Priateľ mi všetko zakazuje

aria07
21. nov 2022

Ahojte, ani neviem ako začať, chcela by som len vedieť názor iných ľudí a čo s tým robiť. Mám priateľa je to rok čo sme spolu. Je úžasný, všetko porobi, postará sa o mna, ale ma aj druhu stránku..všetko mi zakazuje, zakazuje mi chodiť von s kamarátkami, to že som sa musela vzdať kamarátov to chápem, ale kamarátky ? Nemôžem ísť s nimi von nikde nemôžem nič, mám kamarátku od detstva vyrastali sme spolu a hrozne mu vadí, aj keď mu nič neurobila, zakázal mi sa s ňou baviť. Napísala som jej na narodeniny a trochu sme si popísali ako ide život atd nič viac…spýtal sa ma na to s kým som si písala a ja nikdy neklamem a povedala som mu. Dostal nervy, chcel sa so mnou skoro rozísť úplne cirkus. Jedna sa mi o tu neférovost..zákaz mi chodiť do práce typu čašníčka..hoci ta otáča ma napĺňa smaozrejme ju nechcem robiť cely život, ale stále študujem s na privyrobenie je super. Tak som odišla z prace. Nemôžem ísť ani na nákupy napr o mesto ďalej lebo vraj sa boji, že pôjdeme spolu. Vždy to vraví. Cítim sa hrozne, nemôžem robiť to čo chcem, ale bijú sa tam dva pocity tá sloboda zájsť si na kávu s kamarátkou a nič viac na nákupy a láska k priateľovi hoci si postupom uvedomujem, že toto nie je správne, ale neviem ho opustit. On ma kamarátov chodí s nimi von, do prace si chodí aj cez víkendy. Ja nemôžem nič. Tvrdí, že on mi všetko kúpi, ale ja chcem mat tiež tie svoje peniaze za ktoré si kúpim niečo čo len chcem. On mi kúpil vždy čo mi treba oblečenie atd, ale ja chcem mat niečo svoje ako kedysi. Zároveň nechcem sa hádať lebo ho nechcem stratiť. Veľa krát som skúšala mu všetko dohovárať, zbytočne. Vadí mi aj to, že si vypije a nevie byt týžden bez alkoholu. Sľúbi, nedodrží. Správa sa hrozne, keď ma vypité. Fyzicky mi neublížil nikdy, ale to čo mi dokáže povedať to zabolí. Najviac ma trápi ta neferovost zakazuje mi to čo on sám robí, a keď mu poviem aby aj on to nerobil tak buď povie dobre, ale nedodrží to, alebo sa mi “vysmeje”. Trápi ma t