Výživné na 1,5-ročné dieťa

12. jún 2022

Ahojte, otec mojej dcéry pracuje ako živnostník, a zarobí cca 3000 +- podotýkam , že nebude platiť nič, nebude mať žiadne výdavky, okrem poistky za auto, a na naftu a mobil, nič viac v podstate. Ja som na rodičáku, ten mám 400 eur, z roho 200eur nájom, 50 elektrika, mobil, sporenie, a už som na 400 eurách, samozrejme bez stravy, bez lekárne, bez drogérie, bez oblečenia.
Dohodli sme na 350 eur, ale podla mňa, je to málo. Na tieto veci, ktoré som popísala. Mohla by som žiadať viac?

syslik81
12. jún 2022

on ale neplati tvoje veci ale veci malej a 350 je viac ako dost ..

mogaa
12. jún 2022

no ak ste sa dohodli, tak čo riešiš? okrem toho , ak má nulové Daňové priznanie, tak dohoda na výživné na 1,5ročné dieťa 350eur - je super....vyživovaciu povinnosť majú obaja rodičia, nielen otec....a ide o 1,5ročné dieťa ktoré ani nechodí do škôlky, takže okrem stravy žiadne iné náklady....

zuzanockamt
12. jún 2022

Autorka: Na také mini dieťa je to kráľovské výživné. Dieťa máš živiť aj ty. A nie že len chlap a ešte bude živiť aj teba.

lejusinka
12. jún 2022

Ked citam niektore komentare je mi do place. 🤦🏻‍♀️ Akoze vazne otec si ma zit ako kral a dietatu dat minimum? Pri takom prijme by som ziadala minimalne tu tisicku. Spravil si dieta a co teraz bude len “almuznu” posielat? Chory svet toto vazne…matka ked je na rodicovskom nemoze platit rovnako ako otec. Ani v manzelstve by ste nemali 50:50 vydavky…dieta by nemalo trpiet preto ze rodicia sa rozisli…

zuzanockamt
12. jún 2022

@lejusinka Ty si v akom svete žiješ? Že 1000 🤭🤦 A pani matka môže predsa pracovať a dostávať ďalej RP. Nemusí doma sedkať. Rodičia sa majú podieľať rovnako. Keď ona pýta 450€, tak musí vydokladovať aj svojich 460€, ktoré mesačne do dieťaťa investuje.

zmrzlinka2021
12. jún 2022