Vrátenie balíka a nevrátenie peňazí

alexas56
29. júl 2022

Ahojte, dnes som bola s kamoškou na káve. Objednala si z jedného e-shopu tovar (z českej stránky) tovar hneď prišiel, ale kamoške to nesadlo, poslala to naspäť. Poštovné platila okolo 8 eur. Po 2 týždňoch sa jej balík vrátil naspäť, že adresát neprebral balík. Napísala im niekoľko e-mailov a odpísali asi na jeden, že sa ospravedlňujú, nech pošle balík späť a odosielajú hneď peniaze. Prešli ďalšie 2 týždne a stále nič, nereagujú na správy, ale na sociálne siete, dokonca aj majiteľka (influencerka) si pridáva veselo story. Kamoška minula 16 eur na poštovnom a nemá nič..Čo má robiť ďalej ? Ako postupovať ? Neodpisujú na emaily a jedná sa o vysokú sumu.

evica17
29. júl 2022

@alexas56 skúste kontaktovať SOI

aaadkaaa
29. júl 2022

Nela S? 😀

alexas56
autor
29. júl 2022

@evica17 ďakujem, mrzí ju to, že to až takto muselo ďaleko zájsť, ale čo už..

alexas56
autor
29. júl 2022

@aaadkaaa nie, od Nely to není :D

aaadkaaa
29. júl 2022

@alexas56 lebo aj u nej je problem s reklamaciou😀 no snad sa vam to podari

alexas56
autor
29. júl 2022

@aaadkaaa fakt ? a tiež to ľudia riešia cez soi ? Veď to je hanba sa takto doprosovať..

aaadkaaa
29. júl 2022

@alexas56 ano, dost sa to riesilo, bol normalne profil na ig nejaky, kde posielali ludia co a ako riesia a ozaj ich bolo velaaaaa. Ale neviem, ci este existuje, ci ho neblokli

alexas56
autor
29. júl 2022

@aaadkaaa fu tak to je masaker. No ona objednala od inej, tak som zvedavá, či sa to vyrieši..