ale nestotožňujem sa takým životom a nemyslím si, že je hodný príkladu - Pozrite sa, ako sa p. Kollár dobre stará o svoje deti. To nevadí, že ich má s toľkými ženami, veď aj o tie sa stará.

    19. nov 2015

    @zuzana1404 taka si sme sa nepochopili...lebo presne tento istý názor zdieľam aj ja.Preto reagujem,ako reagujem.Lebo ako bolo napísané vyššie,že on sa stará-na rozdiel od iných....je podľa mňa hlúposť a to z toho dôvodu,že každý jeden známy chlap a tak bohatý by to robil tiež.Lebo má z čoho sa takto "starať".No určite sa nedá prirovnávať k naším "obyčajným" chlapom...to sa porovnávať proste ani nepatrí.Je rozdiel si nájsť chlapa s obrovským majetkom a obyčajného chlapa do ktorého sme sa zaľúbili a ani nevieme prečo.... a stačí nám to 🙂

    19. nov 2015

    @nela82 Tak presne 🙂

    19. nov 2015

    Krasne slová, ktorá napísala milujúca matka, manželka. Má doma to, čo mnohí z nás túžia mať - stabilnú, silnú rodinu, kde je veľa lásky, obetavosti a pokory.

    19. nov 2015

    alebo sa prestat pozastavovat nad tym,aky vyznam a co znaci rodina pre kollara,neriesit opat nepodstatne,ci on bude mat pat desat dvadsat zien i deti,nam nijako nepritazi ani neprilepsi,preto by som sa v ratila k pointe a ta je podla môjho skromneho nazoru,ze sa uz nedokaze pozerat na to,ako ziju,alebo lepsie povedane prezivaju rodiny s detmi na slovensku.ze v tomto storoci sa niekto tesi z toho,ze mu opat zaviedli elektriku,alebo vodu,takze skusme odhliadnuc od toho,ako zije kollar a prihliadnuc k tomu,o co mu v podstate ide.cize tym nazvom strany RODINA,chce zrejme nie vnutiti nazor,ake priority ma mat iny otec rodiny,ale to,aby rodiny dostali to co si zasluzia,aby nemuseli triet biedu a aby rodiny svojim detom mohli dopriat to,co v dnesnej posratej dobe je uplnou samozrejmostou a co mnohym tak casto chyba...

    19. nov 2015
    acernas
    autor

    @lola77 toto je najlepsi komentar a ma to byt podstata celeho clanku 🙂

    19. nov 2015

    @acernas ono to aj je podstata celého clanku...teda ja som to tak pochopila.nic nie je vzacnejsie ako laska a oporo v niekom,kto bude pri tebe stat a milovat ta,vazit si ta aj po rokoch spolocneho zivota.vazit si jeden druhého...ja s pani uplne suhlasim,co napisala je naozaj vzacne.

    19. nov 2015

    Už tu všetci napísali čo ma napadlo..ozaj krásny článok.

    19. nov 2015

    No ja si myslím, že starať sa neznamená iba platiť, a je nesprávne porovnávať dva úplne odlišné modely - otec, ktorý platí, ale je neprítomný v rodine a otec, ktorý nič neplatí a týra rodinu. Ani jedno ani druhé nie je rodina taká, ako má fungovať. Preto sme ľudia, lebo máme rozum, a aj muž je človek, ktorý by si mal uvedomiť, že je takým istým rodičom ako matka, a keď matka sa stará a je s dieťaťom, to isté má robiť aj otec. Starať sa a byť s rodinou. Nie raz za mesiac alebo dva týždne na deň alebo chvíľu. Už dlho sa očakával príchod p. Kollára do politiky, lebo sa už dlhší čas ku všetkému verejne vyjadroval, zverejňoval názory, ktoré jasne zastáva väčšina Slovákov. Pán Kollár by si mal uvedomiť, že veľa nás je takých, ktorý vidíme, o čo mu ide. Je to len marketing. A peniaze? Áno, má ich veľa, ale ak vstúpi do politiky, bude ich mať ešte oveľa viac.

    19. nov 2015
    acernas
    autor

    @barbora100
    @nikol1014 Vsetko tu bolo vystihnute aj negativne aj pozitivne aj podstata aj nepodstatne veci ale paci sa mi ze sa dokaze diskutovat ze sa tu nikto nesnazi silou mocou pretlacit svoj nazor ani nejak utocit na proti stranu alebo tak v podstate pani sa chytila iba casti o nom a vysvetlila mu vyznam nezhodila ho ani nezatratila.co sa politiky tyka nestaram sa uvidime ako to bude ale politicke nazory tu rozhodne riesit nechcem ... zena vysvetlila podstatu rodiny a toto je stranka o detoch a o rodine tak preto som zdielala clanok ♥
    @petrushka16

    19. nov 2015

    @petrushka16 no nedá mi,aby som s týmto nesúhlasila...nám sa nedá s ním porovnávať...nemôžme sa s porovnávať s jeho "životom".Tiež si myslím,že do politiky neide/a kto ide/,aby zachránil tento svet? 😅 Nikto....vezmem to-ak sa vzdá svojho platu,čo sa politiky týka 😉 On a ani nikto svet nezachráni.Respektíve naše Slovensko.Bohatý človek mlže rosprávať o fungujucej rodine a ako by to malo byť....poukazovať na to-no vždy sú to len "slová".Sám nežije,ako by možno mal....

    19. nov 2015

    @acernas toto ma pred chvilou uplne rovnako napadlo.normalna pekne vedena a mierena diskusia bez rypania a hadok ci urazok...a vtedy si clovek velmi rad precita aj nazor,ktory sam nenapisal...

    19. nov 2015

    pripajam sa, lebo sa mi tiez paci, ako je tato diskusia vedena.
    Pana Kollara nejak neriesim, robi, ako dokaze. Sam sa vyjadril, ze mu chybal otec. Jeho detom vsak klasicky model rodiny tiez chyba. O pohnútkach matiek jeho deti si myslim svoje. O laske to vsak asi nebude.
    Ze vstupuje do politiky to chapem, len mi tiez nesedi, ze sa ohana rodinou.
    Tento clanok som citala na fb a je velmi pekny, ludsky, citit z neho lasku. Pani, ktora ho napisala, ze zrejme stastna zena.

    19. nov 2015

    článok pekný, no príliš dlhý 🙂 A Kollár? Ja by som napríklad brala mať jeho dieťa a byť zabezpečená. A to podotýkam, že nie som žiadna pripečená blondínka, jednoducho som už vo veku, kde premýšľam aj hlavou, nielen srdcom. Ja mám názor, že mať dnes s chlapom 6 alebo 8 detí je šialene riziko, nikdy nevieš, kedy chlapovi "prepne" a zdrhne za inou... Česť výnimkám, ktorých je v dnešnej dobe pramálo ☹ Aj preto som ja volila mať jedno (maximálne dve) deti, aby som v prípade núdze sa o ne vedela postarať. Neviem si predstaviť, ako by som sa sama starala o 8 detí a to nepíšem teraz len o nevere. Čo ak sa mu niečo stane? Choroba, katastrofa, smrť. Naozaj nie je jednoduché to potom ťahať sám. Finančne aj výchovne..
    A preto nech si každý zariadi život sám, tak, ako chce, je mi úplne jedno, či má pani 10 detí s jedným mužom a Kollár 30 s 30 ženami, je to ICH vec a verte mi, že koho toto trápi, ten nemá iných starostí vo svojom živote asi.....

    19. nov 2015
    acernas
    autor

    @mandragora22 Nikoho to tu netrapi skor sa rozoberaju zivotne hodnoty vseobecne a aky ma pre koho slovo RODINA vyznam. kazdy komentar zacina alebo konci tym ze Kollar a jeho sposob zivota je kazdemu ukradnuty 🙂 aspon ja som to tak pochopila a vnimam zo vsetkych tych komentarov 🙂 aj keby mala pani iba tri deti stale ma u mna respekt a velky suhlas ona chcela iba vyvratit jeho vyrok ze kto by mu dal 9 deti ...

    19. nov 2015

    @acernas ja chápem, o čo ide a chápem vaše vyjadrenie (tieto komentáre) a nemám proti nim nič. len píšem, že tá pani má asi veľa času, čomu celkom pri tom množstve detí nerozumiem 🙂 🙂 🙂 mať toľko detí, nestihnem si ani prdnúť, nie to ešte vypisovať Kollárovi siahodlhé listy 🙂 A pre neho môže mať rodina tiež iný význam ako pre ňu. A vlastne, čo je dnes rodina? Otec, matka, deti? Všetci nositelia rovnakého mena? Ja som z "rodiny", ktorá je podľa papiera taká, aká by mala byť. V skutočnosti je prakticky na hovno... Preto píšem, že ja by som brala to zabezpečenie od neho len preto, že mám s ním jedno dieťa. O deti je postarané, ak niečo potrebujú, on zariadi, nehovoriac o tom, že organizuje pre nich spoločné dovolenky a zážitky, možno viac, ako dostane množstvo detí v "klasických" rodinách, kde to vlastne ani nefunguje. To vieš, ťažká téma, asi taká, či majú mať homosexuáli adoptované deti alebo nie.... Toľko k hodnotám 🙂 Rodina dnes vôbec nemusí mať hodnotu takú, akú mala pred 100 rokmi. Žiaľ...

    19. nov 2015
    acernas
    autor

    @mandragora22 ano ano karta bude mat vzdy dve strany, dva nazory, dva pohlady ja to beriem 🙂 nazor sa vytvara prevazne z vlastnych skusenosti a zazitkov aj podla toho v akej situacii clovek je. Zena ktora je sebestacna s prijmom ktorym si dokaze uzivit dieta aj sama v najhorsiom pripade a s citovymi hodnotami v zivote nebude tvrdit nieco ako ty ze by bola radka keby ma s nim dieta aspon by jej ho zabezpecil a dal co deti potrebuju mozno aj viac co maju ostatne .... mne su osobne ukradnute materialne hodnoty nemat pri sebe cloveka ktory viem ze ma miluje, podporuje, ze ma ochrani a mozem sa o neho opriet ... tolko moj konzervativny pohlad na vec 🙂 a beriem aj kazdy iny ved sme ludia a sme odlisní aj vyzorovo aj nazorovo o tom je proste existencia 🙂

    19. nov 2015
    acernas
    autor

    @mandragora22 a este jedna vec napsiala si ze ma dotycna asi vela casu a na zaciatku ze dlhy clanok ... ja by som ho napisal za par minut a ona urcite tiez .. nepisala vymysleny sloh na nejaku nezvycajnu temu ale vlastny pribeh v ktorom ma jasno 🙂 a na konci nezabudla dodat : S úctou jedna obyčajná mama, bielizeň poskladaná mojím manželom, nátierka na ráno urobená. Čas: 1:14. takze mozno pred spanim jej to nedala a mozno sa jej po tom lepsie spalo mne to neni vobec divne ... kiezby by bolo takychto ludi s odhodlanim ukazat ludom co si myslia ze su viac ako zvysok sveta ako sa veci skutocne maju ...

    19. nov 2015

    @acernas Som sebestačná a s príjmom. Dovoľujem si však tvrdiť, že ani jedna sebestačná žena s príjmom nie je schopná sa sama postarať o 10 detí. Taká žena totiž nezarába dosť na to, aby to všetko uživila. A pred 10 rokmi som mala rovnaké názory ako Ty, ale ako píšeš, skúsenosti a život ťa naučia 🙂

    19. nov 2015

    no ja pochybujem o tom, že si to pán Kollár už prečítal...ale mohol by, mne najviac vadí, keď sa oháňa spravodlivosťou v rodinnom sociálnom systéme, a pritom sám nevie, čo rodina je, mne je ho úprimne ľúto, keďže si nesie svoje zranenia z detstva, ale myslím, že nepotrvá dlho a jeho deti si tie zranenia budú niesť tiež...nebudem ho súdiť, ale ani voliť, lebo to by som išla proti sebe a vlastnej rodine a ostatným normálne usporiadaným rodinám

    19. nov 2015

    možno by bolo zaujímavé vidieť do hláv tých detí.Či tých Kollárových aj tých ostatných. Pretože usúdiť, že jedny sú štastné a druhým niečo chýba je otázne. Poznám rodinu, čo má tiež asi 10 detí pretože sa tak rozhodli a s láskou ich všetky prijímajú. Áno oni sa tak rozhodli. Možno by si tie deti ale dokázali predstavit aj iný život ako žijú. Niekedy je možno otec ktorý príde tri razy do mesiaca lepší ako ten, čo je doma každý deň a ako otec nestojí za nič. Možno tie Kollárove deti fakt plačú v noci zo smútku za otcom? A možno nie. Chcela som tým povedať asi toto: podľa mňa je jedno aj druhé extrém. Či život Kollára , či mať desať detí. Vačšina z nás , čo tu prispievame k tejto téme si nevie ani vo sne predstaviť jedno ani druhé. Pre mňa osobne ,nie je obdivu hodné ,ani jedno ani druhé.

    19. nov 2015

    Myslím, že Kollár nečaká, že ho bude za jeho životný štýl niekto obdivovať /ani nie je čo/. ale ani pani čo sa rozhodla mať desať detí nemusí byť obdivovaná. A ani by to nemala očakávať. Vo svojom živote sú predpokladám šťastný obaja.

    19. nov 2015

    @mateson pre mňa veru je hodné obdivu postarať sa v dnešnej dobe o 10 detí, aj teda rozhodnúť sa ich vôbec mať, keď už žijeme ten konzum...

    19. nov 2015

    postarať sa o 10 detí je tažké v každej dobe. Variť, prať, žehliť, obliekať, živiť......... je to strašne tažké.

    19. nov 2015

    Mne je celkovo jedno,ci ma,ci nema Kollar rodinu,ci ma 9 alebo 15 deti,ale ked dokaze urobit nieco,aby sa moja rodina a vsetky ostatne, mali na Slovensku lepsie,tak nech bude aj minister..

    19. nov 2015
    Komentár bol odstránený

    @mateson Vystihla si úplne presne môj názor 😉 extrém jedno aj druhé.

    19. nov 2015

    @katushka33 preto volíme koho volíme, niekedy samých "exotov" len zato že nám nasľubujú...

    19. nov 2015

    @ninuska8 pre mňa sú obdivu hodné uplne iné veci ako to, že sa niekto rozhodne mať desať detí.

    19. nov 2015

    No ja neviem..podľa mňa Počiatek sa Kollarovi v bohatstve vyrovná...ale že by práve kvoli svojmu finančnému zabezpečeniu mali byť obaja spomínaní prínosom pre slovenskú spoločnosť..to by som nepovedala 😖
    @acernas nevieš, prosím Ťa, kto je tá pani? 🙂

    19. nov 2015

    @ninuska8 myslím, že na vysokých postoch máme len exotov...

    19. nov 2015

    @ninuska8 ja som nenapisala,ze naslubuje,ale ze urobi.. ale zas na druhej strane,dnes kazdy len slubuje a nikto nic nedodrzi...

    19. nov 2015

    Prepacte za vyraz ,PENIS DOLAR,ho vola moj manzel;))

    19. nov 2015

    mne je Boris sympaticky, sice mozno zvolil nespravny nazov, ale mozno to bola aj taka trosku ironia 🙂 a mne sa paci ze ma tolko deti, lebo sa o ne stara, robi im program, napriek svojim pracovnym povinnostiam, detom nic nechyba. Vzdy lepsie ako rodiny co si narobia tolko deti, a sice maju lasky kopec, ale decko si nemoze dovolit ist ani na lyziarsky...potom sa nieco stane otcovi alebo mame a uz su v modrom z neba a prave ten Boris, ktory zije tak amoralny zivot im potom posiela peniaze...v dnesnej dobe, pri priemernom plate je zahul mat 2-3 deti a nie 10...a ktora zena by mu dala 9 deti? maloktora, lebo sa treba starat aj o svoje zdravie, a nie rodit deti az pomaly po 40tke a riskovat tym zdravie oboch...ale tot len moj subjektivny pohlad 🙂

    19. nov 2015
    acernas
    autor

    @mandragora22 cele si to pretočila ja hovorim o tých jeho ženách ako si ty povedala ze by si chcela mat jeho dieta nikto nehovorí o 10tich počet bol 9 a pani ma 7 😉 myslela som každú tu jednu co sa na neho zavesila s vidinou otehotnenia a zabezpečenia sa ze by som sa k tomu v živote nepoložila a každá jedna sebestačná žena s morálnymi hodnotami taktiež nejde o počet deti ale o princíp 😉 a vek u mna rolu nehrá poznám mladé baby oveľa skúsenejšie ako staršie 😉

    19. nov 2015
    acernas
    autor

    @mandragora22 oprava - neponižila

    19. nov 2015

    @acernas ale nepretočila, len nečítaš 🙂 ja nie som ani vypočítavá ani sprostá, ani nevzdelaná, ani umelá. napriek tomu, keby som sa mala rozhodnúť dnes, na základe skúseností, či byť zabezpečená s dieťaťom od Kollára a hospodárim si prakticky sama, sama vychovávam, atď, tak si vyberiem to, to je celé 🙂

    19. nov 2015
    acernas
    autor

    @mandragora22 ty hovoris o 10 detoch a jednej sebestacnej zene ktora to neuvladze si dovolis tvrdit to suhlasim ale ja som nemyslela zenu s desiatimi detmi ale zenu ktora sa nalepi na chalapa aby mala s nim decko a bola zabezpecena ona aj dieta 🙂 neviem ci je jasno ja citam dobre zjavne sa nechapeme ale ozaj by som to uz rada uzavrela ... ty by si to brala mat s nim dieta a nech vas zivi lebo mas nejake zivotne skusenosti ... ja na to nemam povahu, hrdost ani ziadne skusenosti aby som sa k niecomu takemu ponizila a pre mna tym tato debata hasne 🙂

    19. nov 2015

    @acernas Nie, nechápeme sa. Ja nepotrebujem, aby ma nejaký Kollár živil - ja sa uživím aj sama, ale prídu chvíle v živote človeka, napríklad ťažká choroba a jednoducho prídeš o prácu, o príjem. Nebodaj ochorie dieťa a máš neskutočne zvýšené výdavky na lieky, vyšetrenia.... Alebo proste do toho príde hocičo iné. No a mať vtedy partnera ako je Kollár, ktorý, áno, ktorý to zatiahne a pomôže, je naozaj veľké plus. Faktom ostáva, čo píšeš ty, že viac-menej všetky ženy, ktoré sú matkami jeho detí, sú zlatokopky a šlo im len o peniaze, o prestíž, o prvenstvo, nie o "zadné dvierka". Na druhú stranu som písala svoj názor za seba a po vlastných skúsenostiach. Áno, keby som mala možnosť mať dieťa od niekoho, na koho sa môžem v prípade núdze finančne spoľahnúť, zároveň by som mala svoj pokoj, kľud a priestor na vlastnú výchovu dieťaťa, tak by som to naozaj brala. Ja osobne nie s cieľom nechať sa vydržiavať, ale mať vidinu nejakej istoty v prípade núdze. To je celé... Už som spomínala, že ešte pred 10 rokmi som propagovala presne tvoj názor. Žiť s mužov v láske je úžasné, Kollárove ženy sú kurvy a bla bla bla bla... Dnes to tak nevidím. Niekedy ťa život a skúsenosti navedú na iné zmýšľanie 🙂

    19. nov 2015
    acernas
    autor

    @mandragora22 môže byt uz ta chápem ako to cele myslíš a len pevne verim ze nebudem životom skúšaná tak aby ma prinútil zmeniť názor na iný ako mam teraz a ani to nikomu neprajem ale uz viem co si tym chcela povadat.

    19. nov 2015

    @acernas ja ti to, samozrejme, prajem. aj každému inému 🙂 ale dnešný svet je zlý. peniaze prevládajú nad hodnotami, a vôbec, hodnoty sú šialene poprehadzované celkovo a je to zlé... ešteže sa nad tým denne povznášam 😀

    19. nov 2015

    @mandragora22 ja tak troška nechápem tvoje zmýšľanie čo sa tohto tvojho názoru týka.Troška áno-byť zabezpečená,keby niečo...no podľa má je priam úbohé,ak si žena chce takto "uchytiť" chlapa-či skôr poistiť skrz dieťaťa-teda nejakej tej jednej noci-svoj vlastný život do budúcna.....tiež som si prešla kde čím-no tento názor nezdielam.Pokiaľ je v mojom živote na prvom mieste skutočná láska-tak túto prioritu nevymením ani za x-rokov.Nikdy by sme nemali dovoliť,aby nás pohltila moc peňazí....a za každú cenu.... neuznávam zlatokopky a viem,že vždy to tak bude.A možno som staromodna,no stále verím v tú lásku 😅

    19. nov 2015

    @nela82 never say never again 🙂

    19. nov 2015

    @acernas dakujem ;) tie slova ma uplne chytili za srdce a prinutili ma zamysliet sa nad sebou, mojim zivotom...Musim byt viac vdacna za to, co doma mam.

    19. nov 2015

    @mandragora22 😉 no nemalo by tak proste byť 😉

    19. nov 2015

    @lusulko takze pre teba je lyziarsky zajazd viac, ako kopec lasky od rodica? no smutne, ze tak zmysla jedna mlada zena a matka k tomu...

    19. nov 2015

    @ninuska8 ja chcem aby mojim detom nikdy nic nechybalo. co ze sa maju radi, ked chudak dieta trpi v skole lebo nema to co ostatne deti...? a len preto lebo rodicia sa rozhodli, ze chcu mat kopec deti a maju malo penazi...

    19. nov 2015

    @lusulko tak to si na najlepsej ceste vychovat pupky sveta...

    19. nov 2015

    @ninuska8 mozno si nebola v situacii ked Tvoji rodicia nemali ani na chleba...moj muz bol, musel od 13tich makat aby uzivil rodinu...asi nevies ake to je ked nemas ani na ten sprosty skolsky vylet, ked nemas poriadnu desiatu...ak by si toto zazila, tak by si robila vsetko preto aby Tvoje deti toto nezazili...

    19. nov 2015

    @mandragora22 ty potrebujes vidinu istoty v pripade nudze v muzovi, kt. ti da peniaze, ja potrebujem vidini istoty v muzovi, kt.ma bude tak milovat, ze bude robit vsetko preto, aby pomohol svojej rodine a ktory mi bude nielen financnou ale najma psychickou oporou...ak sa toto vytrati, neviem potom naco si vobec nejake vztahy zakladat, nie?

    19. nov 2015

    @lusulko akosi nechápem ak niekto povie" ja chcem aby mojim detom nikdy nic nechybalo. co ze sa maju radi..."pri takomto veľkom množstve deti-ok,ak naozaj nemajú z čoho žiť-to chápem a beriem...No tý vetu nemám rada...tiež som matkou dvoch deti-aj ja si prajem,aby sa mali dobre-no hlavne aby boli zdraví a slušní chlapci.Na tom najviac záleží.Nie na tom,že už od ich postielok budem tvrdiť,že chcem aby mali všetko-čo je to-to všetko???Ak dáš dieťaťu lásku,naučíš ho vážiť si hodnoty života-ľudí-vtedy už máš istotu,že si mu dala takmer všetko.Lebo ja osobne akosi nechápem rodičov,ktorí dajú dieťaťu to "všetko" na čo si ukáže-a kým dospeje to dieťa,stane sa z neho neskutočne sebecký človek.Ja vediem svoje deti k tomu,aby si všetko vedeli vážiť.Uplne všetko.Neviem či sa mi to podarí-no tak to robili moji rodičia a takto to chcem a robím aj ja.Nemám rada povrchnosť a faloš.A k tomu prehnané sebavedomie,či zlé životné priority.Koniec koncov to človeku viac ublíži,ako pomôže.

    19. nov 2015

    @nela82 trosku si prekrutila moje slova 🙂 napisala som "aby im nic nechybalo", nie aby mali vsetko na co ukazu...

    19. nov 2015

    @lusulko nie, nebola ale poznam take pripady, preto to vsak netreba hnat do extremu, prave taki ludiaby mali svoje deti naucit si vsetko vazit, vediet si odopriet, vediet sa podelit...skus sa nad tym aj takto zamysliet, inak sa stanes otrokom penazi a svojich deti...

    19. nov 2015

    Viete čo ženy,tie čo vlastne Vám vyhovuje takýto život-vyspať sa s bohatým chlapom a takto byť "zabezpečená" do budúcna...Mám dvoch synov a ked čítam tieto komentáre...tak som vlastne šťastná,že nie sme boháči 😅 Aspoň budem mať istotu,že ak si moji synovia niekoho nájdu-tak to nebudú zlatokopky.....vrrrr

    19. nov 2015

    @ninuska8 presne takto som to aj ja myslela....to je to najhoršie pre rodiča.Poznám z okolia...a tie decká-žiaľ už dospelé-by som tak sama vytrieskala....ten ich prístup k rodičom ☹ Len vziať peniaze a ísť....

    19. nov 2015

    @ninuska8 ale ja nevravim, ze dieta nema poznat hodnoty a vazit si veci preboha! ale to ze treba aj z niecoho zit...a narobit si 9 deti lebo sa vsetci lubime a potom im nedopriat stastne detstvo lebo na nic nemame peniaze mi pride horsie, ako to ako zije Kollar...

    19. nov 2015

    @ninuska8 a preto, že si v takej situácii nebola, tak lusulko nebudeš môcť nikdy pochopiť, ja som v detstve zažila niečo podobné, keď po revolúcii prišli obaja rodičia naraz o prácu, takže ju veľmi dobre chápem, vieš ako sa spieva v jednej pesničke štestí je krásna vec, ale prachy si za nej nekoupíš, alebo je jedno pekné príslovie na to, sýty hladnému neverí

    19. nov 2015

    Mozem sa spytat kto je autor clanku ? Teda autorka ? Je to neskutocna zena !

    19. nov 2015

    @lusulko a ty ako vies, ze nemaju stastne detstvo, poznam rodinu, kde maju 6 deti a poviem ti, ze tolko radosti, ako je tam som malokde videla, a predstav si, ze aj na tie skolske vylety im vyjde...🙂
    @bazarocka ja ju praveze dobre chapem, preto som jej ponukla aj iny pohlad, to, ze potom zenieme nasu snahu aby nic detom nechybalo do extremov, je tiez jeden z "komplexov"nasho detstva, ked sme zili chudobne a nechceme aby to zazili nase deti, poznam to dobre, lebo taky bol moj otec

    19. nov 2015

    @lusulko vieš,máš ešte malé dieťa-no časom vyrastie a ak bude naučené,že čo si ukáže-ak dostane....lebo mu budete chcieť vynahradiť všetko to čo ste vy-my nemali.....sama z neho vychováš človeka,ktorý si nebude nič vážiť-myslím to v dobrom.Tak to proste je...Tiež sme doma ako dieťa nemali všetko.Tiež som nebola na lyžiarskom..no nejako som to veľmi "neprežívala"Naši my vysvetlili,že na to proste nemáme a nerobila som žiadné scény...akosi som to až takto nepociťovala.A teraz to isté radím aj mojim deťom.Hoci starší syn má 12 a chodí na výlety...pôjde aj na lyžiarsky,no no často mu s manželom vysvetľujeme čo a ako a ko sme trebars vyrástali my...čo sme mali a čo nie...a sme tu 🙂 Vieme si vážiť všetko čo máme a to je hlavné 🙂

    19. nov 2015
    acernas
    autor

    @kkristinkka
    @katja78 kocky pýtali ste sa ma meno paci sa :

    19. nov 2015

    @ninuska8 lusulko nie je z tých čo by niečo hnala do extrémov, ani ja moju dcéru nevychovávam tak, že dostane všetko čo si zmyslí, jednak máme finančné limity a jednak viem usúdiť, čo naozaj potrebuje a čo by bolo už z roztopaše

    19. nov 2015

    @ninuska8
    @nela82 ale ja nejdem decko teraz obsypavat milionmi...obaja s muzom sme nauceni, ze peniaze si treba zarobit, a tak to naucime aj nase dieta...a som si ista, ze nic z toho co pisete z neho nevyrastie...ale uplne ste odbocili od pointy, na ktoru som chcela ja poukazat...ze nieje o nic lepsie ked niekto ma kopec deti a nedokaze sa o ne financne postarat, aj ked maju kopec lasky...ak ma niekto na to peniaze a je zabezpeceny, nech si zrobi aj 15 deti...

    19. nov 2015

    @lola77 presne, krasne napisane. Ja som vdacna za svoju rodinu, svoje dve zdrave deti a muzovi co pri mne vzdy stoji, aj ked nie vzdy mame na veci rovnaky nazor

    19. nov 2015

    @ninuska8 idem zaradom, reagujem na 20:47... opakujem, želám každému, po čom túži, ale nikdy nemáš v partnerovi istotu, žiaľ...

    19. nov 2015

    @nela82
    @ninuska8
    @tanickar ženy, aby ste ma konečne pochopili. ja mám vzťah, ktorý sa dá nazvať priemerným, čo sa týka citov (ak to porovnám s inými pármi, tak sme takí "bežní"), čo sa týka peňazí, nemusím počítať centy, ani eurá. Dcéru napriek tomu vychovávam (alebo sa aspoň snažím) v skromnosti (tu mi to, žiaľ, partner kazí, ten by jej dal všetko od výmyslu sveta, toto ma vážne serie), ale jedno viem: nikdy neviem, keby sme sa z nejakého dôvodu rozdelili, dokedy by bol ochotný finančne pomáhať. kdežto taký Borisko, ten robí deti presne s týmto zámerom, aby mal komu prerozdeliť financie, aby mal kto dediť a aby to nešlo "cudzím".. toto je dosť vážny rozdiel, lebo na základe skúsenosti x ľudí,ktorých som v živote stretla, dovoľujem si tvrdiť, že len tí chlapi, ktorí cítia naozaj výčitky svedomia, tak po rozchode finančne podporujú bývalú ženu a "bývalé" deti. drvivá väčšina sa, žiaľ, snaží vyzuť z alimentov, pretože majú "nové" rodiny alebo proste nejakú štetku, ktorá potrebuje dotovať. sú to len a len skúsenosti ľudí, ktorých stretávam už okolo 15-20 rokov, verte mi, pred 20 rokmi by mi ani nenapadlo, že svet vie byť aj takýto 🙂
    a kto má muža takého, čo by neopustil napríklad pri vážnych problémoch (choré dieťa, atď...),alebo v prípade odluky by naďalej fungoval voči deťom ako OTEC, tak tá je ozaj šťastná žena...

    19. nov 2015
    19. nov 2015

    @mandragora22 s týmto s tevou súhlasím...len neverím tomu,že ten Kollár tie deti "robí" úmyselne...toto určite nie...to tie jeho "lásky"

    19. nov 2015

    @nela82 no čo si ty, Kollár je vo veku, kde vie, čo je kondóm a vie, čo sú pilulky, on má toho toľko, že nevie, čo s tým, deti splodil za účelom jeho dedičstva 🙂

    19. nov 2015
    19. nov 2015

    zeny, uzavriem to takym vtipom zo zivota: "Peniaze nie su vsetko...ale lepsie plakat v Mercedese, ako na zastavke MHD" 😀

    19. nov 2015

    @katja78 veď super článok, ďalší. Presne vystihuje to, čo si o Kollárovi myslím nielen ja. On má tie ženské v p...........v paži. On chcel dedičov a to dosiahol 🙂 to je celé 🙂 a dodám, že stále lepší taký otec, ako taký, ktorý má síce trvalé bydlisko tam, kde všetky jeho deti, ale nikdy sa o ne nezaujíma a stále je v liehu 🙂

    19. nov 2015

    @lusulko a nemať pri tom na lístok a šliapať 3km peši 😀

    19. nov 2015

    @bazarocka a ešte aj v deravých a premokavých topánkach s otlakmi na nohách 🙂

    19. nov 2015

    @ninuska8
    @nela82 kocky preco hned vidite ten nejvacsi extrem? Ze hned da dietatu vsetko co si ukaze? Co sa napr toho lyziarskeho tyka...ja som najmladsia z 5 deti. Mala som krasne detstvo aj ked penazi nikdy nebolo vela a vsetko sa delilo na 5 casti. Napriek tomu vsetci moji surodenci na lyziarskom boli ale ked dosiel rad na mna, tak uz to aj stalo viac ako kedysi a proste si to nasi nemohli dovolit. Nikdy nezabudnem na ten tyzden ked som sama jedina z nasej triedy bola v cudzej triede s cudzimi detmi, ktore som nepoznala. Bola som neskutocne smutna aj ked som chapala, preco som ist nemohla. Ale nechcem aby moja dcera niekedy bola taka smutna. A tiez sme mali doma hodne lasky. A doteraz mame. Takze myslim, ze skor takto to @lusulko myslela, aby mu nic nechybalo. Predpokladam, ze islo skor o pocity toho dietata ako o prachy. A ja s tym suhlasim a tiez urobim vsetko preto, aby moje dieta ako jedine nemuselo byt vynechane z kolektivu. Ano, neviem co bude, ci sa nam to podari, ci bude moznost, ale mozeme sa aspon posnazit 😉 Malokto dnes moze rozhadzovat. K panovi Kollarovi sa vyjadrovat nebudem, nepaci sa mi jeho styl "rodiny" ale to je jeho vec. Pani co pisala clanok krasne vystihla hodnoty a preto sa mi paci 🙂

    19. nov 2015

    Ja len na margo tých peňazí, o ktorých sa to tu točí..Steve Jobs na sklonku života zistil, ktorá je najdrahšia posteľ.., tá nemocničná, lebo nie je možné nikomu zaplatiť, aby na nej ležal namiesto vás...
    A práve pani Mária Kohutiarová nám všetkým dáva potvrdenie, že napriek tomu, že nie sú štandardne finančne zabezpečení, majú všetko a nič im nechýba...a ešte viac, už (alebo až?) pri 9-tich deťoch si dovolí zverejniť, že v manželstve si s manželom plne dôverujú, a ani "extrém 9-tich detí pri nie štandardnom finančnom zabezpečení rodiny" ich doposiaľ nevyviedol z konceptu..netuším, prečo toto niekto spochybňujete, doslova dehonestujete (čítala som tu, v komentároch, že to niekto považuje za nie obdivuhodný extrém), keď ani jedna z vás ste to nezažili..a pán Kollár už vôbec nie. Jeho vlastná predstava o rodine je jej karikatúrou😖

    19. nov 2015

    @gdalka ako dobre, že sa ti nepáči jeho štýl, ostane viac šance nám, že
    @lusulko 😀 😀 ????? 😀

    19. nov 2015

    @mandragora22 ako prepáč,ale tvoj posledný príspevok....no poznám aj také ženy,ktoré silou mocou chceli "krásny" život...našli si pracháčov a teraz chuderky plačú,lebo sú týrané-muži si ich nevážia....a ak sa rozhodnú ich vyhodiť-tak s holým zadkom odchádzajú...čiže v tvojom poslednom príspevku si to vystihla.....Takých ľudí,čo takto žijú,mi je úprimne ľúto-nevysmievám sa im.....

    19. nov 2015

    @nela82 to kde si našla toto?

    19. nov 2015

    @mandragora22 presposledným.....

    19. nov 2015

    @nela82 prosím ťa, daj mi čas príspevku, lebo som naozaj stratená, fakt, toto som akože kde písala?

    19. nov 2015

    @mandragora22 a ešte aj v deravých a premokavých topánkach s otlakmi na nohách emoticon
    Dnes o 21:46 • Páči sa mi to • 1 • Odpovedz • reagovala si na ten vtip-no kedže táto téma je o inom....tak mi to určite neprišlo ako sranda...vlastne táto téma už je celkovo niekde inde....

    19. nov 2015
    acernas
    autor

    @nela82
    @mandragora22 presne kocky téma sa posunula úplne inde tak to treba uzavrieť prajme si vsetko len to dobre a dakujme za to ze sa mame dobre 😉

    19. nov 2015

    @nela82 aha, tak moment, ja som tvoj príspevok o 21:52 pochopila tak, že JA som podľa teba napísala slová, kopírujem:
    no poznám aj také ženy,ktoré silou mocou chceli "krásny" život...našli si pracháčov a teraz chuderky plačú,lebo sú týrané-muži si ich nevážia....a ak sa rozhodnú ich vyhodiť-tak s holým zadkom odchádzajú...čiže v tvojom poslednom príspevku si to vystihla.....Takých ľudí,čo takto žijú,mi je úprimne ľúto-nevysmievám sa im.....

    no a k tomu: ja sa nevysmievam nikomu. ale život je potrebné brať reálne. no a vrátim to na úvod.. a čo, keď Kollár pokladá za rodinu to, čo si on vybudoval? to je to posledné, čo napríklad mňa trápi. stačí sa pozrieť, čo sa deje vo svete, aké svinstvá a zverstvá sa tam robia, ľudia umierajú a možno aj tí dobrí otcovia rodín... takže jeden Kollár určite svet do záhuby neprinesie. Radšej 100 000 takých ľudí ako jeden pridrbaný vymletý človek, ktorý vyhodí do vzduchu ďalších 100...
    @acernas ale však to hádam nejdeš mazať, nie? prepánajána, toľko som toho popísala... 😀

    19. nov 2015
    acernas
    autor

    @mandragora22 ja urcite nemazem komentáre nie je Dôvod žiaden tu neurážal iba tu dospelé ženy argumentovali len som napisala ze uz je to od témy tak to treba ukončiť a popriať si vsetko dobre 😉

    19. nov 2015

    @acernas áno, je to tak. ja prajem všetkým účastníčkam len to najlepšie. tých dobrých otcov a manželov a veľa, veľa zdravia 🙂 ale aj Kollárovi prajem 🙂 aj sebe 🙂 aj tebe 🙂 a hlavne by som bola rada, keby bol vo svete mier, ale to už je úplne od témy... ☹ dobrú noc 🙂

    19. nov 2015
    acernas
    autor

    @mandragora22 aj tebe vsetko dobre a som rada ze sme podiskutovali 😉

    19. nov 2015

    @katja78
    @kkristinkka a ine baby, pani co pisala clanok, je uzasna zena, mala som moznost ju stretnut... popri tom, ze sa stara o taku velku rodinu, robi vela pre inych. pomaha slabsim, organizuje viackrat v roku duchovne obnovy pre ine zeny. naozaj sa doma nenudi, ako to tu niekto podotkol, len zrejme zmysel jej zivota je v sluzbe druhym 😉

    19. nov 2015

    Necitam celu diskusiu, len som postrehla ze ma dobre nazory...skoro som odpadla😀 ved to je znoska populistickych zvastov, prebratych "akoze zarucenych tvrdeni" z internetu, myslela som si, ze ho kazdy prepukol-taka lacna politicka kampan na urovni kotlebovcov. Ja ho nelajkujem ani nesledujem ale stale ho niekto z mojich friends lajkne a ja to veru nechapem. Nuz ale, nie vaetkemu sa da rozumiet🙂

    20. nov 2015

    minule v topstare polozili otazku ze s kym sa citia opytani bezpecne....okrem inych aj spominanemu....jeho odpoved bola s rodinou....moja otazka znie koho vlastne povazuje za rodinu???Tych xy deti s xy zenami, ktore ich porodili??? ked su vsetci spolu??? kedy su spolu??? ci za tu rodinu povazuje seba a svojich rodicov?s niektorymi jeho nazormi suhlasim.....to beriem....ale toto? toto je rodina?ved aj male dieta vie ze rodina je otec + mama + dieta/deti...nie toto!!!! moj nazor je ze keby nemal tolko € tak ani jedna z matiek jeho deti mu to dieta neporodi.... ved ony to beru ako zarobkovu cinnost....cele ale uplne cele zle ...tento "prikladny"clovek ma byt v politike? coho prikladom bude? len tolko ....🙂

    23. nov 2015