Apple

briketa
6. mar 2013

Zakladam clenstvo a otvorenu temu pre fanusikov Applu, na tipy, triky, technicku a antifrustracnu emocionalnu podporu s heslom Ucime sa cely zivot
Pracu s uzivatelskymi programami, vychytavky na dobre aplikacie, technicke zvladnutie IMac, MacBook, IPad, IPod,IPhone.
Dvere su otvorene vsetkym.
Zacinam - mate nejake problemy s OS Mountain Lion?
Ako stahujete media - knihy, casopisy mimo ITunes?
Cim konvertujete filmy ktore boli stahovane mimo ITunes?
Oblubene aplikacie pre deti, pre vas.s

Ja som velky fanusik Pinterestu!!!

briketa
autor
6. mar 2013

Mate niektora na zalohovanie Time Capsule? Ste spokojne?

prasiatko30
6. mar 2013

@briketa ja este len zacinam pracovat v os lion - alebo ako sa vola ten najnovsi mac operativny program a veru kym si clovek na to zvykne tak to trva 😝 😝 - zvyknuta na windows

zabka888
6. mar 2013

ja som zatial tiež len začiatočník, takže tiež sa tu medzi vami rada niečomu priučím 😉 😵

sympa1
6. mar 2013

Ja mam iPhone od Apple z USA...prve nadsenie trochu opadlo..kedze moj telefon nechce komunikovat s tu beznymi telefonmi, napriklad cez bluethoot 😠 ked si chcem nieco stiahnut musim si za to zacvakat..za kazdu pesnicku....

prasiatko30
6. mar 2013

@sympa1 vidis to ja som vobec nebola nadsena z iphone na zaciatku a teraz som vcelku rada uz som si nan zvykla a ked som si stiahla radio tak uz mi vobec nic niechyba 😀

prasiatko30
6. mar 2013

@sympa1 jedine co ma stve ze sa tie displeje tak chytro rozbiju 🙄

kaktusik007
6. mar 2013

@briketa poviem ti o par dni, tyzdnov, mozno mesiacov... ak vsetko pojde ako ma, tak sa pridam a budem aj ja nadseny fanusik něco přes ovoce....

😀

briketa
autor
6. mar 2013

@sympa1 nie nemusis, vies si stiahnut aj mimo ITunes. Pozriem presne navod ked pridem domov, beriem teraz syna do skoly, u nas je skoro rano

briketa
autor
6. mar 2013

@prasiatko30 s malymi detmi je Otterbox obal nevyhnutnostou.

Inak dievcata, ak sa vam rozbije zadne sklo