1 / 1

    pekny daždnika ale totálne v momentálnych podmienkach mimo reálny život a s tým že je hlava rodiny nesuhlasim, snad sa vedia dvaja ludia dohodnut alebo lepšie zhodnut

    3. nov 2019

    hlavou rodiny moze byt iba jeden, preto dnes len malo tento model funguje, lebo hlavou chcu byt obaja.

    4. nov 2019

    @janetinka27 akože rozhodovat a riešit má len jeden o všetkom ten model ?

    4. nov 2019

    @sara07 to je len moj nazor, hlavou rodiny moze byt iba jeden, preto ten jeden musi byt dospely a spolahlivy, aby viedol rodinu kam treba. podla mna by to mal byt manzel, otec. matka ma dost starosti o bezne kazdodenne veci, tie by zas nemal prilis riesit muz. nehovorim, ze zena ma iba ticho posluchat. moze sa s muzom radit, ovplyvnovat jeho nazor, ale nakoniec musi rozhodnut iba jeden v prospech vsetkych. lenze v dnesnej dobe rozhodnuje kazdy najma za seba a potom obaja rodicia sa snazia tahat rodinu kazdy svojim smerom. preto ten model casto nefunguje.

    4. nov 2019

    @janetinka27 fuch tak to takých totálne dokonalých chlapov som ešte nestretla, alebo žijem na blbom mieste
    rovnopravnost žien ništ, čiže žena ma posluchat držat hubu a krok v preklade, lebo je žena a menej
    musi byt spolahlivy a dospely a žena je čo cely život pubetáčka ?
    bežné a každodenné starosti - čiže komplet služka VIP doma druha smena a chlap sa pride len chuda rozložit na gauč ?
    ovplyvnovat ? snád rovnocenne vysvetlit , ovpyvnovat čiže je blbec že si to nevšimne alebo láskavo jej dovolit jej to vysvetlit ?
    to si ako robíte prdel alebo chcete stredovek
    rozhodnutie v prospech všetkých jo to vidím ked maju platit alimenty tá ich vyspelost a ohladlpnost

    aké tahanie, snád rovnocenne pokecami, povieme si čo si o tom myslime a bude sa zhodneme alebo urobíme kompromis, ale pokial sa v chlapovi čo teda všetci su ješitny tak že to až nie je košek, ješitny su komplet všetci a ešte ideme podporovat ich ako hlava rodiny atd to ako myslíš že sa to dá , nie nedá

    4. nov 2019

    @sara07 fúha,ty si to ale ako zhurta zobrala.🙄
    Tu ide celkovo o ten dáždnik. Jednoducho muž by mal mat tie ochranné krídla nad celou rodinou. Nejde vôbec o to,že by mal byť v rodine mačo a rozhodovať o všetkom.Ja ochranu od mojho manžela cítim a zároveň viem,že v partnerstve sme rovnocenní partneri.

    4. nov 2019

    @janulkama a prosím ta ako ochranovat pred čím ? to by ma zaujiamalo pred čim treba ochranovat ženu ?
    pred svokrou ? pred blbostou ? pred nespravnym rozhodnutim ?
    no ako fakt neviem pred čim by mal chranit pred svetom?

    4. nov 2019

    @janulkama no janetinka to pojala presne ako v daždniku

    4. nov 2019

    @sara07 preco by mala zena drzat hubu a krok? 🙂 napisala som,ze to neznamena, ze ho ma ticho posluchat. ak sa dvaja daju zodpovedne dokopy,tak by mali mat podobne hodnoty a predstavy o buducnosti.ak vedia co chcu,tak pojdu jednym smerom.no a s chlapom akeho si vyssie opisala,by sa proste zena nemala dat vobec dokopy, su aj normalni chlapi,ktori nie su sebecke teliatka.zena nema ostat pubertackou,to som nikde nenapisala,napisala som ze hlavou rodiny musi byt dospely a spolahlivy clovek a ze to ma byt podla mojho naxoru muz.to znamena ze to nema byt nezrely lenivec zaveseny na pupocnej snure. si ten moj komentar poriadne pretvorila.

    4. nov 2019

    @janetinka27 nie ja som to pochopila presne , pekne postupne...
    dobre a ked je lenivec zaveseny na pupočnej šnure tak aj tak ma byt hlavou rodiny , lebo taky chlap ako teda má byt podla dáždnika je tak žalostne málo
    a ked nie je , a toto je mu predkladané jasné že potom siahne a vyhovuje mu to
    základná myšlienka je že žena sa ma podriadit , je to tam jasne napisane , nakreslené , su dané ulohy a bodka
    a zhoduje sa to s tým čo bolo písane v učebnici naboženstva ,
    ja neviem ja by som urobila daždnik dva poschodia, jedno poschodie spoločné žena + muž a pod tým deti
    teda ja idem podla tohto modelu , ideme podla tohto modelu

    4. nov 2019

    @sara07 to je vec nazoru,kazda mame iny.podla mna je ten model spravny a podla teba nie.muza zaveseneho na pupocnej snure by si ziadna zena nemala vziat.a ak si ho vezme,bude to mat tazke.ziadny model fungovat nebude, pokial ten muz nedospeje.ak je muz hlupy,potom musi byt mudra zena a musi mu vediet podsunut vlastnu volu tak,aby si ten muz myslel,ze je to jeho napad.ak je muz mudry,potom vie,co jeho rodina potrebuje a zena sa nemusi uchylovat k manipulacii.

    4. nov 2019

    @sara07 beriem tvoj nazor...ale ty si evidentne naozaj nic nepochopila. Citanie s porozumenim😉

    4. nov 2019

    @janulkama dosť často robím cvičenia s detmi na čitanie s porozumením, každy den to riešim so synatorom vlastným pri predmete čitanie
    tak snad sa nalepilo niečo na mna😖

    4. nov 2019

    @janetinka27 no ta druha čast to mi pripada že potom robí z muža debila doslova
    mudra žena mu to vysvetli, dohodne sa tak aby nemusela mu nič podsuvat , aj to podsuvanie názoru aby ho prijal za svoje beriem ako ponižovanie sa ženy , podriadovanie sa ,

    4. nov 2019

    @sara07 no naozaj necitas s porozumenim🙂 aj moj prvy a aj dalsi komentar si naozaj pretvorila. pytala si sa ci aj hlupy muz ma byt hlavou rodiny. tak som ti napisala co si myslim,ze v takom pripade je riesenim.ak je muz hlupy,potom s nim ani mudra sena nepohne.ako mu to ma rozumne vysvetlut ak on sam nema dost rozumu? s takym muzom by nefungoval ani tvoj dvojposchodovy model,lebo hlupy muz by nepripustil,aby mu niekto rozkazoval (jedine ak by bol este aj podpapucnik).

    5. nov 2019

    @janetinka27 ano s takým mužom sa treba rozviest, každý každa urobí chybu

    5. nov 2019

    @janetinka27 ja čitma s porozumením dostatočne ale ty nechceš vidiet to čo tam je napísané, iny podtex , podriadenie, možnost volby, sloboda, myslenie,nevidíš a nechceš možno nemôžeš neviem
    ale tento model je mi jasné z kadial vietor fuka

    5. nov 2019

    no ja s tym modelom suhlasim, viem z kadial vietor fuka a ten vietor mne neprekaza, ja tomu rozumiem a vedome suhlasim. ja si myslim, ze naozaj muz ma byt ten, co je nad rodinou ako ochranca pred svetom, aby sa zena a deti neznepokojovali. zeny su viac emotivne, skor sa rozrusia, zena preto musi pocitovat istotu a oporu u muza. muz byva ten silnejsi, ten co sa neda rozhodit. preto on je ten dazdnik hore. manzelka je nim chranena, ona manzela nemusi chranit, preto on je jej dazdnikom. obaja sa spolu mozu dohodnut na rieseniach, mozu sa radit a hladat moznosti, ale nemozu kazdy rozhodovat samostatne podla seba. ak v rodine chyba ten horny dazdnik, teda chlap ochranca, potom je zena v strese, deti su v strese. potom aj z chlapcov vyrastaju vystraseni emotivni muzi, lebo nemali dostatocnu ochranu a istotu.

    5. nov 2019