1 / 1

    Tie profily su super, dakujem za uvedenie do pozornosti. A inak, to rozhodnutie uz je definitivne? Vlada predsa este rokuje.

    18. feb 2021

    preco nemaju ludia na vyber?ja nedoverum astra zeneca oni nedoveruju sputnik tak teraz co?na silu?dobrovolne?

    18. feb 2021

    @kos27 rokuju este,ale toto vetovali

    18. feb 2021

    @79viktoria79 ludia mozu mat na vyber, ale len z alternativ, ktore su schvalene. Tak by to bolo fer..

    18. feb 2021

    @79viktoria79 Tu ide o to, ze Sputnik V nie je este ani schvaleny Europskou liekovou agenturou. Europa sa na to musi pozerat ako nedoveryhodny liek. To, ze to robi Madarsko je len sucastou Orbanovej politiky, ktory rad rozbija vsetko, co mu nevyhovuje.

    18. feb 2021

    podla mna sme tymto prisli o cenne % zaockovanosti...

    18. feb 2021

    @kos27 orban nezneužíva svoje postavenie a má aj výsledky

    18. feb 2021

    @kos27 podla mna Sputnik ani nikdy schvaleny nebude, lebo nedodaju take papiere, ake eu potrebuje pre rozhodnutie. nemyslim si, ze robili taky vyskum aky pozaduje eu, lebo mozno ani nepredpokladali, ze by niekto z eu tu vakcinu chcel. jedine ze by spravili vyskum este raz, nanovo a to pochybujem ze spravia vlastne len kvoli eu...

    18. feb 2021

    @chillibubble teraz by nám dodali pár tisíc kusov na nič.. Postnem článok v Ruštine oni majú prázdne sklady. Ockuju o mesiac dlhšie ako my a majú zaockovanych percentualne o polovicu menej, len tým chce Putim rozbiť EÚ. Navyše ta vakcína až teraz prechádza 3 fázou testu. Mňa inak fascinujú ľudia, čo nechcú Pfizer, Modernú, čo prešli komplet testovaním, nechcu AZ, pričom Sputnik je total rovnaký princíp a ešte neotestovany.. Ale skúšal v tom nájsť logiku 😀. Oni hlavne fakt nemajú výrobné kapacity

    18. feb 2021
    18. feb 2021

    @kos27 otazka znela : prečo nemam na vyber! nedôverujem vakcinam, zomierajú po nich ľudia,ked sa mam dat zaockovat chcem mat na vyber,alebo sa zaočkovať nadam...ci bude schvalena alebo nie,kto mi zaručí bezpečnosť?

    18. feb 2021

    @alby2014 komplet testovaním? preco niektore staty EU prestavaju očkovať?

    18. feb 2021

    @alby2014 ako som uz spominala, to je mentalitou. dlho bolo len ruske a dlho bolo ruske prezentovane ako najlepsie. v tom logiku asi ani nenajdes. prave aj pre toto sa podla mna tie % zaockovanosti ani pri dostatocnom pocte inych vakcin uz nenajdu. vela tych ludi inu vakcinu nebude akceptovat. nevadi ze teraz by dodali par tisic. neskor by snad dodali dalsie. konecne % zaockovanosti mohlo byt vdaka nemu vyssie.

    18. feb 2021

    @79viktoria79 ktoré prosím?

    18. feb 2021

    @lalinkapalinka Nezneuziva? A okliestovanie medii, vytvorenie paralelneho nadriadeneho justicneho systemu, falsovanie volieb, porusovanie prava na sukromie? To nie je zneuzivanie? Orban je nedemokraticky autokrat, ktory nema co robit na svojom mieste.

    18. feb 2021

    @79viktoria79 lebo nesabotuju ivermektin ale chorych liecia, citaj dnesne topky dvihne sa ti tlak

    18. feb 2021

    @chillibubble to môžu stále, stačí Krajciho rozhodnutie, ale on sa chcel zastitil vládnym rozhodnutím, či do tlačiť k tomu SUkl, čo mu jasné dali najavo, že nie. Ak to chcú stále môžu, len musia mať na to gule, teda on a defacto niesť zodppvednost

    18. feb 2021

    @kos27 iba riadená demokracia rukou štátu má význam

    18. feb 2021

    @kos27 ale pandemiu zvlada lepsie ako my

    18. feb 2021

    @moncici7 aj Čína ju zvláda lepšie a reto neobdivujem ich vedenie

    18. feb 2021

    @chillibubble Im prave ide o to, aby to nebolo v sulade s normami EU. Tym sposobom mozu rozbit solidaritu EU, ked sa clenske staty rozhodnu robit si po svojom v rozpore s nastolenym standardom.

    18. feb 2021

    @alby2014 ja neobdivujem nase aj ked to nezvlada

    18. feb 2021

    @alby2014 hej, mozno casom ked tie % zaockovanosti zacnu spomalovat aj napriek tomu ze uz bude dost vakcin a spravia nejaky prieskum, ze kolki by sa z tych co odmietaju ockovanie dali ockovat Sputnikom, a budu uz aj nejake udaje z madarska, mozno potom to krajci schvali sam. ale mohlo to uz skor pomoct mozno v tom, ze by sa dali ockovat prave chronicki popieraci, nadvaci na pravidla, nedodrziavaci nosenia rusok a spol. ale to je uz len moj dohad...

    18. feb 2021

    @moncici7 to sa nevylučuje. Ja obdivujem nový Zéland, Nemecko.. A sú to demokracie. Orban je zlodej, autokrat a potlacovatel slobody.

    18. feb 2021

    @alby2014 Novy Zeland to im zavidim

    18. feb 2021

    @kos27 vies, v situacii ze nam tu umiera 100 ludi denne a dalsich 100 sa kvoli tomu nedostane do nemocnice a umru neskor(a nie na koronu) mi akosi akakolvek politika ohladne ockovania zacina byt ukradnuta, nepodstatna. tak ako pfizer robi drahoty a uz davno mohli vyrabat vakcinu na xy miestach sveta.

    18. feb 2021

    @alby2014 nemas prosim ten clanok z dennikn odblokovany? Dal by sa odfotit? Vdaka

    18. feb 2021

    Po tomto rozhodnuti stupne v istych kruhoch este viac dopyt po Sputniku😀
    Zazracna vakcina a oni nam ju nechu dat!
    Nechcem sa ockovat, ale chcem Sputnik!

    Mne to inak pripomina obdobie po druhej svetovej vojne. Rusi sami nemali co do ust, ale hosp pomoc poskytli, lebo tak to u nich skratka chOdi. Svojich ludi a ich zivoty si nikdy nevazili, islo im o politku a presadenie zaujmov (aby ma niekto nechytil za slovicka, politickej spicke neslo o ludske zivoty).

    18. feb 2021

    @79viktoria79 Bezpecnost Vam zaruci vysoka zaockovanost populacie, ktorej ste Vy sucastou. Je priam az Vasou povinnostou zaockovat sa, kvoli ludom ktori sa ockovat nemozu. Rozumiem, ze nedoverujete vakcinam pretoze existuje plejada misinformacii a dezinformacii, ktore su nepravdive, no prosim, este to zvazte. Ak nemate objektivne zdravotne dovody nezaockovat sa, mali by ste prehodnotit Vase rozhodnutie.

    18. feb 2021

    @mp20 ja to mam predplatené, napíš mi pls do správy mail a ti ho skočím a prepošlem tak za hodku

    18. feb 2021

    @michaelkanr alebo 30 roky, keď Stalin nechal vyvážať obilie a pritom mal na Ukrajine hladomor. Propaganda forever

    18. feb 2021

    @lalinkapalinka Orban urcite demokraciu rukou svojho statu nepestuje.

    18. feb 2021

    @moncici7 Zvladanie pandemie je velmi dlha tema, ktora ma tolko specificik, ze to je debata na tyzden. V skratke: vsetci su na tom lepsie ako my a je to kvoli egotripe niektorych clenov nasej vlady.

    18. feb 2021

    @kos27 precitaj si dnesne topky ako sa u nas sabotuje ivermektin mohli sme mat 50 v nemocnici a zit

    18. feb 2021

    @alby2014 jej dakujem 👍
    Inak ja by som dala to pozornosti aj UK, tam im to neskutocne klesa - nove pripady aj umrtia s rastom zaockovanosti (16 mil. uz). Podla mna to je presvedcivy dokaz, ze ockovanie ma velky vyznam, z tyzdna na tyzden maju 20-30% pokles...

    18. feb 2021

    @chillibubble Samozrejme ze politika mala ist uz davno bokom, no nemozeme to cakat od takych krajin, akymi su Rusko, Cina alebo India. Kazde spolocne rozhodnutie s tymito krajinami je automaticky politicky nabite.

    18. feb 2021

    @mp20 a este aj liecia

    18. feb 2021

    @kos27 india vdaka ivermektinu je na tom super

    18. feb 2021

    @moncici7 len ono je vzdy lepsie, ak ludia neochoreju...

    18. feb 2021

    Moja osobná dobrá správa dňa je, že po dnešku by som už asi vedela, koho budem voliť 🙂

    18. feb 2021

    @pallacinka ja som ich volila.. 😀 Určite lepšia voľba ako v 2016, keď som to hodila Sieti.. Omg. Zatmenie mojej mysle

    18. feb 2021

    @alby2014 Omg 😅 My som boli vždy SAS voliči, ale v týchto posledných voľbách sme si to rozdelili a muž volíl Za ľudí, a dobre sme spravili.

    18. feb 2021

    @alby2014 napriklad cenzuru medii 🙂

    18. feb 2021

    @pallacinka ale sa priprav na to, ze teraz bude mat matovic mozno novy ciel...

    18. feb 2021

    @chillibubble jasne, remisova ide kopat hroby, to je iste.

    18. feb 2021

    Som aj rada, ze sa Sputnik neschvalil. Ak by ho neskor neschvalila EU a my by sme sa tu medzi tym veselo zaockovali Sputnikom, tak by sa mohlo stat, ze by to neuznali ine staty pri vstupe do krajiny a potom co? Cakat rok ci kolko aby som sa znovu preockovala niecim inym? 😕

    18. feb 2021

    @ndrag jj, to iste tvrdil aj Tomas Valasek u ZKH.

    18. feb 2021

    @ndrag to ockovanie by ale bolo uplne dobrovolne. to uz by si musel kazdy zvazit sam, ci sa da ockovat neschvalenou vakcinou. kopec ludi je uz teraz nastavenych tak, ze za nedaju ockovat nicim a nebudu teda cestovat mimo slovenska ak bude cestovanie podmienene ockovanim.

    18. feb 2021

    @chillibubble Škoda, že sa nedá odpozorovať, ako - aspoň niektorí z nich - budú meniť svoje nastavenie 😉

    18. feb 2021

    @lubinkag. ako fakt...AZ ne, ale Sputnuk hej, co je rovnaky, ale uplne rovnaky princip adenovirusu a vektorovej vakciny. No mne uz vysvetlovali vcera a dnes, ze som blba, lebo to je overeny proces ako sa uz robili sovietske vakciny.

    18. feb 2021

    @lubinkag. a pritom je to rovnako nove ako mRNA, len pouzivaju DNA a urcite sa tka nerobili sovietske vakciny...chyba mi tu smile, co si bucha hlavu o stenu.

    18. feb 2021

    toto dali teraz Data bez patosu. len neviem, to pisu len o Astre alebo to blbo napisali a je to aj Pfizer s Modernou?

    18. feb 2021

    @chillibubble ako teraz to tvrdit mozu, potom sa im naskytne prilezitost vycestovat, alebo len zlepsi sa zivotna situcia a budu chciet minat peniaze v zahranici a ktovie co bude. Ani pri takej zltej zimnici cloveku neda nikto na vyber, but mas a ides alebo nemas a mozes sa rozlucit s exotikou.

    18. feb 2021

    @chillibubble podla mna vsetky spolu

    18. feb 2021

    @ndrag no este je otazne ci a kedy sa potvrdenie o ockovani bude vyzadovat(vzhladom na pomale tempo) a ci to nemoze byt nahradene negativnym pcr testom.

    18. feb 2021

    @chillibubble pockaj postnem ti tu izrael, co robi...mmt

    18. feb 2021

    @mp20 ochorejú aj s vakcínou a môžu tak isto prenášať chorobu.
    @moncici7 áno mala by byť umožnená aj liečba týmto liekom.uz len preto, že nie každý sa chce zaočkovať a nie každý môže. Alé zrejmá je výhodnejšie niekoho citovo vydierať, obmedzovať pre jeho rozhodnutie sa neockovat, pretože ozaj, každý rok do seba niečo pchať aj napriek tomu, že nechcem 🤔

    18. feb 2021

    @galioska SR má IVM povoleny

    18. feb 2021

    @alby2014 od kedy ?Už ho aj na niekom vyskúšali ?

    18. feb 2021

    @matejakub normálne ma výnimku ako experimentálny liek od MZ

    18. feb 2021

    @matejakub ma povolenie od 27.1 citujem
    Ministerstvo vydalo povolenie terapeutického použitia neregistrovaného lieku Ivermectin pre potreby zdravotníckych zariadení. Na obdobie šesť mesiacov tak platí povolenie pre nemocničné zariadenia i ambulancie,“ potvrdila hovorkyňa ministerstva Zuzana Eliášová.

    18. feb 2021

    @alby2014 A už majú aj nejaké výsledky ?Vyliečil sa už niekto ?

    18. feb 2021

    @matejakub to nesledujem naozaj.

    18. feb 2021

    @pallacinka ja viem koho nie

    18. feb 2021
    18. feb 2021

    @matejakub 40 rokov je bezpecny a ucinny

    18. feb 2021

    @moncici7 pre zvierata

    18. feb 2021

    @matejakub vo svete vsetci

    18. feb 2021

    @alby2014 je aj pre ludi

    18. feb 2021

    @alby2014 vsetky sa robia rovnako mam doma veterinara 😉

    18. feb 2021

    @alby2014 a od leta vieme ze funguje

    18. feb 2021

    Ivermektin ma zmysel iba pri prvych priznakoch choroby (brani rozmnozovaniu virusu) ak je clovek v nemocnici na pristrojoch, uz nemusi pomoct

    18. feb 2021

    @sluchatka takze pomoze na zaciatku a v nemocnici nikto mne by sa ta ´predstava velmi pacila

    18. feb 2021

    @alby2014 😂😂😂ano to su ti co podsuvali remdesivir ktory nefungune ale funguje s nim biznis. Cěla EuropA fici na ivermektine a vysledky poznas su fantasticke

    18. feb 2021

    @moncici7 zdroj?

    18. feb 2021

    @moncici7 inak očkovať je prevencia, liečiť je skvelé a keby sme mali lieky tiež by to bolo super spolu s očkovaním

    18. feb 2021

    @alby2014 presne dnes som o nich citala precitaj si prosim topky dnes Analytik Mesik mas tam vsetko podrobne rozpisane

    18. feb 2021

    https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/578484-m...

    Mozno aj lieky by pomohli, ale asi maju nieco naliehavejsie na praci.

    18. feb 2021

    @moncici7 tipky re mňa osobne nie sú zdroj..

    18. feb 2021

    @alby2014 no teda toto je bohuzial pravda

    18. feb 2021

    @alby2014 ved sleduj to toto bude silny pribeh

    18. feb 2021

    @danusiatko topky nie sú zdroj topky su bulvar

    19. feb 2021

    @alby2014 osobne som pisala p.Mesikovi, nedaju im priestor v tych tvojich dennikoch, a poslala som link aj z pravdy ... ved hladaj, ci si tak jednostranne orientovana, ze nemas odvahu citat a skumat

    19. feb 2021
    https://www.youtube.com/watch?v=HBSuyFQTN4A

    Aj toto bude asi nevzdelany hlupak, ci ako.

    19. feb 2021

    @danusiatko ale ved ja nepopieram veznam ziadneho lieku a z kazdeho sa tesim...ako nerozumiem, kde je problem. o IVM sa vie a a ano nieco sa s nim da, ale nie je to zazracny liek, ze clovak na ARE po 3 dnoch odpojis a po 4 ide domov...omg. Ako ockovanie a lieky ej super combo, ktore by nas na 100% dostalo z pandemie, ale zatial tu mame overene a fungujuce len to ockovanie.

    19. feb 2021

    @danusiatko a nepustia ich do medii, to ved pozri hned druhy link mas priamo vysielanie v TA3...

    19. feb 2021

    @alby2014 ak to naozaj myslis vazne s relevantnymi zdrojmi, tak pozeraj na to, kto sa vyjadruje, pozri si jeho zivotopis a nie zdroj-medium.
    Ak si myslis, ze vakciny zachrania svet, neberiem ti to, mozno mas pravdu, ale ide to pomaly, dovtedy treba hladat alternativu, aby ludia nezomierali. ABY LUDIA NEROMIERALI.

    19. feb 2021

    Vcasna liecba chrani zivoty a ak chces vakciny, ale kedy budu dostupne pre vsetkych .... Dovtedy zomrie 10 000 ludi a ty budes postolkovat.

    19. feb 2021

    @danusiatko ved ja sa s tebou nehadam a ani nepopieram tvoje tvrdenia

    19. feb 2021

    @alby2014 vlada ide kupovat 2mi.ruskych vakcin! a teraz co urobis aj ta nou zaockuju,ked ina nebude a nebudes mat na vyber?

    19. feb 2021

    @79viktoria79 preco by sme nemali mat na vyber? za 1. ockovanie je stale dobrovolne. nemusime sa dat ockovat ak by bol len sputnik. za 2. krajniak sa vyjadril ze sa bude dat vybrat ci sputnik ano alebo nie. za 3. alby uz ma astru zenecu...

    19. feb 2021

    @chillibubble Čo som prepásla? Včera som zachytila, že Sputnik V sa nebude kupovať. Dnes sa teda kupuje?

    19. feb 2021

    @79viktoria79 netreba zabudat, ze je to neregistrovana vakcina. nikomu ju nemozu nutit... to by este len boli zaloby. ale dodavky pfizeru, moderny a astry bezia, aj ked obmedzene, ale bezia. stale je tu na vyber z roznych druhov

    19. feb 2021

    @lubinkag. matovicovu tlacovku 😀 nechce si spravit hanbu, lebo uz s rusmi jednal. takze sputnik bude s velkou pravdepodobnostou na ministersku vynimku. ja osobne sa tesim, lebo sa zvacsuje sanca, ze mi neumru rodicia...

    19. feb 2021

    @chillibubble Aha tak. Ďakujem za info ☺️

    19. feb 2021

    ja som strasne zvedava na ficovu mentalnu otocku. lebo po vcerajsku kritizoval ze neberieme sputnik. ak ho ozaj budeme mat, som zvedava ci sa necha zaockovat. ale mohol by sa, aj s blahom. bol by to dobry priklad pre jeho ockovanie odmietajucich volicov...

    19. feb 2021

    @moncici7 vieš čo je zaujímavé? Ako sa niekto zaujíma o vakcínu a publikuje to na verejnom fóre, nevytvorí si skupinu o tom a čaká len pozitívne reakcie...
    ale prehľad o inej alternatívnej liečbe ho nezaujima🤔nemá prehľad.
    Čítam o nežiadúcich ucinkaoch po vakcíne aj v anglickej skupine a poviem ti, nevydržala som to čítať, to čo sa publikuje sú len ľahké vedľajšie účinky, tie skutočné problémy sú doporobna rozpísané ľuďmi ...niektorí prišli o blízkych vďaka vakcíne.

    19. feb 2021

    @chillibubble ved doteraz bolo ze na vyber nieje, očkovať ta budu taka aku maju,ja praveze chcem ked sa mam ockovat,aby bol vyber ze chcem sputnik,tu su proti tomu vo väčšine,odrazu aj vyber bude,len aby vakciny boli

    19. feb 2021

    @galioska a to este nevieme co to moze urobit v dlhodobejsom horizonte. A vychadzame z faktu ze cca85% ludi ten virus ani nepozdravi 🤔😉

    19. feb 2021

    @moncici7 tu už niektoré vedia, v inom prípade by boli nazvané konšpirátorkami😉

    19. feb 2021

    @chillibubble on povedal,ze ockovat sa neda,preco zase ludi nutit ako do testovania! ja tiez nechcem ockovanie,testovanie,radsej budem doma zavretá,mne to vyhovuje,od každého mam pokoj 😅

    19. feb 2021

    @79viktoria79 tak ale aby nebolo na vyber medzi registrovanou a neregistrovanou vakcinou? to zas bananova republika ozaj nie sme. a keby na vyber nie je, stale mas moznost sa neockovat. a bude zvlast zoznam na sputnik, zvlast ockovacie miesta. len som zvedava ze kedy...

    19. feb 2021

    @galioska najviac ma pobavilo dnes ked som sa dozvedela ze ten doktor co vymyslel Ivermektin zan dostal nobelovu cenu a my ten liek preverujeme od leta 🤦🏻‍♀️

    19. feb 2021

    @moncici7 biznis, nič viac. Najviac ma baví keď ten, čo donedávna vyhlasoval, že svet je preludneny, podporuje vakcínu na ,,ozdravenie ,, ľudstva lol😃

    19. feb 2021

    @79viktoria79 m a už očkovali AZ.

    19. feb 2021

    @galioska ale ludia to zeru a tlieskaju , este ze sa da pristat na inu planetu, pozyvam ta tam na kavu 😂🥂

    19. feb 2021

    @moncici7 ďakujem, kedy štartujeme🤔🤣

    19. feb 2021

    @galioska nechápem, reco by som si mala vytvoriť súkromnú skupinu a nechápem, prečo by som sa mala zaujímať o vsetko. O IVM viem, že zaberá hlavne na začiatku, je to experimentálny liek, používame ho na SR a to mi stačí. Nie je to ani zázrak, ani živ voda.. A platí, že ak budú lieky super, ale nie sú... A sú vakcíny, čo už sú.. Lieky liečia, vakcíny zabraňujú ochoreniu.. Win win situacia

    19. feb 2021

    @alby2014 samozrejmá, dobre sa na tom niekto nabali 😃 zdravý človek = škrt cez rozpočet a potom sú takí ako ty, vďaka ktorým to fičí😉😃

    19. feb 2021

    @galioska povesam pradlo dovarim,polejem kvety a dam vediet 🌒🌍🚀🛸☕️☕️

    19. feb 2021

    @moncici7 balim kufre🤣

    19. feb 2021

    @alby2014 experimentalny liek 😂😂😂a pan dostal zan nobelovu cenu a sama si si odpovedala zabera na zaciatku a kedy ma zaberat na konci , beriem a vyzdraviem nie

    19. feb 2021

    @alby2014 keby sme ho pouzivali ako bolo treba tak su nemocnice prazdne

    19. feb 2021

    @moncici7 veď toto, nebolo by koho očkovať😉

    19. feb 2021

    @galioska rozumiete rozdielu medzi liecenim a ockovanim?

    19. feb 2021

    @alby2014 pýta sa len ten, kto tomu nerozumie, tak postuduj😊☝️

    19. feb 2021

    @alby2014 ano rozumiem Europa lieci ockuje preto tie skvele cisla my bohuzial testujeme

    19. feb 2021

    @moncici7 liecime aj ockujeme...

    19. feb 2021

    @alby2014 cim liecime

    19. feb 2021

    @alby2014 pocuj ty nie si Jarcuskova rodina

    19. feb 2021

    @moncici7 ano a som tiez zidovka, clenka radu rytierov Jediho, matovicova tajna dcera, a sef Pfizeru je bratranec.

    19. feb 2021

    @alby2014 tak teraz my to dava zmysel

    19. feb 2021
    19. feb 2021

    @moncici7 odporucam diskusiu s odbornikmi, co robia v nemocniciach, kde hovoria ako liecia Covid a co cloveku davaju.

    https://www.youtube.com/watch?v=o6BV5SuY_ek
    19. feb 2021

    @alby2014 dakujem som informovana a vysledky bohuzial vidime

    19. feb 2021

    @alby2014 jediny na svete sme mali blokovany Ivermektin citaj analytika Mesnika

    19. feb 2021

    @moncici7 Dnes ho doniesli 9 000 davok na SR. Mozno to chce diverzifikovat zdroje.

    19. feb 2021

    @alby2014 to je na 4 dni super

    19. feb 2021

    @alby2014 uz sa ponahla lebo mu lepi

    19. feb 2021

    @alby2014 museli zacat pisat a vysetrovat zrazu je to mozne priniest

    19. feb 2021

    @alby2014 Začínam mať obavy, či to tu naozaj robíš nezištne. Máš pod svojimi príspevkami takú skvelú zbierku príkladov argumentačných chýb, dunninga-krugera, a určite veľa iného, že by bol priam hriech to nepoužiť do nejakej práce alebo rovno knihy 😀

    19. feb 2021

    @pallacinka clovece teraz si pozeram jej blog vsak ona je hotovy vakcinator

    19. feb 2021

    @pallacinka nie mozem ta ubezpecit, ze nerobim sukromny vyskum na temu konspiracie a argumentacne faily v slovenskej populacii zien vo veku 18 az 45 rokov. :D :D :D

    19. feb 2021

    @moncici7 ano, kazdy den postujem uz mesiace dobre spravy a studie o ockovnai na Covid. :D

    19. feb 2021
    19. feb 2021

    @alby2014 No veru neviem, či by si nad tým nemala začať aspoň uvažovať. Ľudstvo by prišlo o veľa 😅

    19. feb 2021

    @pallacinka minule som citala, ze mozno dunning-kruger neexistuje, myslim, ze tu vo je viacero dokazov, ze hej . :D :D

    19. feb 2021

    @alby2014 panecky reklama na vsetky vakciny ale skus niekedy prihodit aj prevenciu. Ja napriklad pijem aloe, vela zeleniny ovocia Decko zinok samozrejme ? Kazdy den ryby alebo aj hovadzie maso ma najviac zinku to si vedela!

    19. feb 2021

    @moncici7 ja pisem o vakcinach na Covid a veciach okolo nich.

    19. feb 2021

    @alby2014 a to ta platia za to

    19. feb 2021

    @alby2014 ale su aj zle, tie zAtajujes?

    19. feb 2021

    @moncici7 ano, Soros kazdy mesiac. Pfizer aj Moderna, AZ by mi mohla pridat. Najhorsie plati nase MZ, ako uplne hrozne,

    19. feb 2021

    @moncici7 ake? a prosim netahaj tu 13 mrtvych z Norska a ludi, co maju teplotu po AZ...

    19. feb 2021

    @alby2014 no AZ nema tolko ako Pfizer

    19. feb 2021

    @alby2014 no ja citam aj zahranicnu tlac

    19. feb 2021

    @alby2014 Rusi sa štorcujú, žiadne dengy nedajú, tak Sputnik nespomínaš! 😉

    19. feb 2021

    @alby2014 To sa mi nechce veriť, asi ešte neobjavili MK, keď si to niekto myslí 😀 Alebo by si mohla skúsiť nejaký zábavný formát, neverím, že ide teraz v telke niečo lepšie ako toto 😀

    19. feb 2021

    @lubinkag. ano, keby ma viac platili, aj reklamu lepsiu im urobim.

    19. feb 2021

    @pallacinka obcas to mam namiessto telky

    19. feb 2021

    @lubinkag. Oni nekomunikuju s mk 😂

    19. feb 2021
    19. feb 2021

    @lubinkag. inak cakam, ekdy ten vtip, ze ma Rusi slabo platia a preto im nerobim reklamu vezme vazne a vyhodi mi to naoci v nejakej diskusii tu...:D Stavim sa, ze sa to stane.

    19. feb 2021
    19. feb 2021
    19. feb 2021

    @alby2014 A vidíš, to mi nenapadlo, málo ti je! 😂

    19. feb 2021

    @alby2014 Nielen, že sa to stane, ešte je možné, že sa odvolá na mna 😳🤣

    19. feb 2021

    @pallacinka náhodou, Harry Potter je zaujímavejší ako pani učiteľka ktorá nezvláda gramatiku ale vie rozoznať čo je konšpirácia a čo pravda☝️😃

    19. feb 2021

    @galioska utoky ad hominem su naozaj pod vasu uroven.

    19. feb 2021

    @alby2014 😃 samozrejmá, všetko čo je proti vakcíne je útočné a pod úroveň.

    19. feb 2021

    @galioska Ako pre koho, ja som sa tu dnes celkom dobre pobavila, a nebolo to práve na gramatike (na tej mi nezáleží, tiež mám v nej po X rokoch strávených v zahraničí medzery, a dokonca tiež učím 🙈).

    19. feb 2021

    @pallacinka tsss takto sa baviť na vážnych debatach🙄🤔😃

    19. feb 2021

    @galioska nie osobne utoky su pod vasu uroven. To je utok ad hominem.

    19. feb 2021

    @galioska Argumentum ad hominem (lat.) je argument, ktorým sa diskutujúci snaží vyvrátiť oponentovo tvrdenie poukazovaním na oponentove skutočné či domnelé nedostatky. Snaží sa previesť dialóg od diskusie o probléme samotnom k diskusii o mravnej či inej oponentovej integrite.

    19. feb 2021

    @alby2014 jaj ty ad hominem win win😉

    19. feb 2021

    @galioska Hej, môj spoločenský život je teraz tak biedny, že sa chodím zabávať sem 😀

    19. feb 2021

    @galioska nerozumiem...ale v pohode, ja tu obcas nerozumiem svetu viacerych ludi.

    19. feb 2021

    @pallacinka oj az tak zle na tom niesom 🤔😃 užívaj😉☀️

    19. feb 2021

    @alby2014 no a to je ten tvoj problém, nerozumieš svetu viacerých ľudí, skús s tým niečo robiť🤔

    19. feb 2021

    @galioska preco? Inak nechete radsej ist pozerat Harryho Pottera, este nadobudnem pocit, ze Vas ta moja gramatika a posty bavia :D

    19. feb 2021

    @alby2014 inak by som tu nepísala, či to robí za mňa Potter?😃

    19. feb 2021

    @galioska ok, tak ak nemate nejaker relevantne diskusie k mojmu postu.Asi tu skoncim.

    19. feb 2021

    Snáď sa na MK jedného dňa budú môcť dávať aj opaky od páčikov, nejaké mínuská. Bolo by to údernejšie, výpovednú hodnotu by to malo, neminala by som svoju energiu nemilobohu a predsa by som mohla vyjadrit svoj názor.

    19. feb 2021

    @alby2014 tak aby sme to kulturne uzavreli, vakcina ako taka je dobra vec akakolvek ale musi sa posudzovat individualne, netrieskat od buka do buka a nemyslim ze je vhodna pre starkych 85 vyssie s 10 timi diagnozami

    19. feb 2021

    @moncici7 a toto niekedy niekto odporoval?

    19. feb 2021
    19. feb 2021

    @kos27 a kto mi zaručí že po vakcine nebudem mat záväzne reakcie ?nikto je to len o tom daj sa ockovat a keď budes mat vážnu reakciu tak to nám už vsetkym je jedno hlavne že my nemáme nikto nikdy nevie dopredu ako jeho telo na vakcínu zareaguje nikto !a preto by to malo byt dobrovoľne ved čoho sa majú bat ľudia keď sú zaockovani ?preco im tak vadi že ini sa nechcu dať ?ved vy ste chránení ockovani a ti neočkovaní sú zodpovední sami za svoje zdravie či vás ockovanych ohrozia nejak ?

    19. feb 2021

    @basska11 podľa hlásení SUkl je šanca na vážne NU, nie teda teplota, ale povedz vážna alergická reakcia na úrovni anafylaktickeho šoku, na úrovni 0, 016%. Je to menej ako šanca, z e umres na Covid, čo je 0, 23% až 1%

    19. feb 2021

    @alby2014 ale preco teda sa bojía ockovani neockovanych ?vysvetlis mi to

    19. feb 2021

    @basska11 lebo platí, že žiadna vakcína nie je 100% a platí, že nejakému % sa nevytvorí protilátky, taktiež tu máme skupiny, čo sa nemôžu očkovať aj keď chcú, tehotné, onko ochorenia, etc. Proste kým nebude zaockovanych 70% ľudí nevznikne kolektívna imunita, vírus tu bude stále napádať ľudí a ohrozovať ludi

    19. feb 2021

    @alby2014 virus tu bude stale aj ked budeme zaockovani len zoslabne

    19. feb 2021

    @alby2014 onko ?ved tým bolo povedane že sú rizikove skupiny a ockovat sa majú

    19. feb 2021

    @alby2014 no dobre čiže keď neni 100%preconsa ľudia tak tešia že keď sa dajú zaočkovať sú chránení a virus nedostanú 💁

    19. feb 2021

    @alby2014 dúfam že takych ako ty je 70%🙏a my ktori nechceme rychlo vyvinutú vakcínu nás od tohto vírusu vaše ockovanie ochrani

    19. feb 2021

    @alby2014 a kde isiel teraz virus chrípky ?alebo ako je možné že moje deti sú zdrave teraz sko nikdy pred tým ?zeby to bolo tým že ľudia nosia Ruska a mech majú akýkoľvek virus tak sa chranime ako body teraz ?lebo mne deti bývali pred koronou dost choré ako tu je nic zrazu nepoznam zrazenie teploty neutíchajúci kašeľ atd

    19. feb 2021

    @basska11 áno byť čierny pasažier na zodpovednosti iných je tiež moznost

    19. feb 2021

    @basska11 všetko je zavreté, nestretavame sa, nosíme ruská, soplave deti sa nenosia do skolky.. Preto je chrípky malo, nemá sa. Kde a ako sirit

    19. feb 2021

    @danusiatko podla
    @alby2014 staci len pozitivne mysliet a nebudes mat vedlajsie ucinky po vakcinacii.🤦🤦Konspiratorka.😂😂😂
    A inak zachytila si info,ze v Polsku je uz juhoafricka mutacia,na ktoru astra z. nezabera?Mozno pozitivne myslenie to napravi.Tak si to pisala,nie?To mas z overeneho zdroja,ze staci len pozitivne mysliet a vedlajsie ucinky po ockovani nebudes mat?😂😂DaJ si to patentovat.😂

    20. feb 2021

    @alby2014 jaj a este som zabudla.Dolezite je stale nieco po ockovani robit a nebudes mat cas mat vedlajsie ucinky po ockovani.Ako tvoja znama,co xi pisala.Ja sa cudujem,preco si to neporadila aj svojim kolegyniam ucitelkam,ktore boli po vakcinacii vyradene z prace.
    🤦

    20. feb 2021

    @simca444 u nas v skole sa v pondelok normalne ucilo a nikto nebol vyradeni z prace. AZ aj pri juhoafrickej mutacii zabrnai smrti a najhorsiemu priebehu...pokial viem.

    20. feb 2021

    @alby2014 no ved toto pred covidom sa mohlo všetko vsade mohli ist chorý aj do prace

    20. feb 2021

    @alby2014 a ako to že sa šíri korona?ked chrípka virus teraz nie koli opatreniam 💁nebude to tým celoplošným testovanim?kde sa v jednej miestnosti musí každý vysmrkat dať dole Rusko a potom ide další ?za cely den sa v tej miestnosti koľko potencionálne chorych na covid otestuje?a koľko potencionálne zdravych ?💁

    20. feb 2021

    @alby2014 keď si to tak vezmem tak sa vlastne ľudia chodia nakazit práve tam preto sa čudujem že človek ktori nemá ani jeden príznak.musí ist na toto testovanie

    20. feb 2021

    @alby2014 neboli tento pár nahodou zaočkovani ? Myslím že v správach bolo že sa dali ockovat https://wanda.pluska.sk/celebrity/zase-skoncil-...

    20. feb 2021

    @basska11 Philip ma 99 rokov...a dali sa ockovat 9.1.

    20. feb 2021

    @basska11 nepusi, ze jev nemocnici kvoli Covidu..ma 99 rokov fak tu ta ofukne vietor a si chory. Korelacia nerovna sa kauzalita. Covid sa inak siri, lebo je ovela nakazlivejsi ako chripka.

    20. feb 2021

    @alby2014 a ako sa šíri ?ako dostaneš covid?

    20. feb 2021

    @basska11 aeorosolom..vzduchom.

    20. feb 2021

    @alby2014 však to viem že nie koli covidu keď sú zaockovani

    20. feb 2021

    @alby2014 vzduchom čiže ten virus je vo vzduchu a staci sa mi ho nadýchnuť ?nechapem čiže keď príde na testovanie pozitívny človek idem po nom nadýchnem sa v tej miestnosti dostanemcovid ?

    20. feb 2021

    @basska11 preto mame ruska...respiratory etc, proste je to virus, co sa siri vzduchom..ci sa mozes nemozes nakazit na tesotvani neviem..este pred britskou variantou hygiiena tvrdila, e musis byt s tym clovekom aspon 15 minut v miestnosti, dnes to bude menej...kazdopadne je to infekcne a siri sa to vzduchom a na testovanisa mozes nakazit, ale asi mensia sanca ako v napchatom Lidli...

    20. feb 2021

    @alby2014 takze sa šíri kychanim kaslanim atd

    20. feb 2021

    @alby2014 takze ako pisem v tej miestnosti sa môže nakazit veľa ľudí fajn takze vedome niekto takto ľudí necháva nakazit aj keď veľa odborníkov bolo proti tomuto celoplošnému testovanie niet divu že mame toľko nakazenych hádam si to už ľudia uvedomia a nebudú sa zdravi chodiť testovať !

    20. feb 2021

    @basska11 prosim ta nie nikto vedome nerobi testovanie, aby sa nakazovali ludia a zili sme v tomto marazme dlho, alebo nas mohli ockovat..ale ak tomu veris, fakt tu uz nema ani silu ani argumenty taketo bludy vyvracat

    20. feb 2021

    @alby2014 ja chodim do lidla stále aj tesca Rusko tam dole nedávam ešte som sa nenakazila

    20. feb 2021

    @alby2014 no asi hej keď nedá niekto na slova odborníkov a stále prikazuje toto testovanie vies premiér neni lekár ani odborník na virus tak už by ho mohol niekto zastaviť inak tu budeme mat nakazenych stále viac ako sa to tu vlástne aj deje

    20. feb 2021

    @basska11 odbornici boli proti tomu, lebo si myslia, e to nebude mat efekt. Virus zastavis len testovanim a ockovanim, momentalne ina cesta nie je.

    20. feb 2021

    @alby2014 testovanim priznakovych a nie testovani bezpriznakovych zdravych ľudí spolu s priznskovymi a ockovanim tiež nezastavis virus ved Pisu že keď si zaockovana nezmamena že sa nemozes nakazit 💁

    20. feb 2021

    @alby2014 a nakazenych a chorych vyliecis spravnym liekom

    20. feb 2021

    @alby2014 toto vôbec nemuselo byt keby tento virus niektk umelo nevytvoril mohli sme zit v klude ale za toto nikoho nepotrestajú že teraz sa toto deje vo svete ved na čo vymyslíme vakcínu a je po viruse ale aké to malo dopady na iných ľudí to nikto neriesi len cisla testovanie ockovanie🤮

    20. feb 2021

    @basska11 ale pravdaze sa pri testovani mnohi ludia nakazili.vsak idu jeden za druhym v uzavretych priestoroch,pozitivni sa miesaju s negativnymi.Ze by si testujuci lekar po kazdom odbere dezinfikoval ruky mozeme len snivat.Taka je realita.Ide pred tebou pozitivny,ides hned za nim,davas si dolu rusko pri odbere,virus vdychnes...
    @alby2014 ty uz prosim ta prestan tliachat nezmysly.Ides tu presviedcat ludi,ze po ockovani astrou nemali ucitelia horucky,triasky,neziaduce ucinky??Ides nas presviedcat,ze ucitelia normalne vsetci po ockovani ucili?vsak bola znacna cast po ockovani vyradena z prac.procesu!!!
    A ano,Matovic tu na nas robi pokusy,nuti nas chodit na testovanie,kde sa ludia infikuju virusom.Ty nevidis,ako sa situacia zhorsila,odkedy sa pravidelne testuje???

    20. feb 2021

    @simca444 definujte znacnu cast. Pretoze ja som na stranke ministerstva skolstva, co ma teda k tomu data nasla... citujem: Za víkend dostalo vakcínu zhruba 12 600 učiteľov do 55 rokov, ich očkovali látkou od AstraZenecy. Od pondelka majú očkovať učiteľov starších ako 55 rokov vakcínou od Moderny. V pondelok sa na Slovensku obnovila denná výučba v 2 550 školách, prezenčne sa učí 168-tisíc žiakov.

    20. feb 2021

    @alby2014 ak tvrdis,ze znacna cast ucitelov,nemala po ockovani neziaduce ucinky ako horucky,bolesti svalov atd,tak klames,pretoze to prebehlo mediami,ze mnoho ucitelov ockovacia latka vyradila z pracovneho procesu kvoli neziaducim ucinkom astry...

    20. feb 2021

    Napriklad..
    https://korzar.sme.sk/c/22598439/horucky-hnacky...

    Nahod do googla a nahodi ti milion clankov,dokonca sa sam premier na tlacovke vcera vyjadril,ze po astre zostalo mnoho ucitelov neschopnych ist do prace kvoli neziaducim ucinkom..

    20. feb 2021

    @simca444 ja som sice proti plosnemu testovaniu vsade a kazdy vikend, ale caste testovanie v najhorsich regionoch zmysel ma. dokonca by bolo lepsie robit ho kazde 3-4 dni a hlavne u pracujucich ludi. Nitra musela pristavit treti chladiaci box na mrtvych, ale vdaka testovaniu sme sa z toho dostali. Klesaju pozitivni(cely nr kraj byva uz posledny a nr okres mava do 70 ludi denne, vela krat do 50. pamatam si v tom najhorsom case aj cislo 400), klesaju hospitalizovani, uz primator ohlasil postupne otvaranie skol. Bola som sa testovat 3 krat v januari a nenakazila som sa(prve kolo malo pozitivitu okolo 2,4%). Zopakujem, ze testovanie nema vyznam stale a vsade. Ale aj antigenove testy vedia v najhorsich regionoch pomoct.
    Co sa tyka neziaducich ucinkov AZ, ano, to bolo zname ze tie lahsie byvaju. Moja dcera mala po kazdom ockovani na vecer horucky a plakala. Dokonca sa toto povazuje za adekvatnu reakciu tela, ktore si vytvara protilatky(horucka znamena ze s tym telo bojuje). Ja radsej zostanem den po ockovani doma s horuckou, ako by ma mala korona vyradit horuckou na 10 dni, alebo akoby som mala byt v karantene kazdu chvilu na niekolko dni do testu a prichadzat tym o plat. A to uz nevravim o tom ze nikto z nas nevie ci neskonci v nemocnici a tiez, ake budu dlhodobe nasledky prekonania korony.

    20. feb 2021

    @chillibubble spravne pises.Testovanie v regionoch,kde to "hori" ma zmysel.Ale nie celoplosne a povinne!!A este nutit ludi,aby ukazovali v praci nejaky 7 dnovy test,ktory ma vypovednu hodnotu nula!Tie testy su nespolahlive a akurat tak ako vidis zhorsuju situaciu,pretoze sa zvysuje migracia ludi,namiesto toho,aby sedeli doma v lockdowne.Ludia si myslia,ze ked im vysiel negativny test,tak su za vodou a zbytocne migruju.Je mnoho pripadov,ze dnes mam poobede test negativny a zajtra rano stratim cuch,chut,dostanem teploty a som pozitivna...Tak o com je test,ktorym sa preukazujem na 7 den????Je to len sikanovanie pracujucich ludi od vlady..Odbornici tiez celoplosne povinne testovanie neodporucaju,ale ty vies mozno nieco viac,nez oni.😝😝😝
    Co sa tyka neziaducich ucinkov,ako horucka,triaska,hnacka,celkova slabost organizmu,tak sa mylis,ze cim vacsie neziaduce ucinky,tym lepsie,pretoze vidno,ze si telo tvori protilatky.Toto je fakt blbost ako mraky,ked tymto ides "merat",ci ti vakcina zaberie.🤦Precitaj si cosi o tom...
    No a dalej k tomu,ze ked sa das zaockovat,tak si chranena od nakazenia sa koronou.Nechcem ti brat iluzie,ale si vedle,jak ta jedle.Ziadna vakcina ti nezaruci,ze nedostanes koronu.Ak si si vsimla,korona ma rozne mutacie a ked aj na jednu zaberie,druhou sa mozes kludne nakazit.Urcite si uz postrehla,ze napr.v Afrike prestali ockovat astrou,nakolko na ich mutaciu nezaberala.A v Polsku uz maju juhoafricku mutaciu.Je len otazka casu,kedy sa objavi aj u nas..

    20. feb 2021

    @simca444 AZ ochrani pri juhoafrickej mutacii minimalne pred smrtou a tazkym priebehom.

    20. feb 2021

    @alby2014 neochrani.A preto nou aj prestali ockovat.🤦🤦🤦

    20. feb 2021

    @simca444 prosim ta, ty vies citat napisany text ci si len rada domyslas? ukaz mi kde, kde pisem ze cim vacsie neziaduce ucinky, tym lepsie? kde to pisem? pisala som, ze nejake neziaduce ucinky znamenaju, ze vakcina zabera. nie ze cim vacsie tym lepsie. ani len to nepisem, ze ak niekto nema nez. uc. tak mu vakcina nezabrala. ty sa nauc citat napisany text. uz raz si my vlozila do ust nieco, co si si vytvorila v tvojej hlave...

    20. feb 2021

    @simca444 a dalej, kde pisem ze ma ochrani uplne pred koronou? pisem, ze radsej den doma s horuckou po ockovani, ako neockovana mat horucku desat dni alebo skoncit v nemocnici alebo dokonca umret. nikde netvrdim, ze sa koronou ako ockovana nakazit nemozem.

    20. feb 2021

    @simca444 a posledne, ten test je preukaz, ze si bola na testovani. je to sposob ako ta donutit tam ist. ale ano, pre ludi ktori vdaka nemu chodia po rodine a myslia si, ze su zdravi hoci im to je otrepavane vsade o hlavu, ze to nie je dokaz ze koronu nemaju, by mali zaviest normalne peciatky. preukaz a tam buchat peciatku ze clovek bol na teste. a zamestnavatel by mal kontrolovat len peciatky a hygiena zase dodrziavanie karanteny. a neodkazuj ma na odbornikov ohladne celoplosneho testovania, ked pisem to, co oni tiez tvrdia...

    20. feb 2021

    @simca444 ja chapem, ze vies asi viac teda ako vedciv Oxforde a novinari v Reuters. AZ neochrani pred lahkym a strednym priebehom, ale ochrnai pred smrtou a tazkym preibehom. JAR, kedze ten kmen je tam dominatny a maju moznost ockovat aj Pfizerom aj Modernou, ktore su ucinny aj PROTI tomuto variantu v lahsom a streidnom rpebehu aj ked menej ako 94 az 95%.
    https://www.reuters.com/article/uk-health-coron...

    20. feb 2021

    @chillibubble nie,neznamena to,ze ked mas nejake neziaduce ucinky,tak vakcina zabera.Skus si o tom vyhladat materialy.Je to blbost,ako mraky.🤦

    20. feb 2021

    @chillibubble tak naco pises,ze radsej budes 1 den doma s neziaducimi ucinkami,nez potom 10 dni s koronou?Vsak pises,ze vies,ze ju aj ako ockovana mozes chytit.Tak ked ju chytis a budes 10 dni s horuckami doma,tak vlastne nebudes 10 dni s horuckami doma??Mas to nejake pomylene.😂😂😂😂😂
    Ziadne ockovanie ti nezaruci,ze koronu nedostanes a taktiez aj to,ze aky budes mat priebeh.😝😉

    20. feb 2021

    @chillibubble a naco mi ma byt nejaka bezcenna peciatka,ze som bola na testovani???Vsak tie testy su tak nespolahlive,ze mozes si radsej hodit korunou a budes mat presnejsi vysledok,nez z tych testov.Ale mas pravdu.Peciatka je dolezita,nech sa zvysuje mobilita a falosna negativita nech ludi nabada k tomu,ze su nesmrtelni.Peciatka je peciatka.😂

    20. feb 2021

    @alby2014 nie,ty a SUKL vies vsetko.Nikto nevie viac,nez ty.Si posadnuta ockovanim.Ty a tvoje SUKL.😂😂😂Mne je uz z teba smiesno.😂😂😂😂

    20. feb 2021

    @simca444 pfizer a moderna maju ucinnost okolo 90-95%. takze ja ako mlady clovek ak sa dam zaockovat, mam velku sancu nelezat s horuckou vobec(mozno ten den po ockovani), alebo mat velmi lahky priebeh. ja osobne si astru zenecu dat nechcem, dufam ze kym pride na mna, bude uz na vyber. To ze koronu dostanem bude sanca okolo 5-10% a to, ze ak nahodou ano, tak budem mat mierny priebeh je zase velmi vysoka sanca.
    a este raz k testovaniu. ODBORNICI radia testovat najviac zasiahnute regiony, aspon kazdy 3-4 den. Ako zabezpecis ze sa mobilni ludia v najhorsich regionoch daju otestovat? Tak, ze podmienis vstup do obchodov, prace... testom. Kedze ludia su blbi a myslia si ze negativni test znamena, ze su negativni, tak som napisala, ze by stacila peciatka ze sa testovania zucastnili. Bez vysokej ucasti nema testovanie vyznam ani v najzasiahnutejsich regionoch. Vysoku ucast u nas dosiahnes len prikazom. Ale ved kludne sa netestujme a budme zavreti doma do maja, juna, kym nezacne na virus posobit teplejsie pocasie. Nech nam to tu bezpriznakovi roznasaju.

    20. feb 2021

    @chillibubble taketo testovanie nerobia nikde,pretoze nema vyznam.To boli len Matovicove fantasmagorie.🤦Momentalne by sa mala co najviac obmedzit mobilita ludi a nie ze pracujucich ludi este sikanuju nezmyselnymi,neoresnymi testami.Vsak nech sa zriadia momky,kam mozu ludia s priznakmi ist.Ale nie davat testovanie povinne.Napis mi,v ktorej krajine je este takato blbost.Zbytocne vyvalene miliony €.Ale vsak vieme,kto ma zaujem na testovani a ma z toho prachy.🤔
    A co sa tyka ockovania,dobre pises,mas SANCU,ze nebudes mat tazky priebeh,alebo nezomries.Na druhej strane mas aj sancu,ze budes mat vedlajsi ucinok ockovania a zomries...

    20. feb 2021

    @simca444 ja cely cas pisem o testovani v najhorsich regionoch. a to vyznam ma. testovanie vsetkych a stale pisem od zaciatku, ze vyznam nema.
    na tie umrtia na neziaduce ucinky mas nejaky zdroj? lebo zatial na to umieraju len stari ludia, ktori uz maju vseliake choroby a u ktorych ma byt zvazene, ci ma vyznam ich ockovat, alebo skor poriadne chranit.

    20. feb 2021

    @chillibubble tak si rozmysli,co pises.Najprv pises,ze testovanie ma byt povinne kvoli peciatke,lebo by ludia nesli a teraz pises,ze testovanie vsetkych vyznam nema..No napis mi,v ktorom state este takto sikanuju pracujucich ludi.🤦
    Aha,takze len stari ludia maju vselijake choroby?Co ked mas aj ty nejaky zdravotny problem,ktory sa ti zatial vyrazne neprejavil,ale mas ho?Kto sa zaruci hoc aj mlademu cloveku,ze po zaockovani nezomrie?Si si vsimla?Na zaciatku korony zomierali prevazne stari ludia,prisli mutacie a zomiera stale coraz viac aj mladych ludi.Tiez si hovorili,ze su zdravi,ako repa,im sa pravdepodobne nemoze nic zle stat,zvladnu to.A nezvladli..Ja tu mam v okoli dvoch mladych ludi,co zomreli na koronu a navonok boli zdravi..
    Tak,ako pri korone si nemozes byt ista,tak tak isto,ani pri tomto ockovani...
    Vsak ty sa daj ockovat,nikto ti to neberie...

    20. feb 2021

    @simca444 jezis maria zena, ved citaj. ano ma byt povinne v najhorsich regionoch. ma sa spravit rebricek podla zasiahnutosti, stanovi sa kde sa bude testovat(nie vsade na celom slovensku, len tam kde je to najhorsie) a tam kde sa bude testovat to ma byt povinne. bud pre vsetkych(na vynimky do potravin a lekarne) alebo len pre mobilnych(pracujuci, rodicia skolakov co chodia do skoly atd.).
    ockuje sa cely svet, zdravotny personal bez ohladu na vek. neumiera sa NA ockovanie, ze niekto z neho chyti koronu a zomre na koronu, ale na horucku po ockovani. Anafylakticky sok vedia v nemocnici ustriehnut.

    20. feb 2021

    @simca444 a ano, dam sa ockovat, nikto mi to neberie. ja tiez neberiem tebe ak sa nedas ockovat. mne je to fuk.

    20. feb 2021

    @chillibubble a podla coho sa ma robit ten rebricek,ked vlada ma v udajoch chaos??Nevedia ani celoplosne testovanie vyhodnotit a zuzitkovat ho.Pozerala si tlacovku Caputovej a odbornikov?Odbornici sa vyjadrili,ze vlada urobila nejaky covid automat,ale cisla necedia odkial vzali,lebo im nesedia.Asi ich losovali,ako vzdy!No co sa tyka testovania,pokial sa netestuje presnymi testami,tak ja sa ani ludom necudujem,ze nemaju chut plnit niekoho zbozne prianie a to testovat sa do umoru.😝
    Citaj poriadne,co pisem.Pisala som,ze predtym zomierali na koronu prevazne stari ludia,avsak teraz zomieraju aj vela mladych.Tiez si mysleli,ze ich organizmus to zvladne a ako vidis,nezvladol.Co tu pleties ockovanie!?Vysvetlovala som ti,ze aj ked si myslis,ze mas organizmus v neviem akej kondicii,tak to byt pravda nemusi.A ked zomreli,tak asi mali oslabeny organizmus,mozno aj nejaky zdravotny problem,o ktorom ani nemuseli vediet..
    A to iste sa tyka ockovania.Nikde nieje napisane,ze akurat ty nebudes mat vedlajsi ucinok,ktory skonci smrtou.A pritom si mozes mysliet,ze si v 100%tnej kondicii a nemas ziadny zdravotny problem..

    20. feb 2021

    @simca444 ja za chaos v cislach nemozem. takze ako by vyhodnotili najhorsie okresy, nie je moj problem. a ockovanie nie je to iste ako korona. neockuje sa ani len mrtvym alebo oslabenym virusom. takze sa to s koronou porovnat neda. kde vo svete sa zomiera priamo na ockovaciu latku? aj v pripade akejkolvek inej choroby. ktore ockovania sposobuju smrt?

    20. feb 2021

    @chillibubble nikde..

    20. feb 2021

    @chillibubble no nieje to tvoj problem,ale robi to problem nam vsetkym,ked ma vlada v cislach chaos.Podla coho potom vedia s istotou tvrdit,ako maju nastaveny kovid automat??Ved si pozri tu tlacovku.Kedze sami maju chaos v cislach,nevedia ich poskytnut ani odbornikom...Podla coho potom nahanaju ludi na to trafene susnovanie??
    Chces spochybnit,ze ludia zomreli na neziaduce ucinky ockovacej latky??Teda po ockovani?Ak by neboli ockovani,tak teraz by este zili.Takze nesposobili im smrt neziaduce ucinky ockovacej latky??To vazne?🤦

    20. feb 2021

    @chillibubble no vidíš takze ak sa nou nakazis aj tak budes doma 10dni

    20. feb 2021

    @chillibubble Čiže das sa zaočkovať máš to aj tak jedno lebo nie si chránená a virus môžeš dostať takze vlastne my na vyber nemáme už len čakať kedy toto všetko skončí

    20. feb 2021

    @simca444 tak pomaly ok? za 1. absolutne nespochybnujem, ze velmi stari ludia zomreli na neziaduce ucinky(cize napr. horucku) po ockovani. nie na samotnu ockovaciu latku, ale na to, ze ich telo zareagovalo zle na neziaduce ucinky. ano, po x-ty krat pisem, ze u starych ludi to ma byt dobre zvazene. a radsej ockujme 60-65+ a neockujme 85+ ale tych chranme. za 2. ty si zacala spominat mladych ludi. ziadny mlady clovek nezomrel na neziaduce ucinky po vakcine. mladsi zomieraju na koronu, ale ockovanie nerovna sa aplikovanie korony do tela...

    20. feb 2021

    @basska11 ale sanca ze sa nakazim bude 5-10% a aj ak sa nakazim, nemusim si ani vsimnut ze ju mam, lebo mozem mat vdaka ockovaniu bezpriznakovy priebeh

    20. feb 2021

    @chillibubble prosim tá tomuto štátu je jedno koho zaockuje a koho nie onedlho pribudnú tehotne aj deti rad radom to pôjde

    20. feb 2021

    @chillibubble možné je všetko uvidis sama to nikto nevie dopredu kto ako zareaguje na čo

    20. feb 2021

    @basska11 to mas info z 1. ruky? sam krajci na tlacovke povedal, ze lekari maju zvazit, ci ockovat kazdeho konkretneho cloveka.

    20. feb 2021

    @chillibubble mne stačia tie prvé dve vety v letaku

    20. feb 2021

    @chillibubble a citas vobec,co pisem?🤦

    20. feb 2021

    @chillibubble tak zatiaľ ockuju všetkých starych atd nečítam nikde že v domovoch dôchodcov niektk niečo zvažuje to že Krajči odporúča ešte neznamena že to tak robia

    20. feb 2021

    @chillibubble ani lekar nemoze zarucit cloveku,ktory ma nejake zdravotne problemy,ci po zaockovani nezomrie na neziaduce ucinky.Uz to pochop!A nemoze to zarucit ani cloveku,ktory ziadne zdravotne problemy nema!

    20. feb 2021

    @chillibubble ďalšie vety nie je známe ako dlho budete chránený ved to fakt nevidíte že tie vakciny sa teraz klinicky testujú 😢sami nevedia o nej nic poriadne

    20. feb 2021

    Dufam že každý jeden vedľajší ucinok bude zaznamenaný aby vedeli ako ich vakcina naozaj funguje

    20. feb 2021

    @simca444 a ty pochop ze ockovanie je stale dobrovolne! bud sa dam zaockovat sama a budem si niest nasledky, alebo dam zaockovat moju mamu ak by bola v dss a budem niest nasledky ked zomrie. lekar moze odporucit ockovanie, ale rozhodne sa clovek sam alebo za rodica. je to stale pre vsetky vekove kategorie dobrovolne.

    20. feb 2021

    @basska11 ale ved sa nedaj, ani svoju rodinu. co je teba do toho ze ja sa chcem dat.

    20. feb 2021

    @simca444 ty si zacala spajat umrtia mladsich ludi na koronu s ockovanim nie ja. keby sa tak vo velkom umiera na neziaduce ucinky po ockovani, lebo nikto z nas nevie ake mame skryte choroby v tele, tak ockovanie nie je take uznavane. tak sa vsetci boja ockovat proti comukolvek. umieraju mladsi, lebo nevedia s cim im korona v tele zaucinkuje, co maju o com nevedia. ale ockovanie nie je to iste ako dostat koronu.

    20. feb 2021

    @chillibubble obdivujem tvoju snahu o racionálne diskusiu. 😀

    20. feb 2021

    @chillibubble dobrovoľne ?ved už teraz chcú zaviesť covid pas keď nebudeš zaockovana pomaly. V Eu sa nikam nedostaneš ak to bude take dobrovoľne ako testovanie tak dakujem pekne možno mi ani deti do školy nezoberú keď nebudem ockovana staci teraz že sa zdravá nechodím testovať tak dieťa do školy nemôže bez testurodica mne nevadí že sa dá niekto ockovat ale nechcem aby nás čo sa nechceme dst nejako nezačali nutit a vydierať

    20. feb 2021

    @alby2014 mne sa uz nechce. lebo ocividne ma nechape a nemam silu vysvetlovat to iste dokola.

    20. feb 2021

    @chillibubble zatial este mame moznost rozhodnut sa.Ale v tejto bananovej republike by som ruku do ohna nedala,co vymysli zase Igiot.
    Co sa tyka mojich prispevkov,citaj pozorne.Najprv som pisala v prispevku o korone,ze zomieraju na nu uz coraz mladsi ludia a v dalsom odstavci som ti pisala o ockovani.Takze citaj pozorne a neprekrucaj..

    20. feb 2021

    @basska11 tak ta budu na dovolenke testovat alebo vyzadovat test alebo nebudes cestovat. strasna katastrofa ze sa prestane tato zem zahlcovat odpadkami turistov a co2 vypustanym lietadlami. a ako inak chces potom tuto pandemiu ukoncit? ci pockame si par rokov kym to nezmutuje na umrtnost beznej chripky?

    20. feb 2021

    @chillibubble ja som ti sem dala príbalový leták aby si si nemyslela že tá vakcina ochrani keď sami nevedia akú dlhu účinnosť vôbec má takze spoliehať sa na vakcínu teraz je veľmi skoro

    20. feb 2021

    @chillibubble tu nejde o cestovanie na dovolenku veľa ľudí cestuje za prácou

    20. feb 2021

    @basska11 ja sa dam preockovat aj kazdy rok. aj kazdy polrok len dufam, ze to treba nebude.

    20. feb 2021

    @chillibubble no to este naozaj nikto nevie v dlhodobom horizonte,ake mozu byt nasledky tohoto ockovania,kedze sa jedna o rychlokvasenu vakcinu.
    A nemas pravdu.Nechce sa dat kazdy ockovat.

    20. feb 2021

    @chillibubble toto sa nevie bohuzial a dlho to potrva kým budú riadne klinicke studia

    20. feb 2021

    @simca444 na toto som reagovala. nikto mlady po ockovani zatial nezomrel. tu si zacala spajat umrtia mladych ludi na koronu s umrtiami mladych ludi na ockovanie. lebo nikto ti nezaruci... a ja ti pisem ze ano, pri korone ti nikto nezaruci, ale pri ockovani ti zaruci. lebo ockovanie nie je to iste ako dostat koronu.

    "Co ked mas aj ty nejaky zdravotny problem,ktory sa ti zatial vyrazne neprejavil,ale mas ho?Kto sa zaruci hoc aj mlademu cloveku,ze po zaockovani nezomrie?Si si vsimla?Na zaciatku korony zomierali prevazne stari ludia,prisli mutacie a zomiera stale coraz viac aj mladych ludi.Tiez si hovorili,ze su zdravi,ako repa,im sa pravdepodobne nemoze nic zle stat,zvladnu to.A nezvladli..Ja tu mam v okoli dvoch mladych ludi,co zomreli na koronu a navonok boli zdravi..
    Tak,ako pri korone si nemozes byt ista,tak tak isto,ani pri tomto ockovani..."

    20. feb 2021

    @chillibubble co ti nebolo jasne na tomto prispevku??Co prekrucas??Vsak citaj poriadne...

    20. feb 2021

    @chillibubble no,vsak teraz som ti ho sem vlozila.Cely prispevok mas o korone a posledny odstavec som ti napisala vetu,ze tak,ako pri korone si nemozes byt ista,tak tak isto ani pri ockovani.Uz chapes???
    Nevies,ako tvoj organizmus zareaguje ani pri jednom,ani pri druhom.A bezpriznakovy priebeh ti nezaruci ani ziadny lekar.Ci uz ak by si dostala koronu,alebo aj co sa tyka ockovania,ci nebudes mat vedlajsie ucinky...

    20. feb 2021

    @chillibubble presne tak nevieš nikdy dopredu čo tá zabije ale vakcínu si ideš dať pichnúť dobrovoľne. Covidom sa dobrovoľne nakazit Nejdes

    20. feb 2021

    @simca444 veta Kto sa zaruci, hoc aj mlademu cloveku, ze po ockovani nezomrie?

    a nasledne pokracujes, ze na koronu umieraju uz aj mladsi. cely cas pisem, ze je rozdiel dostat koronu a zomriet na nu(lebo ano, nevies co v tele mas skryte o com nevies) a zaockovat sa a zomriet na to(daj mi statistiku kolko mladych zomrelo na ockovanie, lebo sa bavime o mladych. k starym som sa uz vyjadrila, ze to mozne je lebo zle reaguju uz aj na teplotu).
    a uz sa mi fakt nechcr, lebo sa ocividne nechapeme a mam aj jne povinnosti.

    20. feb 2021

    @basska11 lebo vakcina je nieco uplne ine ako korona! keby sa umiera na vakcinaciu, tak ockovania na akukolvek chorobu nie su take uznavane.

    20. feb 2021

    @chillibubble a citas poriadne?
    A co je na vete,ze kto sa zaruci mlademu cloveku,ze nezomrie?
    A co na tom nerozumies.Hned za tym som poukazala na to,ze napr.aj na koronu na zaciatku umierali prevazne starsi a teraz uz aj mladi.
    Takze aj co sa tyka ockovania.Nikde neni napisane,ze budu mat vedlajsie ucinky len stari ludia,kludne ich mozu mat aj mladsi.
    Tebe niekto stoji na kabli?🤦
    Ved som ti tam poukazovala na to,ze ked uz na koronu zomieraju mladsi,tak zrejme nemali organizmus v takom top stave.
    Takze ked nemas krganizmus v stave ok,tak mozu mat aj mladsi neziaduce ucinky..
    Vsak ti to vysvetlujem dokola jak skolkarke.Ved si daj suvislosti dokopy a premyslaj...

    20. feb 2021

    @simca444 vynechala si slova "na ockovanie". este raz poprosim statistiku mladych ludi, co zomreli na ockovanie(akekolvek ockovanie). mlademu cloveku zaruci, ze na ockovanie nezomrie to, ze na ockovanie sa hromadne nezomiera. nehovorim o vedlajsich ucinkoch(aj ked v pripade korony je horucka, bolest svalov a pod. nic v porovnani so smrtou) hovorim o smrti. bezne sa ockuje od maleho dietata az do dospelosti na rozne ochorenia a ludia nezomieraju. maximalne vedia, ze mali nejaky vedlajsi ucinok a tak sa nedavaju ockovat.

    20. feb 2021

    @simca444 ale my sa tu nebavime o vedlajsich ucinkoch ale o smrti(tvoja veta ze kto zaruci mlademu cloveku ze po ockovani nezomrie). vedlajsie ucinky ako teplota, na chvilu ochrnuta ruka a pod. su kratkodobe a nic v porovnani so smrtou.

    20. feb 2021

    @chillibubble tvrdim niekde,ze po ockovani zomrel mlady clovek?Tebe treba fakt vsetko vysvetlovat v 20-tich prispevkoch?Ty citas,ze ti pisem,ze na zaciatku korony zomierali najprv len starsi ludia a teraz uz zomieraju aj mladsi!!!!Na koronu,nie na nasledky ockovania!!!Uz to pochop!!
    Kde je NAPISANE,ze aj mladi nebudu mat nejaky zdravotny problem a nebudu mat neziaduci ucinok po tomto ockovani??????Ziadny lekar nikomu nezaruci,ci po ockovani bude mat problem,alebo nie!!!Zalezi na kazdeho organizme!!Vsak uz to konecne pochop..🤦

    20. feb 2021

    @simca444 ach, posledny prispevok pisem, lebo ty o koze ja o voze. ja som blazon, ty si lietadlo.
    reagovala som na tvoju vetu, ze kto zaruci mlademu cloveku, ze po ockovani nezomrie. a ja pisem, ze ockovanie nie je korona. ze ani po inom ockovani nam tu ludia neumieraju, tak preco by mali zacat teraz pri tomto ockovani. nie je to to iste ako ked dostanes koronu, takze nemozes napisat ani to, ze aha, pri korone uz zacinaju zomierat aj mladsi, tak aj na ockivanie mozu zacat zomierat aj mladsi.... nie je to ten isty princip.
    a uz fakt koncim, nebavi ma pisat stale dokola to iste. kludne si mysli ze som nechapava, je mi to jedno. ja si myslim to iste o tebe a sme si kvit 🙂

    20. feb 2021

    @chillibubble ale ty stale nechapes pointu.Aj mladsi ludia mozu mat zdravotne problemy.A pisala som to na porovnanie,ze kedze zomieraju na koronu uz aj mladsi,tak asi neboli predtym zdravotne a co sa tyka aj imunity ok.Inac by mali lahsi priebeh,nie???Ale ich organizmus to nezvladol.
    A porovnala som ti to aj k ockovaniu,ze staci,ze aj ti mladsi maju oslabenu imunitu,alebo hoc aky zdr.problem,tak mozu mat aj oni neziaduce ucinky po ockovacej latke.Ci plati,ze len stari ludia maju zdravotne problemy????
    Boze,vsak tebe nieco vysvetlovat,to ti musim napisat v 20tich prispevkoch,aby si pochopila pointu???

    20. feb 2021

    @simca444 dôsledkom očkovania je imunita, nie smrť. Na očkovanie. A vakcíny, čo resli registračný procesom je sanca, ze umres asi taká, ako že ťa zabije meteorit priamo a len teba.

    20. feb 2021

    @alby2014 to povedz tym 23-om mrtvym v Norsku a mozno aj tym staruckym ludom v Arcuse..,

    20. feb 2021

    @simca444 klamete, alebo nechápete, alebo sirite vedie hoax, Arcus vyvracal samotná VÚC ako zriaďovateľ.. Nikto tam nebol ockovny

    20. feb 2021

    @alby2014 no v mediach sa objavili informacie,ze ti ludia zomreli po zaockovani v Arcuse.Je kludne mozne,ze sa to snazil niekto zakryt.Pravda je,ze sa tam ockovat malo.Nikto nevie,ci uz k zaockovaniu nedoslo.Takze nemozes ani ty tvrdit,ze zaockovani neboli..
    Aj tych 23 mrtvych ludi v Norsku po zaockovani su h-o-a-x??????🤦

    20. feb 2021

    @simca444 ježiš ved sa k tomu jasne vyjadril zriaďovateľ.. Tak to nie je, že ktovie ako to bolo. Postla som vám to. Vyššie. Nieže nikto nevie,vieme, jediný, kto bol po tej vlne umieranie v Arcusea zaočkovaný bolo 26 ľudí z personálu. Môžem to tvrdiť, lebo to tvrdí VÚC ich zriaďovateľ a verejné sa ohradzovali proti tomu hoaxu. Tu máš aj článok https://dennikn.sk/2267788/siri-sa-hoax-o-umrti... a Župan s ak tomu vyjadril aj priamo, mali aj tlacovku, písalo sa v Korzari, Sme.. Je to hoax. Nie je to, že niekto možno môže mať pravdu, je tu druhá strana. A podobne. Ak toto neviete pochopiť, tak ťažko viesť nejakú diskusiu. K nórsky mŕtvym som tu už asi 5x postla vyjadrenie SUKLU, kde je to pekne vysvetlene. Keďže sú to väčšie kapacity ako ja, či ktokoľvek tu.

    20. feb 2021
    20. feb 2021

    @alby2014 to,ze sa k tomu vyjadril zriadovatel,ze ludia ockovani neboli neznamena,ze je to pravda.Uz aj vacsie preslapy sa na sk zametali pod koberec.A nedavaj mi tu odkazy na "Sennik" N.To je naozaj doveryhodne medium.😝Pravdou je,ze mediami prebehla informacia,ze zaockovani boli..Tak teraz si vyber.

    20. feb 2021

    @chillibubble táto vakcina nie je dostatočne klinicky otestovana nedam sa nou ockovat to je všetko

    20. feb 2021

    @simca444 daji mi odkaz na jeden článok, kde sa tvrdí, že boli... Nikto nechce nič zamiesť je to pruser ako Brno, možno keby ich naozaj stihli zaočkovať, tak ich umrie menej.. Vyvrátil to riaditeľ, vyvrátil to zriaďovateľ, župan to vyvrátil, MZ to vyvracalo, ale ty budeš veriť nejakému médiu, čo ani nevieš postnut odkaz.

    20. feb 2021

    @basska11 nikto vás nenuti

    20. feb 2021

    @alby2014 zo Sennika N?😂😂😂
    Jasne,ze to prebehlo mediami,vsak inac by nemali snahu vyvracat tuto info.Aj ja som ju citala...
    Poznas google?Hladaj.Mne sa naozaj nechce skakat,ako ty piskas.😂

    20. feb 2021
    20. feb 2021

    @simca444 máš tvrdenie dôkaz ho. Keď tu spochybňuje vyjadrenia všetkých, čo som dala.

    20. feb 2021

    @basska11 lebo konšpiračné bullshit o NO u nás siria kotlebovci..

    20. feb 2021

    @alby2014 to je video z protestu v Anglicku čo to má z Kotlebovcami🤣

    20. feb 2021

    @alby2014 akoze Sennik N je nieco relavantne?😂😂
    A preco dementovali tieto informacie?Prebehli mediami,tak bolo treba pozametat.Sama sa zamysli,tolko ludi mrtvych v tak kratkej chvili mi velmi pripomina Norsko s 23 obetami po zaockovani.A ockovanie tam malo predtym prebehnut.Takze?Darmo sa storcujes.Inac ja som myslela,ze ty ine,nez sukl ani neuznavas.A naraz ze-Sennik N-bach ho.😂

    20. feb 2021

    @simca444 ja som ti tu postla priamo vyjadrenie Župana.. Košickej VÚC. Ty nie si schopná postnut jediný zdroj, ale budeš ďalej šíriť neoverené info.. Super.
    @basska11 lebo tam skanduju o New Order, čiže nový svetový poriadok a to je konspiracia co šíria Kotlebovci, ako tu ovládajú ľudia ako Bill Geits svet a ako na nás vypustili umely vírus etc

    20. feb 2021

    @alby2014 umelý virus je pravda je to umelo vytvoreny virus to potvrdí aj virolog prírodný virus takto rychlo nemutuje tomu ja verim

    20. feb 2021

    @alby2014 najlepsie z tej pesničky strcte si koronu do riti 🤣

    20. feb 2021

    @alby2014 jaj aha,vyjadrenie zupana je svate.Amen tma.Uz som ti vyssie pisala,ze aj ine veci sa uz pozametali pod koberec.Zamyslela si sa aspon nad tym,co som ti pisala?Ze tolko mrtvych za tak kratky cas moze kludne poukazovat aj na zaockovanie predtym?Velmi podobny priebeh ako v Norsku.🤔A k ockovaniu malo dojst.Myslim si,ze naozaj aj doslo...Vsak to bolo aj v mediach,ze doslo..Ujo google je dobry kamos.😂

    20. feb 2021

    @simca444 VÚC je zriaďovateľ, vyjadril sa vlastne vlastník.. Ty ľudia umierajú na Covid, nie na teplotu, či zhorseny zdravotný stav.. NEMÁ TO NIČ s Norskom a siris konspiracie a robíš to vedome. Pod máj odvahu a daj jeden zdroj, kde tvrdia, že tých ľudí očkovali.

    20. feb 2021

    @alby2014 a to je nejaka relevantna odpoved?Precitaj si moj prispevok vyssie.Aj Matovic nam tvrdi,ake je testovanie atomova zbran a super a cool a pritom sa nam situacia po nom rapidne zhorsila.Proste pocujes len to,co chces pocut.A u teba to plati milion nasobne.Takze sa dalej vznasaj na svojom ruzovom oblaciku.Len davaj pozor,aby si z neho nespadla.😂

    20. feb 2021

    @simca444 nemáš zdroje a uplatňujes tu na mňa diskusného strawmana, postni jeden zdroj, čo tvrdí, že ľudia v Arcusea boli očkovaní.. Článok, noviny, reportáž, vyjadrenie nejakej inštitúcie, proste čokoľvek relevantné.

    20. feb 2021

    @alby2014 pozri prispevky Sennika N.Nieco najdes.To su tvoje relevantne zdroje.Nie?

    20. feb 2021

    @simca444 ja som ti postla prioritne vyjadrenie VUC, mozem tu psotnut aj vyjadrenie MZ...ty nie si schopna postnut jediny clanok, kde sa tvrdi, ze ludia v Arcuse boli ockovani a len nazaklade odjmu a konspiracie rozvadzaj dalej teorie. Cakam na jeden zdroj. Ale ja ti ukazem ako to funguje... jediny zdroj, ktory tvrdi, ze sa tam ockovalo je dennik Hlavne spravy, co je kosnpiracne medioum a odkazuje na web kosickeho kraja, kde je napisane, ze aj Arcus bol zaradeny do zoznamu, kde sa malo ockovat to je A. Co ti uz hlavne spravy nepovedia je B a teda, ze ockovalo sa teda vo viacerych DSS v KE kraji, ale v momente ako sa zistil stav ochorenie , tak v Arcuse sa ani nezacalo...co priniesol regionalny dennik Korzar a potvrdil, to aj ZUpan, citujem, kedze oni riesili ockvoanie DSS v KE: Ministerstvo zdravotníctva SR už začalo pilotne očkovať aj mimo očkovacích centier, čo by pomohlo výrazne uľahčiť logistiku vakcinácie. Medzi prvými na Slovensku, ktorí dostali vakcínu priamo v teréne, boli zamestnanci a klienti župných zariadení Via Lux z Barce, Regina z Kráľoviec a Lúč v Šemši," dodáva KSK s tým, že aj v Arcuse bolo pôvodne plánované očkovanie klientov i zamestnancov, ale pre vysoký výskyt ochorenia tam bol začiatok vakcinácie odložený, kým sa situácia stabilizuje. "Doposiaľ nebol zaočkovaný žiaden klient tohto zariadenia."

    Čítajte viac: https://kosice.korzar.sme.sk/c/22579870/v-zaria...

    To je clanok z 22.1 este....a odvtedy tie hlavne spravy vsetci na dezinfo scene kopiruju, pricom to je jediny zdroj, co nieco take tvrdi...a este aj Novy cas, to vyvracia...ked necham bokom relevantne institucie, media a etc.

    20. feb 2021

    Btw umiera sa len v Arcuse , prekvapivo sa neumiera v Kraloviach a Semsi.

    20. feb 2021

    tu mas zvoj zdroj...ktory to tvrdi fakt jediny: https://www.hlavnespravy.sk/v-zariadeni-arcus-v... z tej vety, ze vakcinacia bola prerusena...oni si neoverili sutiaciu a neurobili fackt chacking a zije to uz tyzdne zivotom na dezinfoweboch.

    20. feb 2021

    @alby2014 u nás tiež umreli dvaja po ockovani v domove dôchodcov tiež nikde o tom neni písané 💁

    20. feb 2021

    @alby2014 malu byt ockovany len už nikde zrazu nepíšu či boli 💁všetko fuc

    20. feb 2021

    @alby2014 19.1 mali začať ockovat

    20. feb 2021

    A 22.1 mali rušiť ockovanie

    20. feb 2021
    20. feb 2021
    Autor komentár zmazal

    21.1 začali ockovat 22.1 to už prerušili

    20. feb 2021

    Čiže podľa mna ockovat začali a na druhy den to koli niečomu zastavili

    20. feb 2021

    @alby2014 som ti postla

    20. feb 2021

    @basska11 nie máš tam jasne vyjadrenie mali a po zistení aký je tam stav ani nezačali, dodnes je tam zaockovanych len 26 zamestnancov.

    20. feb 2021

    @alby2014 vidis aka si sikovna?Vies si dohladat clanky aj sama.👏👏😂

    20. feb 2021

    @basska11 aj ja si myslim,ze zacali.Svedci o tom aj to,ako zacali ti ludia rad radom zomierat ako ti v Norsku..

    20. feb 2021

    @alby2014 no neviem ako vieme že tam nezačali ockovat keď vtedy ockovat mali a stav prišiel až 22.1

    20. feb 2021

    @simca444 aj si myslím že začali

    20. feb 2021

    @basska11 co si myslis je irelevatne, kedze dokazy a vyhlasenie relavatnych institucii to popieraju od VUC az po MZ. Mali zacat ockovat 21, prisli videli, ze polka ludi je pzoitivna na Covid a ani nezacali.

    Koronavírus vypukol v zariadení v polovici januára. Odvtedy zomrelo 29 klientov s COVID-19, čo je viac, ako vo zvyšných dvanástich župných zariadeniach sociálnych služieb za celú pandémiu. V Arcuse bolo pôvodne plánované očkovanie klientov aj zamestnancov. Pre vysoký výskyt ochorenia bola vakcinácia odložená. Doposiaľ nebol zaočkovaný žiaden klient tohto zariadenia.
    https://web.vucke.sk/sk/novinky/situacia-dss-ar...

    20. feb 2021

    @basska11 inak nic nie je fuc, svet nie je velke konspiracne miesto. Plati Occamova britva, ak mas viac moznych rieseni, spravne je to najednoduchsie..Co je ejdnoduchsie, ze tam mali ockvoat, prisli, videli stav a ani nezacali, co unisono potvrdzuju vsetci od zriadovatela, ministerstvo a podobne...Alebo, ze zacali ako v jedinom zariadenim, tam nasledne umieraju pacienti na COVID, nie na teplotu, ci celkovy zhorseny stav...a teda vsetci sa rozhodli to zacat tutlat, premazavaju web, ze sa tam zacalo ockovat, popieraju to a jediny to odhlalil denik Hlavne spravy, kym vsetky ostatne media od NC az po diabolsky dennik n, pomahaju vlade tutlat tento pruser.

    20. feb 2021

    @simca444 ja ti tu ukazujem, ako nevies pracovat so zdrojmi, ale dakujem za pochvalu...chvalit sa tym, ze jediny tvoj zdroj je konspiracny web je skvele. Nema to nic s Norskom este raz. V Arcuse umierjau ludia na COVID, v Norsku umreli na celkovo zhorseny zdravotny stav, proste aj teplota po vakcine ixh zlozila, lebo voli tak stari a chori...tu umieraju ludia na COVID.

    20. feb 2021

    vidite dievcata to je same ja si myslim....no tka to nefunguje. Nazor nie je dokaz, nie je to ani pravda.

    20. feb 2021

    @alby2014 jasne,pani dokonala.Ja uz mam na teba jasny nazor,takze je mi absolutne jedno,co mi ukazujes,alebo neukazujes...
    V podstate aj ty si len myslis,pretoze Sennik N je take relevantne medium ako svet.😂No vies,bez vetra sa ani listok nepohne a ockovat tam mali.Darmo tu budes davat clanky z bulvarov,mediami presla tak isto sprava,ze ockovanie prebehlo.Takze je to len slovo proti slovu.A aj keby ich zaockovali.Myslis,ze by to priznali?Vsak premyslaj pani "dokonala".😂

    20. feb 2021

    @simca444 je to myslim obojstrane.

    20. feb 2021

    @simca444 ti pisem, ze k tomu vydalo spravu aj MZ aj VUC ako zriadovatel,somti to tu aj postla...to, ze o tom, ze siri taky hoax napisal dennik Nje len bonus.

    20. feb 2021

    @alby2014 to mi je jasne.U teba nie obojstranne,ale obojdesatstranne,ci 20-stranne?Kazdy,kto nejde s tebou,ide proti tebe.Tak nejak?😂
    A ja,ze ty sennik necitas.Nieje to pod tvoju uroven?🤔😝

    20. feb 2021

    @simca444 kam, elbo popravde sa moemntalne velmi neda nikam ist. A su ludia, co by som s nimi ani nikam nesla.

    20. feb 2021

    @alby2014 no tak myslim,ze pozeras vela rozpravok.Nefandi si.😂
    Ale sranda musi byt,aj ked chleba nebude.Takze dik za zabavu.👍

    20. feb 2021

    @simca444 rada prispievam k vasej dusevnej pohode v tychto tazkych casoch a rozsirujem vam obzory.

    20. feb 2021

    @alby2014 ja mam dusevnu pohodu v poriadku a sklamem ta,ale obzory si budes musiet rozsirit sama,pretoze ich mas velmi chabe..Cim skor zacnes,tym lepsie.Tak do toho.👏

    20. feb 2021

    @simca444 tesi ma toto od vas. Skor by som sa zlakla, ak by ste moje obzory povazovala, za dostatocne, ci zaujimave.

    20. feb 2021

    @alby2014 dakujem za lichotku.🌻Nelakaj sa,urcite nie su ani dostatocne a uz vobec nie zaujimave.Skor fanaticke,klamlive a konspiracne,presadzujuce nieco,co nieje podlozene a pravdive.

    20. feb 2021

    @simca444 super, dakujem ze to tak vidite.

    20. feb 2021

    @alby2014 tak ich nemali ockovat aby ich teplota po vakcine neskolila nevhapem na čo už tak starych ľudí vôbec ockuju nech ich nechajú v klude dožiť ved sú tam len zavretí chudaci

    20. feb 2021

    @basska11 lebo maju najvacsiu umrtnost a zahlcuju nam nemocnice...ale v pohode ich mozeme obetovat, elbo ich zivot uz nema hodnotua my predsa chceme zit slobodne. A mozme obetovat aj ludi s nadvahou , astmou, onkologickych pacientov etc.

    20. feb 2021

    @alby2014 no však je normálne že ľudia vo vysokom veku umieraju aj keď tu covid nebol umierali mne je ich ľúto sú tam zatvorení a rste aj toto musia zažívať moj dedko umieral doma v bolestiach akurát mu len morfium chodili pichat to tu covid nebol dožil sa 87rokov cely život tip top na konci rakovina a už to išlo len nemocnica lieky lôžko chcel umriet doma cítil že to na nho už ide mal neskutočne bolesti prezil krasny život každý raz na niečo umrieme bohuzial niekto skôr niekto neskor ale preco zdravych ľudí takto musia obmedzovať toto naozaj nepochopím nikdy čo sa tu za tento rok udialo 😢

    20. feb 2021

    @alby2014 áno obetujú ich na tie ich klinicke testované tejto vakcíny

    20. feb 2021

    @alby2014 tie ich štúdie boli do 65rokov nad už nie sú tak ako si vôbec dovolili ľudí ockovat nad 65rokov?toto mi vysvetli

    20. feb 2021

    @alby2014 ako si niekto mohol dovoliť ockovat ľudí nad 65rokov keď vôbec nikto toto netestoval pred tým a nikto nevedel ako starí ľudia na vakcínu reagujú

    20. feb 2021

    @alby2014 tak isto to ešte netestovali na deťoch a tehotných sú tu nejake dobrovoľnícky tehotne, mamičky čo majú deti ?nejdete dať seba a svoje deti klinicky otestovat vakcínou ako budú reagovať aby mali nejake klinicke studia a poznatky ?

    20. feb 2021

    @basska11 prosim ta otvor si EMA, najdi dokumenty a prides na to, ze aj Pfizer aj Moderna mali silnu skupiu ludi na 65 rokov vo vyskume, AZ mala vo vyskume len 8_% ludi nad 65 a z toho s vyvodilo, ze sa neda zarucit ucinost ( o bezpecnosti sa nepochybuje) a teda sa ludom nad 65, dokonca niekde nad 55 ani nedava. Je to COvid zabija ludi cim starsich tym viac...jasne ze sa na nich testovala vakcina. Na detch a tehotnych sa netestovalo, teraz sa bude testovat, lebo napr. tehotenstvo je rizikovy fkator pri Covide, niekolko zien pocas testovania aj tehotnelo a nic sa nestlao. je to normalny standartny postup, ci ako myslis mame lieky pre deti a tehotne, ci vakciny, kt. nam dnes ockuju deti.

    20. feb 2021

    @simca444 cely svet sa nam smeje

    20. feb 2021

    @alby2014 pocula si ze tehotna zena ma zvysenu imunitu lebo ja hej

    20. feb 2021

    @moncici7 pocula si, ze v trnave umrela tehotna na Covid.

    20. feb 2021

    @alby2014 ano jedna ale to nevyvracia skutocnost ze tebotne maju zvysenu imunitu tak ako aj kojene deti

    20. feb 2021

    @alby2014 EMu?ved v letákoch vakcín sa píše že studia nad 65r neboli na čo Emu?

    20. feb 2021

    @alby2014 pocula si že tehotna po pôrode umrela ?

    20. feb 2021

    @alby2014 a nemala áni covid

    20. feb 2021

    @moncici7 urcite vies viac ako odbornici z Mayo klinik a ich studia..citujem; . Pregnant women who have COVID-19 appear more likely to develop respiratory complications requiring intensive care than women who aren't pregnant, according to the Centers for Disease Control and Prevention. Pregnant women are also more likely to be placed on a ventilator.

    In addition, pregnant women who are Black or Hispanic appear to be disproportionately affected by infection with the COVID-19 virus. Pregnant women who have underlying medical conditions, such as diabetes, also might be at even higher risk of severe illness due to COVID-19. Some research suggests that pregnant women with COVID-19 are also more likely to have a premature birth and cesarean delivery, and their babies are more likely to be admitted to a neonatal unit.
    https://www.mayoclinic.org/pregnancy-and-covid-...

    Plati, ze ak dostanes Covid tehotenstvo je rizikovy faktor. Izrael odporuca ockovat aj tehotne.

    20. feb 2021

    @basska11 kde v letakoch? LEbo EMA zverejnila komplet studie a data z vyskumu ako proces registracie. A ano vakciny boli testovane pre ludi nad 65 rokov. Je to vakcina hlavne rpe nich preboha...A na nich zalezalo, aby mali dostatocnu imunitu poockovani..

    20. feb 2021

    @alby2014 viem že ty si úplne za ockovanie keby tersz chcu aby si išla vyskusat dať tvoje deti zaočkovať touto vakcínou išla by si dajme tomu ako prva na Slovensku mamička čo dala svoje deti ockovat

    20. feb 2021

    @alby2014 je to velmi tenky lad a je tu zvysena imunita je vysoko pravdepodobne ze virus neschyta, chranit chranit chranit a porodit

    20. feb 2021

    @alby2014 napr tu táto vakcina

    20. feb 2021

    @alby2014 jasne oni by najradsej ockovali aj psy a macky aspon 100 rokov minimalne

    20. feb 2021

    @alby2014 myslím tým že či by si svoje deti dala na klinicke studia vakcin

    20. feb 2021

    @basska11 ved som o nej ti pisala vyssie, ze jedine AZ mala v testovacom vzozku len 8% ludi nad 65, nedala sa urcit ucinnost dostatocne, bezpecnost bola dana..a preto sa nou nad 55 rokov ani neockuje v EU.

    20. feb 2021

    @alby2014 vies o tom že klinicke studia vakcín dá robili na deťoch z Afriky že ?urcite si o tom čítala si zober že by u nás na Sk chceli robiť tieto klinicke studia ešte pred schválením vakcíny by som chcela vidieť koľko mamičiek z Mk by toto dovolili !

    20. feb 2021

    @basska11co je to za hlupa otazka...prepac. Moje deti maju este aj meningogoky naockovane, cize aj nepovine ockovania, starsi dokonca ma aj TBC...Ak bude vakcina proti covidu pre deti.s peciatkou EMA..normalne to zvazim, lebo mame v rodine babku, ktora ockvoana nebude a nerada, by som aby ju nakazili.... Ale tu nejde o to, co by dovolili mamicky na MK, na studie vakcin pre deti su pravidla, regulacie, neuveris, nerobi sa to 1x, to, ze tomu nerozumies, neznamena, ze to nie je spravne...

    20. feb 2021

    @alby2014 to je jedno čo majú naockovane teraz ja sa tá pýtam či by si svoje deti vystavila klinickým štúdiám vakcín ešte pred zavedením a schválením dala by si svoje deti na takéto studia ?

    20. feb 2021

    @alby2014 ja viem že sa to nerobí prvý krát ale nerobí sa to na Sk tak každému je to jedno

    20. feb 2021

    @basska11 a co to ma, co spolocne s ockovanim na Covid, co to vobec ma spolocne s tym, ze da robia aj vakciny pre deti....nechapem, co si myslis, ze dosiahnes mojim ano, ci nie..nechapem vobec, kam mieris. Su na to postupy, protokoly, robi sa to vzdy napriec kontinentamy. je na to cely proces a postupy. Robi sa to aj v EU normalne.

    20. feb 2021

    @alby2014 idu teraz skúšať vakcínu na deťoch kto sú tie deti ?kdevich zobrali ?idu na nich testovať vakcínu dala by si do výskumu svoje deti ?ja nie

    20. feb 2021

    @alby2014 No chcem vediet či by si svoje deti vystavila testovanim vakcín pred tým ako sú schválené ?!ja mam jasnú odpoved :nie ty ju nemáš ?

    20. feb 2021

    @basska11 nemam. falsone dilemy vacsinou neriesim. Nabada ma povedat nie, ale netusim aka by bola situacia. Ak by slo o smrtelny chorobu, co by ich ohrozovala ...a toto bola sanca, mozno aj hej...napr. polio, alebo prave kiahne...ci ebola.

    20. feb 2021

    @alby2014 dobre si matka lubis svoje deti a som si ista za teba že by si ich nikdy nedala na klinicke štúdiá vakcín citim to z teba neni si nútená ani nic takze viem že by si svoje deti na takýto pokus nedala ako mnohé iné mamičky

    20. feb 2021

    @alby2014 možno neuveríš ale kedysi som bola taka ako ty ale až vlastná skusenost a potom študovanie prívalových letákov nežiaducich ucinkov.moj pohlad na ockovanie zmenili nic ti nevyčítam ani tá neodsudzujem robis to čo cítiš že je správne a to momentálne už robím aj ja

    20. feb 2021

    @basska11 ako to uz nemam ani silu komentovat.

    20. feb 2021

    @alby2014 aj keď už som na tej druhej strane nemam nic proti ľuďom čo sa dávajú ockovat ani mat nikdy nebudem len bohuzial už sú tu dve strany ti čo ockuju ti čo neockuju

    20. feb 2021

    @alby2014 viem že nemáš lebo sa to týka už teba a tvojich deti čo som ti položila za otázky prepac ak som sa tá dotkla dobrú noc

    20. feb 2021

    @basska11 jasne zeby nedala

    20. feb 2021

    @moncici7 to mi je jasne žiadna matka by dobrovoľne nedala na klinicke studia testovať svoje dieťa

    20. feb 2021

    @basska11 samozrejme ze nie a v tom momente si uvedomila ze ine su studie a ina je realita

    20. feb 2021

    @moncici7 presne tak štúdie su veľmi tvrde oproti realite

    20. feb 2021

    @moncici7 prosim mozete mi rpestat vkladat do slov a hlavy nieco, co som nepovedala...a vlasten to vobec s nicim nesuvisi... a ten moj koment, ze nemam uz silu komentovat nadvazoval na to, ze co s clovekom, co si precita letak a stane sa z neho antivaxer...nie na to, ze sa dotkla taka blba hypoteticka otazka, na ktoru som dokonca napisala,ze by tozaviselo od okolnosti.

    20. feb 2021

    @alby2014 nie sme antivaxer ale mame rozum pouzivame ho. Niekomu vAkcina zachrani zivot a 80% ludi ten virus obijde, ale nikto nevie do ktorej skupiny patri

    20. feb 2021

    @alby2014 nie som antivaxer

    20. feb 2021

    @moncici7 no ja som tu uz na koni v jednej diskusii citala,ake je to normalne podla niektorych davat testovat vakciny na detoch,az som bola zhrozena,s akou lahkostou to brali,vsak podla nich niekto to vyskusat musi.Ale zabudli napisat,ze keby sa jednalo o ich deti,tak by to nepodstupili...Nezamysleli sa,ze aj tie ine deti,na ktorych to skusaju su deti a niekoho deti a mozu mat po takomto testovani vakcin nasledky na cely zivot...
    A taky isty nazor mam aj na testovanie na tehotnych zenach...👎👎

    21. feb 2021

    @simca444 uplne suhlasim, vybehnu tu s malou vyrazkou, babule preboha co to je? Ale ina ludska bytost ich nezaujima tomu sa hovori nizka davka empatie 🤔😉

    21. feb 2021

    @moncici7 presne.👍👍, pozri tuto diskusiu,nasla som to...Normalne sa cloveku rozum zastavuje.Pokial sa to testuje na inych detoch,je to ok.🤦🤦🤦
    https://www.modrykonik.sk/blog/abbey1/message/ano-aj-taki-rodicia-sa-najdu-https-sv-pjp0hr/

    21. feb 2021

    @simca444 hrozne keby tak prišli na Slovensko testovať vakcíny pre “iné”deti chcem vidieť koľko matiek a otcov by na toto dali svoje deti

    21. feb 2021

    @basska11 stale tie iste, keby si mi dala hadanku ze ktore a ako to komentovali 2 trafim na prvy krat, smutne taketo sebecke bytosti je mi zle

    21. feb 2021

    @basska11 vies ich by som poslala nech na nich testuju

    21. feb 2021