Môžem žiadať nový tovar?

30. nov 2023

Pekný deň, pred troma mesiacmi sme kupovali cez okay nový vysávač. Po dvoch mesiacoch šiel na reklamáciu. Mesiac ho tam mali, vymenili na ňom základnú dosku. Včeera som ho prevzala, dnes som s ním vysávala . Zapol sa mi v pohode, povysávala som celý byt a keď som ho chcela vypnúť nešlo to. Kefa sa síce točiť prestala ,ale motor hučal ďalej. Hučal tu vyše hodiny, už som nervózna volala do servisu ako to mám vypnúť, nevedeli mi poradiť.. nakoniec sa vypol sám po takmer dvoch hodinách. V servise mi povedali nech ho skúsim po vypnutí dať na nabíjačku. Keď sa nabíja robí divné zvuky... Zapnúť viac nejde, smrdí ako zhorenina. Zajtra ho pôjdem znova reklamovať, ale nemám záujem o jeho opravu keďže predošlou opravou urobili viac škody ako osohu ( dávala som ho do opravy plne funkčný len sa mi nezdal zvuk keď vysaval). Môžem žiadať výmenu tovaru? Na stránke okay sa neviem dočítať či mám nárok na výmenu tovaru alebo nie. Ďakujem za rady

autor
30. nov 2023

Ešte dodám, že to nebol najlacnejší vysávač, stál viac ako 200€ a ak pôjde zas na reklamáciu tak budem ďalší mesiac bez vysávača čo je pri dvoch malých dosť nepohodlné.

luliu
30. nov 2023

Nemáš nárok na výmenu, musíš reklamovať, ak sa 2x zopakuje rovnaká chyba až potom musia vymeniť

autor
30. nov 2023

@luliu ach, to aby som rovno kúpila nový 🥲