Sťažnosť na Telekom. Poraďte mi

limetka69
12. nov 2015

Dobry den, potrebovala by som poradit ohladom staznosti na telekom. Nechcem sa stazovat na pobocke, to som skusila a tam nas hned odbili. Kde by som mohla napisat pisomnu staznost? Aby to niekto presteril? Ide o to, ze pred dvoma mesiacmi som bola pozvana do telekomu, ze si mozem zobrat novy telefon. Moja poziadavka bola 8 jadrovy procesor a suma do 20 eur. Dohodli sme sa na 25 eur, este som im vysvetlovala, ze idem na MD a nemozem mat drahy pausal. Ale 25 eur som povolila. Prisla som domov zistila, ze mobil nema 8 j procesor, ale uz som to neriesila. Horsie bolo ked prisla faktura za 37 eur. Sli sme sa stazovat. Povedali, ze mi zapocitali deezer, ten mal byt zadarmo. Tak som im povedala, nech vsetky tie bludy zrusia a opytala sa ci uz budem platit 25 eur. Odpoved bola ano. Dnes mi prisla opat faktura na 30 eur. Vo vypise je 5 eur DPH. Ale ja som mala platit 25 eur aj s DPH ide o pausal happy M. K tomu mi zamlcali, ze tu zmluvu mi predlzili az na 36 mesiacov. Ja to nie som ochotna platit, ved oni ma oklamali na mobile aj na cene pausalu! Kde sa mam stazovat. V zmluve ani nie je cena kolko mam platit. Len celkova suma. Som si preratala, ze za 36 mesiacov zaplatim cez 1000 eur na pausale, volim zaplatit zmluvnu pokutu 200 teraz a mat pokoj od celeho telekomu. Ale kde mam zrobit bordel? Ved to nie je mozne, a na nete som sa docitala, ze nie som jedina oklamana. Ved nech to riesia. Hrozna skusenost. Odidem od nich, ale chcem vediet kde sa stazovat abty to bolo ucinne. Nie dajakemu na predajni, ale nejakej vacsej rybe. Da sa to? Dakujem za odpovede 🙂

sissy27
12. nov 2015

@limetka69 v prvom rade na to, aby si sa mohla sťažovať, by bolo vhodné mať nejaký záznam o tom, čo si žiadala, čo ti ponúkli, na čom ste sa dohodli... ak ste sa bavili "per huba" tak nemáš ako dokázať, že ty si chcela A a nanútili ti B, hlavne, ak si k tomu ešte aj podpísala zmluvu- že si si ju pred podpisom neprečítala, je bohužiaľ tvoja chyba... čo sa týka sumy - obchodníci na 98% vždy a všade uvádzajú ceny BEZ dph... no a keď oslovíš hoc aj najväčšiu rybu v telekome, tak ti povie "ukážte mi zmluvu - aha tu ste to podpísali - všetko je v súlade so zmluvou" a vybavené...

limetka69
autor
12. nov 2015

Dakujem za odpoved. No som doverciva, verim obchodnikom, som si nemyslela, ze si dovolia tak odrbavat. Ale ja tam mam sumu s dph, maju to velkymi konami na stranke, ze cena s dph. A v zmluve je len program, ziadna cena, co mi je divne. V podstate nic tam nie je, len viazanost a program. Neviem si predstavit ako mam mat zaznam z predajne. Nevolala som s operatorom. No nic, budem im robit uzasnu reklamu, z vdaky.

0silvia0
12. nov 2015

@limetka69 my sme riešili tiež pred rokom sťažnosť na telekom, písali sme cez kontaktný formulár priamo cez stránku telekom: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/
A čuduj sa svete, najprv sťažnosť zamietli, čo sme si aj mysleli. Potom sme im poslali ešte jeden rezignujúci mail a pani v telekome si to rozmyslela a sťažnosť uznala. To sme ani nedúfali, takže ja mám celkom pozitívnu skúsenosť.

limetka69
autor
12. nov 2015

@0silvia0 asi aj ide o to coho sa to tyka. Ja cez tu stranku um neviem napist, aspon cez mobil mi to nejde. Co z kazdej strany napiste nam a ked chcem pisat ta to nejde 😀 cista provokacia skusim na pc, hoc neuznaju aspon im vynadam, ze su necestni a neseriozni 🙂

sissy27
12. nov 2015

@limetka69 tak vieš, obchodník je platený z provízie, musí predať čo najviac a je im jedno, akým spôsobom... plus teda nepozornosť a raz dva zaklikne niekde v tom formulári službu navyše, ktorú ani nechceš... a čítať zmluvy PRED podpísaním JE dôležité, lebo to je jediné, čo máš ty ako zákazník v ruke... viem, že je to zdĺhavé, často človek nerozumie, ale v konečnom dôsledku je to lacnejšie a menej náročné ako potom vzniknutá situácia ☹ a ver, že tie zmluvy majú prepracované tak, že ťažko tam nájdeš niečo vo svoj prospech pre prípadnú reklamáciu ☹ a to nie len telekom...
tú reklamáciu kľudne skús, najlepšie písomne a doporučenou poštou a nie žiadny bordel robiť, normálne vecne vysvetliť, ako ťa uviedli do omylu, možno "motyka vystrelí" ...

0silvia0
12. nov 2015

@limetka69 našla som v starej pošte, že to bolo z emailovej adresy office@telekom.sk
Tiež by som sa na tvojom mieste hneď nechystala nadávať, ale jasne opísať situáciu a žiadať o posúdenie.

limetka69
autor
12. nov 2015

@0silvia0 samozrejme, ze zacnem slusne a prisposobim sa ich jednaniu. 🙂 tak dakujem hned sa do toho pustim.

samo_blaho
13. nov 2015

prepáč, ale čo si čakala od telekomu? že ťa neokabátia?

margotka112
13. nov 2015

Paušál od telekomu som opustila pred dvoma rokmi,mala som Easy na dobytie.
A teraz som prešla na 4-ku,kúpila tel. za 50€ ,a moje výdavky sú tým pádom skresané na 3-4€ mesačne.

Zbytočne nevolám,a internet máme doma na PC.

Takto sa šetrí !

elis1985
13. nov 2015
Používateľ elis1985 je nedôveryhodný
Je možné, že nejde o reálnu osobu, ale o profil alebo viacej profilov vytvorených za účelom propagovať konkrétne výrobky/služby alebo účelovo manipulovať diskusiu. Pozri príspevky od elis1985.

Spíš to, sprav kópie, prilož ich a pošli na centrálu, snáď pomôžu.

bibyke
23. okt 2018

Ahoj,ako to dopadlo?

fagus
18. júl 2019

Nikomu nikdy neodporucam telekom .Ja pri uzatvarani zmluvy som bol zavadzany.Volali mi 3 krat az kym ma nezlomili Doteraz to povazujem za najvacsiu chybu.Pani som povedal ze pracujem 3tyzdne v zahranici a 1tyzden som doma ze mam nemecky aldi internet za 15 euro 5 G.Ona mi na to povedala ze oni mi mozu garantovat 8G ktore mozem cele minut v zahranici tak som to podpisal s tym ze jej doverujem ze je kompetenta osoba Ale ake bolo moje prekvapenie ked miesto 26 eur.mi prislo platit 70euro .Hned som to reklamoval ale nic mi to nebolo platne vytiahli na mna FUP a ja som len cumel ta pani ktora uzatvorila moju zmluvu mi to zatajila .Ale to este nieje koniec oni teraz analyzovali posledne 4 mesiace kde som kolko minul ci viac v zahranici alebo doma tak mi bolo zbytocne ze som tento mesiac minul viac doma ako v zahranici ale podla ich skurvenej analyzy musim platit ako vy som bol roamingu.Takze F..k off telekom .To je vystraha pre tych co by mali nutkanie uzatvorit zmluvu s telekomom.Nikdy viac .Rad by som bol keby ste povedali aj svojim znamym aby sa vyhli tomu ich zdieraniu .Dakujem

masenkamedvedova
18. júl 2019

@fagus môj manžel robí v nemeckú dva týždne a doma je 5 dní. Neustále mu volali a presviedčali ho, že majú pre neho výborný paušál, ešte im povedal ze ie viac v zahraničí ako doma tak áno jasne toto je pre vás skvelý paušál. Muž zobral ešte mu dali ponuku že ak nevezme telefón budú mu garantovať 40e mesačne fix, ale za to s viazanosťou. Tak mobil mal ešte dobrý nepotreboval radšej mu vyhovovalo fix 40e. Prešli tri m a prišla mu prvá sms ze minul viac v zahraničí ako doma, že ak sa to bude opakovať dajú mu to všetko platiť. Manžel hneď volal do telekom a tam zistil ze to zákona nemôže prevolat viac v nemeckú ako doma. Spustil krik, že ho oklamali a co ma akože robiť? Tak mali výborný nápad že nechajte si mobil doma keď pôjdete do roboty. Manžel skoro odpadol, že to čo sú za bludy akože keď mobil potrebuje. Takže nepochodil. Na ďalší mesiac mu už chodili pravidelne faktúry 140e. To nemohol zniesť, mohol volať aj 50x na Telekom, zakaždým že zo zákona. Odišiel od nich do orange, kde mu povedali ze za 5e mesiace navyše k palusalu mu túto službu vypnú až si môže volať a míňať dáta tam, kde mu pasuje. Telekom si ešte zaúčtovať zmluvnú pokutu, manžel zase sa ohradil, že a a za co pokutu, ked podmienky oni porušili, pokuta bola 200e. Volal posledný krát, že až si nájdu záznam z toho a toho dňa kde uzatváral s takou a takou pani paušál, podali sme námietku, sťažnosť a samozrejme zamietli, dôvod, že oni nevedia nájsť nahrávky 3 m staré. Ze sa to maže. Samozrejme ze hovadina ako mraky. Nepomohli sme si ale, manžel musel všetko zaplatiť, uhradiť ešte veľké caviky keď to chcel na splátky lebo naraz prišlo aj s fakturou poslednou cca 350e. Sú to fakt zle skúsenosti s nimi . Preto viem, ako sa cítiš. Z našej strany skončili ako operátor. Skôr je to veľký OBERÁTOR. 🐷

ibrunova
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
bibyke
18. júl 2019

@fagus to je u vsetkych operatorov ten zakon,ze musis doma minut viac ako v zahranici,to nie je len v telekome.. proste vysiel novy zaakon podla ktoreho nesmies v zahranici pouzivat cislo castejsie ako doma.. ale v orangei si mozes aktivovat doplnkovu sluzbu za 5€ mesacne v zahranici ako doma sa to vola a pouzovas mobil bez kontrolovania... ale to nie je len v telekome o com pises,ale u vsetkych operatorov

masenkamedvedova
18. júl 2019

@bibyke mali ho na to upozorniť. Takze to ich neospravedlňuje. Keď vtacka lapaju...

bibyke
18. júl 2019

@masenkamedvedova mna na to upozornili a je to aj v zmluve