Plodné a neplodné dni

evia13
20. nov 2021

Ahojte. Prosím o radu ohľadom výpočtu plodných a neplodných dní. Môj problém je v tom, že nemám každý mesiac rovnako menštruáciu. Mám v rozmedzí od prb. 21-28 dní, teda nikdy dopredu neviem, kedy dostanem. Kúpila som si cyclotest 2 plus, ale teraz si meriam iba druhý cyklus, tak sa zatiaľ neodvážim podľa neho riadiť. Snažím sa aj nejako čítať svoje telo, ale keďže som vlastne len začiatočník, tak sa na to veľmi nespolieham. Prečítala som ohľadom toho toľko článkov, že sa mi to už všetko pletie. Mne ide o to neotehotnieť, Máte nejakú radu, hlavne tie, ktoré majú ten istý problém ako ja. Ďakujem

nafka0483
20. nov 2021

@evia13 To nevypocitas.
Mozes merat bazalnu teplotu, robit ovulscne testy, mozes sledovat hlien, ine priznaky ako ovulacne bolesti a pod., ale aj keby si to vedela krasne rozoznat a odsledovat, tak stale sa na to mozes spolahnut len na co ja viem 90%.

Istotu 99,9% budes mat len ak sa budes realne chranit - ci uz hormonalnou antikoncepciou ci barierovou.

sara07
20. nov 2021

nefunguje v tomto prípade
nespoliehala by som sa vôbec aj ked krestanské kruhy sa ti tu budu dušovat že je to zazračne fungujuca antikoncepcia
stačí že sa ti posunie ovulacia atd , prehladneš atd a už to vôbec nie je spolahlivé
je aj nehormonálna antikoncepcia kružok napr ked
podla týchto kecov som ja otehotnela v najmenenej možny den , totálne najneplodnejší vraj

evia13
autor
20. nov 2021

@nafka0483
@sara07 hormonálnu anti. ani nemôžem zo zdrav. dôvodov a sterilizaciu nechcem. Tiež som katolíčka, tak aj preto sa snažím hľadať prirodzenú cestu. Ďakujem dievčatá, dúfam, že nájdem nejaké riešenie : )

raja95
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
nafka0483
20. nov 2021

@evia13 Mas moznost barierovej - kondom, zensky kondom, pesar... alebo chemicku napr spermicidne gely a kremy, cipky.