2862

Ako nás Demänová rezort s láskou „vyšťavil“

Výlety, pobyty či dovolenky s tromi deťmi sú už viac-menej o kompromisoch a predovšetkým o prispôsobení sa tým najmenším členom rodiny. U nás to nie je inak. Preto vyberáme hotely zacielené na detského návštevníka, pláže bez nástrah, reštaurácie bez dresscodu, bezpečné atrakcie a najmä nech sú záchody na každom rohu 🙂.  Ja osobne nie som žiadny prehnaný „puntičkár“, ktorý sa príliš stresuje balením, pripravovaním podrobných aktivít či časovým harmonogramom. Aj tak sa vždy niečo....No veď viete. Každopádne z každého vyparenia sa mimo domu mám nielen ja, ale aj ďalší členovia našej rodiny euforickú radosť. A inak to nebolo ani vtedy, keď mi napísali z Modrého koníka, že nás vybrali na testovanie pobytu v Demänová rezort.

Recenzií na Demänová rezort je už na Modrom koníkovi viacero – či už letné alebo zimné. Poctivo som si ich pred naším odchodom prečítala, a tak som aspoň zhruba vedela, do čoho ideme. Že nemusím zbytočne baliť fén, kozmetiku pre deti, uteráky, že lyže si môžeme pohodlne odložiť v lyžiarni priamo v našom apartmánovom dome, že nemusíme z domu ťahať knižky...bolo tam viacero veľmi užitočných rád. Tak verím, že aj v tej mojej ich nájdete 🙂 . Týmto ďakujem aj @mamelka za komunikáciu, ktorá mi veľmi pomohla!

Všetko na jednom mieste

V rezorte sme ako rodina nikdy ubytovaní neboli. Vždy ideme cestou hotela alebo súkromných apartmánov, prípadne chaty. Toto bolo úplne niečo iné. Už pri príchode je jasné, že ide u uzatvorený komplex s ubytovacími, stravovacími a zážitkovými možnosťami na jednom mieste. Sú tú chatky, apartmánové domy, dve reštaurácie, wellness, letné aj zimné atrakcie, bufet, parkovanie...z rezortu nemusíte takpovediac vystrčiť nos. Všetko je riadne označené, takže nájsť recepciu nebol problém. Tu sme boli vybavení rýchlo, dostali sme všetky základné  informácie, ktoré sme potrebovali, čipovú kartu na apartmán a mohli sme sa ísť zložiť. Počasie nám prialo a zažili sme nádherné tri zimné dni plné snehových zážitkov. Tých bolo toľko, že nás Demänová rezort totálne vyšťavil. Ale pekne po poriadku...

Prikladám aj linky na krátke videá:

To je náš veľký doooom!

Náš apartmánový dom bol označený ako O a nachádzal sa poriadne ďaleko od samotného centra rezortu – rozumej reštaurácie, wellness, atrakcií... Po ceste autom k ubytovaniu ma, priznám sa poty zalievali pri predstave toho, že ťahám tri deti na raňajky a na večeru a zase späť. Nakoniec bola z tejto „nevýhody“ výhoda, ale o tom neskôr. Apartmánový dom bol impozantný už pri pohľade zvonku. Najmenšia kričala to je veľkýýýý doooom! Už na recepcii nám povedali, že máme izbu úplne hore, tak najmä deti mali radosť. My o to viac, že k dispozícii bol výťah. Dievky z dediny boli celé bez seba 🙂. V tom, ktorá stlačí gombík, sa museli striedať. Hneď na prízemí bola lyžiareň, kde sme si uložili naše veci. Všetky vstupy fungujú na čipové karty.

Náš apartmán s názvom LUX splnil naše očakávania. Dve poschodia pohodlia a komfortu – chodbička, dve kúpeľne so sprchovými kútmi, obývačka spojená s jedálňou a kuchyňou, dve spálne. Všetko tak akurát, žiadny zbytočný nábytok, dostatok úložného priestoru. Schodisko v apartmáne bolo síce strmejšie, ale naša najmenšia má skoro tri roky a hravo to zvládla. Dievčatá sa hneď ubytovali v jednej zo spální, my s najmenšou sme spali v tej druhej. Izby boli príjemne teplé, rovnako tak fungovalo podlahové kúrenie. Večer by som však na gauči uvítala aspoň jednu deku, na tie moje studené nohy 🙂 . My sme mali v rámci pobytu k dispozícii polpenziu, takže s varením sme si starosti nerobili. No ten, kto by chcel mať stravovanie vo vlastnej réžii, kuchyňa splní základné požiadavky. Nechýba varná doska, chladnička, hrnce, rýchlovarná kanvica, mikrovlnná rúra, príbory – aj pre deti, poháre, taniere, vývrtka, nože, dosky na krájanie...no jednoducho si tu môžete uvariť podľa vlastnej chuti a ušetriť.

Terasa bola síce zasnežená, ale v lete určite ponúka príjemné miesto na oddych. V dvoch kúpeľniach boli sprchovacie kúty, využívali sme len jeden. Uterákov nám nadelili požehnane, rovnako tak bola k dispozícii detská kozmetika, fén, sprchovací gél. Kúpeľňa disponuje aj radiátorom, takže nie je problém mokré veci vysušiť. Oceňujem, že v celom apartmáne vládla pri našom príchode dokonalá čistota. Milo nás prekvapila aj knižnica pre najmenších plná krásnych knižiek. Naše sú odmalička knihomoľky, tak sme si aj večer niečo pekné prečítali. K dispozícii je aj televízia, kde nechýbali ani Netflix a Youtube, čo sa stretlo s veľkou odozvou, keďže Wednesday mohli tancovať aj v Demänovej 🙂.

Chuťové poháriky a brušká si pochvaľovali

Demänová rezort má dve reštaurácie – Pinus s medzinárodnou a lokálnou kuchyňou a indickú reštaurácia Safran. Raňajky sa podávajú v oboch, večere sme mali v Safrane. Všetko je pripravené formou „švédskych stolov“. A je ozaj z čoho vyberať. Ako prvá nás čakala večera a veľmi milo nás prekvapila. Nezľaknite sa Indie a toho, že by išlo o jedlá vyslovene neznáme pre naše končiny. Bola možnosť ochutnať aj exotiku, ale súčasťou boli aj rezne, ryža, zemiaky, mäsko s kapustou, knedľa, ragú, ryby, soté, špagety, pizza, sladké dobroty, pečivo, šaláty, nátierky a veľa iného. Nechýbali ani dva druhy polievok a sladká bodka vo forme zákuskov. V niektorej z recenzií som sa dočítala, že na zákusky sa treba ponáhľať, ale pri našom pobyte som si všimla, že ich bolo dostatok aj keď sme prišli neskôr. Čašníci všetko dokladali priebežne. Nápoje sme si pri večeri kupovali. Rovnako viaceré, ktoré absolvovali pobyt, sa „sťažovali“ na anglicky hovoriaci personál v tejto reštaurácii. To som ako problém vôbec nevidela, vždy bola snaha a ochota dorozumieť sa a naša najstaršia si skúšala anglické frázy. K dispozícii sú aj detské stoličky pre tých najmenších. Koncentrácia ľudí na meter štvorcový bola ozaj poriadna, čo už bolo trošku „veľa“ na môjho manžela, ale prežili sme. Možno to bolo aj víkendom. V lete sú k dispozícii tiež terasy, takže miesta je určite viac. A tu mi nedá nespomenúť fakt, že tá vzdialenosť nášho veľkééého dooomu nám po večeri padla vhod. Prevetrali sme napapané bruchá, vyváľali sa v snehu a hneď sa nám lepšie dýchalo.

Na raňajky sme sa veľmi tešili, tie mám na dovolenkách najradšej. Svoje si tu nájde každý. Milovníci sladkého, waflí, lievancov, nutely, cereálií, kakavka, džemíkov...a tiež „poriadni“ jedáci – praženica, párky, fazule, slanina, klobásky...Nechýbala zeleninka, studené obložené misy, čerstvé pečivo, ovocie...Plus pri raňajkách sme mali v ponuke aj nápoje. Od teplej kávy, čajíkov, cez džúsy, bublinkové nápoje až po prosecco 🙂. To som pri troch deťoch veľmi ocenila. Reštaurácia Safran má k dispozícii menší priestor pre deti, ktorý môžu využiť na hru. Pinus na prízemí disponuje veľkou detskou herňou. Je presklená, a tak na detičky vidíte, čo rodičia určite ocenia. Kuchyňu v Demänová rezort hodnotíme na výbornú, ulahodila našim chuťovým pohárikom a bruškám.

Aktivity od výmyslu sveta

Demänová rezort má zacielené na rodiny s deťmi či v lete alebo v zime. Celý areál ponúka množstvo aktivít pre malé aj väčšie deti. Súčasťou je lyžiarsky vlek, bežkárska trať, snowtubing, My sme si tie snehové možnosti užili naozaj do posledného zvyšku síl 🙂. V piatok sme si celý areál podvečer prešli, deti navštívili fun zónu, kde je napodiv čo robiť aj keď je všade kopec snehu. 3D poschodové bludisko s tobogánom si obehli nespočetné množstvo krát. Nechýbali ani zábavné prvky pre našu najmenšiu. Všetci boli spokojní.

Na druhý deň sa v rezorte konala zimná detská olympiáda, ktorá mala byť o týždeň skôr, ale pre počasie sa presunula na náš termín. Váhali sme, čo urobiť. Plán bol taký, že po raňajkách si deti prejdú disciplíny a popoludní pôjdem ja s najstaršou lyžovať. Veď by to bol hriech nevyužiť lyžiarsky areál, keďže trojhodinové skipassy na každý deň sú v cene pobytu. Všetko však nakoniec dopadlo inak 🙂. Dve staršie dievčatá sme po raňajkách zaregistrovali. Dostali kartičku s deviatimi olympijskými disciplínami. Naskočili sme do ich plnenia pekne zhurta, detí bolo zo začiatku pomenej. Baby si vyskúšali strieľanie na cieľ, hokej, bludisko, ťahanie po lane, sparťanské prekážky...Postupne pri plnení úloh už pribúdali aj „davy“ a zvyšovala sa čakacia doba. Animátori boli úžasní, no toto sa jednoducho ovplyvniť nedalo. Počasie bolo unikátne, a tak pritiahlo veľa rodín s deťmi. Pri plnení poslednej úlohy bola takmer jedna hodina popoludní a videla som, že naše baby melú z posledného 🙂.

Rovnako tak ja s manželom, keďže sme lietali za nimi a do toho ešte zabávali tú najmenšiu. Dvakrát sme preto radšej navštívili bufet a posilnili sa. Oceňujem aj dostupnosť toaliet, keďže cikať sa chce takmer stále. Po splnení všetkých úloh dievčatá dostali medaily, o tretej popoludní bolo hlavné vyhodnotenie. Keď som sa pozrela na našu najstaršiu, tak som sa jej so strachom opýtala, že čo to lyžovanie. Našťastie sa skoro rozplakala, s tým, že nevládze 🙂. A tak sme išli na izbu, aspoň trošku vegetiť. Manžel medzitým uspal tú najmenšiu. Dlho sme však neobsedeli a bežali na vyhodnotenie. Aj keď sme nezískali pódiové umiestnenia, na nálade nám to neubralo. Za odmenu sme si s babami užili snowtubing, ktorý stál päť eur na hodinu. Zábava to bola poriadna, zasmiali sme sa ako dávno nie. Unavené, ale spokojné, sme sa opäť upratali na apartmán. Pred nami bola ešte jedna poriadna výzva!

Valentínska večera pre malých aj veľkých

Keď som kontaktovala rezort, aby sme si dohodli presný termín nášho pobytu, navrhli nám Valentínsky víkend. Jeho súčasťou bola večera plán lásky pre rodičov aj ich detičky. Povedali sme si dobre, takéto sme ešte nezažili. Päťchodové menu znelo poriadne netradične, a tak sme sa veľmi tešili. Valentínsky stôl sme mali prichystaný v reštaurácii Pinus. Tá síce praskala vo švíkoch, ale to nikomu neprekážalo. Možno keby sme boli vo dvojici, tak sa chytám za hlavu, ale takto s našimi tromi, sme úplne zapadli. Výzdoba bola tip-top. Oceňujem najmä dekorácie ako balónik a malé srdiečka, s ktorými sa naše baby hrali celý večer. Menu pre dospelých bolo ozaj unikátne a priznám sa, že sme takéto netradičné chute ešte nemali možnosť skúsiť. Veď taká hrebenatka, lososová pena, teľací chrbát, cviklová tarhoňa či morský vlk, na tanieri nebýva každý deň. Čakal nás aj welcome drink a neobišiel ani deti. Tie si pochutili na tradičnom kuracom vývare a mäsku s kašou a mrkvičkou.

Počas večera sme mali aj „živého speváka“, ktorý nám spríjemnil chvíle známymi hitmi. Deti sa postupne vytratili do detského kútika, a tak sme si trošku romantiky pri dobrom víne aj užili. Najviac nám chutil dezert, mascarpone srdiečka, ktoré boli naozaj neskutočné. Na apartmán sme odchádzali s plnými bruchami, ja s ružou v ruke a deti s balónikom. Bolo to skvelé spestrenie nášho pobytu a poriadne sme si ho užili.

A bola aj lyžovačka!

V nedeľu nás čakal posledný deň našej výpravy. Po raňajkách sme sa dozvedeli, že skipass máme na tri hodiny k dispozícii aj po check oute, a tak už nebolo na čo čakať. Veď ten výstroj sme predsa neťahali zbytočne. Vlastný lyžiarsky svah je určený pre začiatočníkov a mierne pokročilých. K dispozícii je aj lyžiarska škola, servis a požičovňa. Pre ubytovaných hostí však premáva viackrát denne Skibus priamo z rezortu do Jasnej a späť. Ako sme sledovali, túto možnosť využívali ľudia naplno. Lyžiarsky vlek v rezorte funguje s dvomi vlekmi – „pomou“. Musím skonštatovať, že na svahu sa naozaj ľudia učia. S tým majú práce najmä vlekári, ktorí im pomáhali najmä pri nasadaní na pomu. Popasovať sa museli aj s poľskými návštevníkmi a miestami jazykovou bariérou. Dovolím si povedať, že my sme už trošku skúsenejší lyžiari, a tak bola pre nás táto lyžovačka najmä príjemným spestrením. Svah nie je náročný, treba skôr dávať pozor na to, čo sa deje okolo vás. Pádov tam bolo neúrekom. Naša najstaršia sa už neskôr lyžovala sama a mama odparkovala do bufetu. Medzitým si menšie dve užívali s ocinom bobovačku a atrakcie vo fun zóne. Potom už nastal čas a my sme sa museli s rezortom rozlúčiť...

Ďakujeme za krásne zážitky!

A aký bol teda náš pobyt? Priznám sa, že sme mali isté očakávanie, ale tie Demänová rezort príjemne prekonal. Užili sme si všetko, čo nám ponúkol, až na wellness (90 minútový vstup v cene pobytu), ktorý sa do našej časovej bubliny proste nezmestil. Aktivity nás doslova vyšťavili, deti padali únavou a vyštípané červené líca hovorili za všetko.  Ak by som mala rezort niekomu odporučiť, tak určite rodinám, ktorým sa nechce len tak sedieť na zadku, no zároveň si vedia chvíľku oddýchnuť aj od detí. Pre tie sú pripravené animačné programy, množstvo zábavy, atrakcií – rovnako v zime ako aj v lete. Všetky pripravované aktivity nájdete priamo na internetovej stránke rezortu, jeho facebooku či instagrame. Myslím, že Demänová rezort spĺňa predstavy o skvelom pobyte a my to len môžeme potvrdiť. No vzhľadom na to, že počas našej návštevy to tu doslova praskalo vo švíkoch, určite nie sme jediní!

Za všetky úžasné chvíle v mene celej našej rodinky ďakujeme Modrému koníkovi a tímu Demänová rezort. Bolo nám potešením!

Plusy:

+ uzatvorený rezort, ktorý nemáte počas pobytu dôvod opustiť

+ parkovanie priamo pri ubytovaní

+ moderné, prakticky zariadené a čisté ubytovanie

+ detská knižnica, radiátor na sušenie vecí, vybavená kuchyňa, veľa úložného priestoru

+ vynikajúce jedlo v reštauráciách/ švédske stoly

+ fun zóna pre deti

+ ochotný a ústretový personál

+ lyžiarsky vlek priamo v areáli - free skipassy, lyžiarska škola

+ požičovňa lyží, korčulí, snowtubing

+ animačné programy pre deti

+ dôraz na detského návštevníka

+ detské kútiky v reštauráciách

Mínusy:

- veľká koncentrácia ľudí na "meter štvorcový"

- neskúsení lyžiari na svahu

- chýbajúce deky

- vyššia cena

#test_demanova_rezort2739

#test_demanova_rezort
#recenzia

Teším sa na recenziu, dám večer Máriu spat a budem čítať 😊

@mamelka ešte raz ďakujem 🙂

19. feb 2023

Necitala som tvoj clanok. Len dam moju skusenost.
Nikdy nepochopim ak je rezort "hotel" poloprazdy a izby su obsadene tak, ze rodina s malymi detmi susedi so 6 studentami (ktori samozrejme chcu mat party).
V Demanovej rezorte sme kvoli tomuto nespali 3 noci zo 6, lebo sme mali "party" (vdaka studentom ubytovanym vedla nas - my s malym dietatom). Na dovolenke nikto nema chut riesit "susedov".
A na recepcii velmi neprijemny (arogantny) personal, minimalny zaujem na zlepsenie situacie. Totalne absentujuci pristup.
To je moja skusenost. Dufam, ze sa mi moj komentar nezmaze. 🙂

autorAMBASÁDORKA

@number19 nevidím dôvod na zmazanie, je to predsa skúsenost. Keď sme boli my tak bolo všetko plne tak som sa skôr bála ze naše tri deti budú niekomu "vadiť"...😅 ale našťastie nebolo cez tie steny v našom apartmanovom dome takmer nič počuť

19. feb 2023

@mravenek Tak verim, ked deti zalahnu o 19:00 akokolvek su hlucne nie je problem. Ale VS studenti nezalahnu ani o 4:00 rano. To je potom ina "radost" - zvlast ak sa deti budia kvoli takejto party.
A hotel neposkytol ziadne riesenie situacie.

autorAMBASÁDORKA

@number19 mali sme raz takéto v Chorvátsku, ale to sme boli na dovolenke len ja a manžel 😅 a už to som bola celá bez seba, nieto ešte s deťmi. Na Slovensku som zase zažila nočnú hádku a bitku vo vedľajšom apartmáne...tiež otrasná skúsenosť.

19. feb 2023

@mravenek Tak taky hardcore ako ty opisujes som nezazila.
Kazdopadne ak hotel neriesi podobne situacie, tak ho skratka dalej nedoporucujem.
A ako spomenute hore, pristup recepcnych bol naozaj neprijemny.
Demanova nema prilis vela co poskytnut (priamo v okoli toho moc nie je, len doprava autom - na lyzovanie atd.) a dokonca neposkytuje ani minimalny dovolenkovy komfort (vid moju skusenost). Tak naco?
Od tohto pobytu som bola v sirsom okoli tohto rezortu 3x a vsetko prevysilo kvalitou Demanova rezort.
Mrzi ma tato "recenzia", ale fakt mi to inac nedalo. Som velmi za taketo projekty na SK. (ale ak to nefunguje...) Na recepcii som samozrejme poskytla moj nazor (bol arogantne odignorovany).

autorAMBASÁDORKA

@number19 my sme už dvakrát boli ubytovaní v Demänovej a za mňa zase opačne...pre naše tri deti tam bolo toho v uzavretom priestore až až...nikdy sme v rezorte neboli, mali sme z toho celkom obavy ale veľká spokojnosť. Chceli sme sa vyhnut prave tomu chodeniu autom. A určite beriem, že ak nie som niekde spokojná, tak tam už nepôjdem. To je úplne normálne. Za nás personál ústretoví, mali sme nejaké male požiadavky a splnili. Želám všetko dobré 😉

19. feb 2023

@mravenek Tak my sme si ale pobyt platili komplet sami (bez akehokolvek sponzorstva prip. PR kontraktu) a teda personal k nam vystupoval ako k beznym zakaznikom (nie nejlepsie, ako opisane vyssie).
Tak asi preto ten rozdiel pristupu.
Aj ja zelam vsetko dobre. 😉

autorAMBASÁDORKA

@number19 to si nemyslím, na večeri ani raňajkách nikto netušil kto sme 😉 rovnako tak v ski centre ci r v úvode na recepcii. Pri takom počte ľudí nie je možné aby niekto skákal okolo rite rodine co príde testovať. Dokonca nám na apartmáne chýbala aj detska kozmetika, ktorú má vraj každý 😁 po upozornení nám ju dali dodatočne. Proste ja verím na zlé aj dobré skusenosti...a niekedy to neovplyvní ani vyššia moc.

@mravenek O tom tuseni a netuseni by som polemizovala... 😒
Odvolavat sa na vyssiu moc? No neviem...
Ako som spomenula, Demanova rezort nedoporucujem. A vela mojich znamych cestuje na Sk na dovolenku. Ako aj moja rodina. Demanova bola 1x a pri tom to skoncilo. (A absolutne neuvazujem o doporuceniach).
Kazdopadne podporujem SK projekty a rada sa sem vraciam. Hlavne tam kde to stoji za to. 🙂
A platim si vsetko sama, preto si vyberam, a aj o tom tak napisem ako to realne bolo. 🙂

19. feb 2023

Super článok, krásne fotky. Vyzerá to tam super, veľa možností na trávenie voľného času 🙂 Ináč, zaujal ma aj apartmán. Jednoduchý a príjemný priestor s dekorom dreva krásne zapadne do celkovej atmosféry rezortu a prírody. Nebola som tam, ale videla som aj iné fotky z recenzií 🙂

Určite ste si to tam užili 🙂

autorAMBASÁDORKA

@number19 ale ved ja som nenapísala nikde ze tvoja skúsenosť nie je oprávnená. Je to úplne normálne. A polemizovať môžeš, ja som napísala moju skúsenosť. My takisto mame za sebou viaceré pobyty na Slovensku ak v zahraničí. Tento sme si prvýkrát neplatili sami. A spokojní sme boli a keďže rezort praskal vo švíkoch nemám pocit ze sme boli jediní. 😉

autorAMBASÁDORKA

@misinka0611 to ubytovanie bolo za nás ozaj top. Niečo nové, niečo iné 😊 mali sme dobrú skúsenosť a preto môžem odporúčať ❤️

19. feb 2023

@mravenek "My takisto mame za sebou viaceré pobyty na Slovensku ak v zahraničí. Tento sme si prvýkrát neplatili sami. "
Ja som si pobyty platila vzdy sama a v Demanovej rezorte som nebola spokojna (ani moja rodina) a nedoporucujem dalej. To je vsetko.
Ked sme my boli v rezorte bol poloprazdny a aj napriek tomu sme boli ubytovani pri studentoch majucich kazdu noc party, hotel nic neriesil aj ked bola moznost jednych z nas premiestnit. 😉😉
A nikde nepisem ze si myslis ze moja skusenost nie je opravnena...alebo? 🙄

autorAMBASÁDORKA

@number19 ja mam pocit ze tu moju považujes za neopravnenu 😅 nechajme to už tak. Názor si napísala, ja tiež. Tým je to myslím vybavené🙌

@mravenek rada.
Krasna recenzia. Ja by som sa tak pridala na bobovanie. Lyžovanie nula bodov-neviem😄 som rada,že ste sú to užili a jedlo tam je proste božské 🤤

autorAMBASÁDORKA

@mamelka ja doplním, že všade kde nemusím variť je to božské 😅🙌

19. feb 2023

@mravenek " ja mam pocit ze tu moju považujes za neopravnenu" skusenost...
ak je skusenost platena (co v tvojom pripade tato je), tak je celkom opravnene ju istym sposobom konfrontovat s realnymi (neplatenymi) skusenostami.
A ano, myslim ze tymto sme vybavene 🙌

@number19 kazdy ma ine naroky a nazor.. Osobne by som sa tiez nevratila

super postrehy a pekne foto. myslim ze vzdy su dobre sj zle skusenosti, to je tak so vsetkym 😉

autorAMBASÁDORKA

@number19 vidíš, to akoby som napísala ja, že keď tebe ju niekto nezaplatil tak píšeš zle veci 😉 neviem prečo si takto smerovala našu konverzáciu, čakala som, že keďže ja som teba nikde nespochybnovala tak to nebudeš robiť ani ty... ved ako som písala každý názor je názor

19. feb 2023

@mravenek Ja sa nezivim tym cim ty. Dovolenky si platim, Demanova rezort je pre mna zla skusenost a nedoporucujem ju dalej. A keby si sem nepridala svoj prispevok (plateny) tak nemam potrebu sa rozpisovat o mojej zlej skusenosti s tymto rezortom.
Ja sem nepridavam sponzorovane clanky. Takze realna skusenost. Nic proti tebe, nezaujimas ma, ale mam zlu skusenost s Demanova rezortom...chapes?

autorAMBASÁDORKA

Ja som to pochopila hneď v prvom komente a tak som aj reagovala. Ty si sa však potrebovala dostať k tomu, že sa tým živím??? 🙌 to je cele. Keby som chcela tak hneď tvoj prvý komentár zmažem ako si sa obávala. Nič také som neurobila. Tak neviem prečo si celú konverzáciu nasmerovala do tohto negatívneho tónu. A podla mňa je dobre písať aj negatíva, o tom predsa skusenosti sú.

@mravenek Prepac, ale toto fakt nie je o tebe. 🙄
Je to o zlej skusenosti s Demanova rezort. (od niekoho kto si to sam zaplatil a nebol spokojny - vratane celej rodiny).
Ale ak este nieco nechapes, kludne napis...vysvetlim.

19. feb 2023

@number19 A bravo ze si nic nezmazala!

autorAMBASÁDORKA

@number19 ako som písala už, pochopila som to pri prvom komente 😉 to ostatné sú zbytočné doťahovačky. Každopádne o skúsenosti sa treba deliť a to sme obe splnili.

19. feb 2023

@mravenek prosím Ťa,teda ak to nieje tajné 😂😂😂koľko stojí takí 3 dňový valentínsky pobyt?LEBO máme tak isto 3 deti(aj vekovo približne)a rada čítam tvoje príspevky aj recenzie,veci z osobného života,a naozaj sa mi zdáš úprimná aj objektívna 😁A čo raz viac od každého počúvam a tomto rezorte,ďakujem ❤️❤️❤️

autorAMBASÁDORKA

@gurka ahoj 🙂 takže odpíšem, čo som pozerala ceny na stránke práve teraz na marec. Je to bez valentínskej večere, tá bola osobitne a priznám sa, že jej cenu netuším 🙂 takže cena pre päť osôb, polpenzia, dvojposchodový LUX apartmán, skipassy v cene, wellness, fun zóna atď, všetko čo som spomínala je na víkendový pobyt cena približne - 660 eur. Bez stravy cca 530 eur. Dá sa aj all inclusive - plná penzia extra tam je to cca 860 eur. Záleží to tam aj podľa presného veku detí. Ja som dala to tabuľky vek tých mojich 🙂

19. feb 2023

@number19 ked spali studenti po party, nechala by som svoje deti vystrajat, aby ich nenechali dospat 🙂

ja som bola zvedava na ceny, isla som na booking kuknut a tam uz vsetko vybookovane na buducu zimu? To co? Takze som nezistila nic...

@blumchen2
Och ano, to nas nenapadlo. (Asi iny zivotny postoj vo vseobecnosti). Zahrat si takuto kovbojku so studentikmi za niekolko 100viek EUR za noc zatial co rezort bol poloprazdy....a bola moznost riesenia ...no nikdy viac tam. Moja skusenost.

autorAMBASÁDORKA

@janti tak to je nejaká hlúposť. Ja som pozerala marec a ako som vyššie pisala sú ceny. Cez ich stránku demanovarezort.sk

19. feb 2023

ja som skusala teraz januar a februar 24 a nic....vsetko mi ukazuje nedostupne..ponuklo mi to akurat miesto na vlastny karavan...tiez nechapem..na ich stranke aj...nevadi...nas je 6 a to by bola aj tak riadna palka predpokladam

autorAMBASÁDORKA

@janti ano, február je už plný...ja som dala až marec. A 6 ľudí je už určite iná cena, ja som dala pre piatich ale záleží od veku deti ako som uviedla vyššie 😉

19. feb 2023

@janti Nedostupne na rok 2024 je to preto, že budúci rok je strašne ďaleko a pravdepodobne ešte nemajú ceny na buducorocnu sezónu.
To majú tak skoro každé hotely.