konik_testuje
    14. okt 2021    Čítané 300x

Miesto, kde sa zábava letom určite nekončí

Jeseň v zomknutí lesa je prenádherná. Má to nezameniteľnú atmosféru, ktorú milujem. Posledný septembrový víkend, sme sa preto rozhodli stráviť v srdci Liptova a vymeniť ruch Bratislavy za oddych v prírode. Neviem, ako vyzerá štandardne dovolenka vo vašej rodine, no my sa z nej často vraciame viac unavení, ako sme tam išli. Chceme veľa vidieť, postíhať, navštíviť. Potrpíme si na pekné ubytovanie, dobrú kuchyňu a nakoniec sa vrátime do rezortu len vyspať. Tentokrát sme to chceli inak. Jednoducho vypnúť. Oddych a relax bol cieľom našej dovolenky.

Naše kroky smerovali do komplexu Demänová rezort. Všetko, čo ponúkal na svojej stránke, vyhovovalo potrebám našej aktívnej rodiny. Máme spolu 3 deti vo veku 6 rokov, 11 rokov a 16 rokov. Deti sú akčné a vedia nás slušne unaviť. Preto sme hľadali miesto, ktoré zastreší potreby celej rodiny, bez toho, aby sme museli za programom pre deti či nás cestovať. Niežeby okolie neponúkalo veľa možnosťí na výlety, to samozrejme áno, veď je to predsa Liptov... No my sme chceli full servis pod jednou strechou. A našli sme. Demänová rezort39 ponúka nekončené možnosti vyžitia pre ratolesti a možnosti oddychu pre rodičov, vo forme wellness a sauny.

Dobrodružstvo začína

Do rezortu sme dorazili až vo večerných hodinách. Cesta z Bratislavy bola v piatok náročnejšia, ako sme očakávali. Recepcia sa nachádza pred vstupom do areálu, ako samostatná budova. Po vybavení check in-u nám recepčná ochotne vysvetlila všetko potrebné k ubytovaniu. Rezervovaný sme mali Apartmán Family Lux s polpenziou. Žiaľ, prvú večeru, ktorú sme mali v rámci polpenzie, sme nestihli, keďže sa podáva len do 19. hodiny. Túto informáciu sme sa dozvedeli až pri ubytovaní.  Po dlhej ceste sme tak ostali odkázaní len na vlastnú stravu. Dostali sme náramky na ruku pre vstup na atrakcie a kartičky k apartmánu, informačnú mapu rezortu a informačný leták, kde boli uvedené základné informácie a inštrukcie k rezortu, potrebné pri ubytovaní. Hor sa za dobrodružstvom.

Sadli sme do auta a pomocou kartičky sme sa dostali cez rampu do rezortu. Podľa navigačnej mapy sme poľahky našli náš apartmán. Bol to 3-podlažný apartmánový dom. Mal výťah a na každom poschodí 4 bytové jednotky. My sme bývali v apartmánovom dome M na najvyššom poschodí. Zaparkovali sme auto pred domom na priestrannom parkovisku. Vzali sme si batožinu a s veľkým očakávaním vošli do domu.

Apartmán bol veľký, priestranný a naše očakávanie nielen splnil, ale aj predčil. Spodné podlažie tvorila chodba, malá toaleta, 2 rovnaké izby s veľkými dvojlôžkovými posteľami a spoločný priestor s kuchyňou so základným vybavením. Na prízemí bola tiež kúpeľňa so sprchovým kútom a dvere z obývacej smerovali na priestrannú terasu so stolovaním a, v neposlednom rade, s čarokrásnym výhľadom na okolitú prírodu.

Schody na poschodie viedli na čiastočne otvorené apartmánové poschodie. Tento priestor mal najväčší úspech u našich detí. Teda, aby som bola presná, top vychytávkou bola veľká sieť, ktorá tu bola uchytená. Bez problémov uniesla všetky deti a uskutočnili na nej niekoľko vankúšových bitiek. Trávili v nej takmer všetok svoj voľný čas na apartmáne.

Horné poschodie bolo teda kráľovstvom našich detí. Malo priestrannú kúpeľňu s WC a dvojposchodovú posteľ pre 3 deti.

Keďže bol už večer, preštudovali sme si podrobne mapu rezortu, ktorú sme dostali na recepcii. Nevedeli sme sa dočkať rána, aby sme všetko vyskúšali. Boli sme síce hladní, ale plní očakávaní.

Deti v siedmom nebi

Raňajky boli v reštaurácii PINUS, ktorá sa nachádza na začiatku rezortu, ako samostatne stojaca budova. Celý areál pripomínal sympatické malé mestečko. Raňajky sa podávali formou bufetových stolov od 8:00 do 10:00 hod. Neviem, či boli naozaj tak famózne alebo sme boli po vynechanej večeri takí hladní, no skutočne sme si pochutili. Výber bol v skutku bohatý - od šalátu, čerstvej zeleniny, ovocia, syrov, mäsových a mliečnych výrobkov (oceňujeme bezlaktózové mlieko), nátierok, až po teplé švédske stoly, na ktorých naozaj nič nechýbalo. Kváskové pečivo, ktoré na raňajkách ponúkali, mali z vlastnej pekárne. (Ak by vám chutili tak, ako nám, ich výrobky predávajú aj v obchode Kriváň, ktorý je tiež súčasťou rezortu). Najmenšia členka rodiny, Tamarka, otestovala aj detský kútik v priestoroch reštaurácie.

Po výdatných raňajkách sme zamierili do Kids zóny, ktorá bola hneď pri východe z reštaurácie PINUS. My sme si sadli na doobednú kávičku a deti zamierili na ihrisko. Teda ihrisko... aby sme použili správny "terminus technicus"... Predstavte si areál plný preliezačiek, hojdačiek, sietí, šmyklaviek, trampolín, kovových, drevených, nafukovacích. Jednoducho detský raj na zemi. Bonusom pre rodičov sú bezpečné dopadové plochy a najmodernejšie bezpečnostné prvky.

Slniečko sa predieralo pomaly medzi oblakmi a začalo svietiť intenzívnejšie. Posilnení kávou, sme zamierili do požičovne e-bikeov. Chceli sme si spraviť výlet na bicykloch, ale deti lákali viac zážitky, ktoré rezort ponúka. S radosťou sa rozbehli do 3D bludiska. Tam nám úplne zmizli. Počuli sme len smiech a zase len smiech. Postupne prešli na trampolíny, kde skákali do zbláznenia.

Hladní ako vlci, sme sa usadili na terase reštaurácie a objednali si obed. Deti sa počas prípravy opäť hrali, ale tentokrát v Párty stane, kde našli tiež dostatok atrakcií na zábavu. Party stan je super plán B v daždivom počasí. No air hokej, stolný futbal, basketbalový automat či boxerská hruška boli fajn zmena pre ulietané a uskákané deti.

Takže žiadne netrpezlivé hladné krky, ktoré sa vypytujú, kedy to už bude vo frekvencii 8x za minútu, ale len relax vo dvojici na slnkom zaliatej terase. Čo viac si priať? Po jedle sa len tak zaprášilo a opäť sa rozbehli na ihrisko.

My sme si zatiaľ obzreli wellness a tešili sa, že si tam poriadne oddýchneme a zrelaxujeme sa. Poobede sme si vychutnali dezert a sledovali, ako sa naše deti zabávajú a hrajú. Vyskúšali veľký skákací nafukovací hrad, skákaciu a preskakovaciu atrakciu, pingpong a mini zipline. Bungee trampolína nemala obsluhu, tak ju, žiaľ, neskúsili. Pred večerou sme stihli vyskúšať aj lezeckú stenu.

Večera prebiehala formou švédskych stolov, rovnako ako raňajky. Tentokrát prevládala teplá kuchyňa. Výber jedál bol naozaj výborný. Od vegetariánskych až po naozaj chutné mäsové výrobky. Každý si tam niečo našiel. V snack bare sme si po večeri vychutnali pohárik Aperolu.

Čas pre seba

Večer už patril nám, rodičom. Menšie deti sme uložili do postele a straší syn ich postrážil. Zamierili sme do wellnessu, ktorý bol v čase od 17:00 do 22:00 hod. pre dospelých (bezplavková zóna). Na výber máte fínsku, parnú a infra saunu s ochladzovacou kaďou, odpočiváreň a vonkajšiu vírivku s úžasným výhľadom. Bola to perfektná bodka za krásnym dňom. Večer sme zaspali s pocitom výborne stráveného dňa a tešili sme sa na ďalší.

Ráno bolo náročné, nikomu sa nechcelo vstávať. Žiaľ, raňajky a hlad nás vyhnali z postele. A tiež fakt, že sa náš pobyt končí a po raňajkách sa musím odubytovať... Úprimne, nikomu sa domov nechcelo. Pri slove odchod, sa chceli deti ešte poslednýkrát šmyknúť, ešte poslednýkrát pohojdať, ešte si poslednýkrát zaskákať.. Jednoducho si chceli rezort ešte užiť, a preto sme si pobyt za príplatok (10 eur / hodina) predĺžili do obeda. To bolo radosti! Deti si mohli do sýta užiť všetky atrakcie. My sme sedeli na terase a vychutnávali sme si slnečné lúče pred cestou. Posilnení obedom sme vyrazili domov.

Všetci boli spokojní. Demänová rezort je miesto, kde si rodičia oddýchnu, kým sa deti zabávajú. Miesto, kde sa zábava letom určite nekončí. V zime by sme určite využili vlek, ktorý vedie stredom ubytovacieho rezortu. Celý rezort sa dá využiť počas všetkých ročných období. Ťažko je si vybrať. Odchádzali sme spokojní a odhodlaní vrátiť sa sem na skúšku e-bikeov, letných atrakcií a bazénov.