Aký štýl učenia ste mali na vysokej škole?

4. jún 2021

Ahojte, cítim, že potrebujem nejakú zmenu, čo sa týka štýlu učenia ako ste sa učili vy na VŠ? Píšem tu najmä preto lebo nechcem strácať čas niečím, čo nebude fungovať. Ja sa učím tak, že si čítam učebnice nie žeby to nebolo účinné ale už nejak ma to nebaví stále si sadnúť a len čítať a mám pocit, že každým dňom mi len z toho prepne.😂 Vypisovanie poznámok v mojom prípade nepripadá do úvahy pretože na 1 skúšku máme v priemere 250-300 strán. Alebo koľko ste sa učili a koľko ste mali voľna? Ja sa zvyknem učiť cca 45min a 10-15min. voľno a tak dookola. Viem, že niektorí pri učení sa prechádzajú po izbe pomáha to? Alebo ako ste sa motivovali k učeniu? Ja čo študujem viem prečo aj ma to baví ale už som úplne vyhoretá a neviem sa do ničoho dokopať preto si myslím, že nejaká zmena by mi prospela ale neviem aká.

luckalukas_1
4. jún 2021

ja som sa neucila sice nie na VS, ale rychlejsie som si vsetko zapametala s melodiou 😃 spievala som si ucivo s melodiou oblubenej pesnicky a veeelmi mi to pomahalo🍀

nafka0483
4. jún 2021

Asi vela zalezi aj na tom aky odbor studujes a ake predmety sa ucis. Inak sa uci didkatika, inak matematika, inak odborne strojarske predmety...

autor
4. jún 2021

@nafka0483 právo študujem kde pri každom predmete je len milión textu 😬

unicornlady
4. jún 2021

Krikľavými fixkami som si vyznačovala také hlavné body (fotografická pamäť), potom dostatok vody a pohybu (to si spomínala, že prechádzať sa pri učení. Ja som to robievala, že napr. po dvore či izbe som sa aj poprechádzala či ponaťahovala pri učení)

vlastne aj jeden psychológ to odporúčal, že je dobré dať si pripomienky do mobilu a niekoľkokrát sa hýbať za deň (aj pri sústredenej činnosti, aj keď človek síce na chvíľu preruší ten flow, ale mozog sa lepšie okysličí, prekrví...)

nafka0483
4. jún 2021