Čo kúpiť priateľovi na Vianoce?

6. nov 2020

Ahojte.
Viem, že si z Vás teraz väčšina povie, že však je to môj frajer tak by som mala vedieť 😄...Viem, čo má rad,čomu sa venuje ale absolútne nemám predstavu ako spojiť jeho obľúbené veci s darčekom. Som z toho už zúfalá..keď si prečitate ďalej asi aj pochopíte 😂 Budeme spolu čoskoro 2 rok (minuly rok som mu kupila jeho obľúbené sladkosti a takú mikinu ktoru teraz vôbec nenosí..iba občas ked ide do zaláhrady, na doma a tak..😂😂😂 Každopádne páčilo sa mi jeho akože "nadšenie" z tej mikiny, aby som nebola smutná. Aj si ju kvôli mne občas dá, lenže viem a poznám ho natoľko, že to robí iba pre to, aby som nebola smutná).
Takže..k veci ja som obyčajny typicky chudobny študent..čiže max. potrebujem niečo do 30 eur.
Priateľ má 25, zaujimajú ho extremne autá jednoducho je do toho zažratý až moc. Jeho obľúbené auto je mustang alebo honda. Veľmi rád fotí, keď má čas.. a veľa krát mi aj spomínal, že by sa v tom rád nejakým spôsobom zlepšoval..aaa ináč akože vôbec nič inšie. Strašne rád papá a veľa a všetko a často😂😂Oblubuje harryho pottera natoľko,že si myslí, že tie kúzla su realne😂😂 je pracovitý, má rad svoj pokoj,pohodu, je extremne netrpezlivy (takže puzzle a podobne veci na čas asi nie) ,móda nie je jeho silna stranka..oblečie si čo prve uvidi..ak sa niekto vyzná do znamení a nejako by som mu tým mohla napovedať tak je býk...čiže extrem workoholik😀...aaaa fuha. No proste ja nemám napad žiadny originalny...Viem kresliť..tak možno to by som mohla nejako využiť. Len už som mu robila jeho potrét a obávam sa, že by som to nestihla do Vianoc kvôli času...No ak by ten nápad realne stal za to išla by som do toho.Čo poradite (prosim ponožky a trenky vynechajte 😂)

amanta5
6. nov 2020

Prečo ponožky a trenky vynechať? Dedoles alebo Fusakle majú niektoré kúsky veľmi pekné 😉 Dedoles má aj s témou Harry Potter :D