Čo môžu byť neustupujúce červené vyrážky?

angi07
4. feb 2020

Ahoj moja mala ma cervene vyrazky tak 2 dni a mne sa zda ze sa to rozsiruje.pediatricka na kazala holtov krem a ked sa nezlepsi na kozne...ma lica cele cervene s tymi drobnymi vyrazkami....mate skusenost ? dakujem

angi07
autor
4. feb 2020
zuzkalujza
4. feb 2020

mojej malej takto začal atop. Išla by som ku kožnej. Nechcem strašiť, ale riešila by som to s odborníkom.

katusska84
4. feb 2020

@angi07 dobrý deň,ťažko podĺa fotky hodnotiť, syn mal ale podobný problém, brala som to ako tzv."novorod.akné". Môže sa objaviť hneď po narodení ale aj 2 či 3týždne neskôr. Mne sa osvdčilo tváričku umývať v prevarenej vode a niekoĺko krát denne pretrieť čiernym čajom(namočila som vat.tampónik do uvareného vychadnutého čier.čaju), raz denne na suchšie miesta som dávala detský krém weledu, v úvode sa to tiež mierne zhoršilo, ale do 2týždňov už mal čistú tváričku.

angi07
autor
4. feb 2020

@zuzkalujza
@katusska84 dakujem za odpoved....mala ma mesiac akurat ....tak dufam ze to nebude nic vazne zas na druhej strane ten holtov krem je na ekzem 🤔

heidy222
4. feb 2020

@angi07 moj 6 tyzdnovy ma podobne, zistila som ze ho drazdi velurovy povrch vankusa na dojcenie a grcky/ mlieko mu to zhorsuju, Tak som to Len umyvala a natierala linolla Fett kremom. Ale moze to byt aj atopicky ekzem ako tu uz bolo povedane, z fotiek tazko povedat

monro
4. feb 2020

moja dcerka toto iste mala priblizne vo veku vasej. lekarka mi predpisala krem s kyselinou mliecnou a velmi rychlo to zmizlo. drzim palce.

zuzkalujza
4. feb 2020

@angi07 skús modrú indulónu, nám robila veľmi dobre a aj kožná povedala, že na začiatok ju určite treba skúsiť. Veľmi dobre premastí kožu a nie je plná chémií. Možno skús vymeniť na pár dní a uvidíš. A tak ako píše katusska84, skús umývať čistou vodou, prípadne tým čajíkom. A tiež neviem ako perieš, ale nepoužívaj aviváž a daj 2 x pláchať prádlo. Uvidíš či nastane zmena nejaká.

nika898
4. feb 2020