Dobrý homeopat v Nitre

miminta
23. apr 2023

Dobrý deň, chcem sa spýtať ci niekto ma skúsenosť s dobrým homeopatom, ktorý mu pomohol keď klasická medicína zlyhala?
Ďakujem moc za rady

janinah
23. apr 2023

Pomôže ti akurát tak .ze ťa zbaví peňazí.ale nevylieci....tak pozor,aby si takou "liecbou" nestracala čas.

xtitix
23. apr 2023

@miminta Mgr. Silvia Trojanovská .. Môžem odporúčiť. Pomohla nám.

simsalabim
23. apr 2023

@miminta ano, mne pred vyse 25 rokmi pomohla homeopatka (s titulom Mudr., mimochodom), ked mi klasicka medicina rok pomoct nedokazala. Vytiesili to 2 navstevy.

miminta
autor
23. apr 2023

@janinah ďakujem za radu,a dobrý úmysel ❤️ treba nájsť hlavne dobrého, lebo je pravda ze je ich viac co si myslia viac ako by mali... Ja sa liecim alternatívne od istého času kedy som behala po naozaj odborníkov a prd mi pomohli. Až mi pomohol jedné alternatívny a to som tam šla že "no čo toto bude.." Môj problém bol hlbšie a inde ako ho diagnostikovali klasicki... Liečim homeopatiou aj malého, no radim sa vždy s overenými lekarnickami, ale teraz potrebujem vyslovene lekára homeopata na odporúčanie.

miminta
autor
23. apr 2023

@simsalabim ďakujem pekne za reakciu, ešte ordinuje?

miminta
autor
23. apr 2023

@xtitix joj ďakujem veľmi pekne 🙏🙏🙏 idem googlit

miminta
autor
23. apr 2023

@xtitix mám ju, dokonca je celkom blízko od nas, ďakujem pekne zo srdca

simsalabim
24. apr 2023

@miminta neviem, odvtedy som u nej nebola. SKus si ju vygooglit - Mudr Danusa Sivekova.

rawmamka
24. apr 2023