Vzťah na diaľku

darlee165
1. apr 2024

Vzťah na dialku: Ako zvládnuť kombináciu štúdia a práce vo vzťahu medzi dvoma mestami?

Ahojte, chcela by som sa s vami podeliť o svoje obavy, ktoré nás momentálne s priateľom trápia vo vzťahu. Sme spolu už dva roky. Obaja bývame v iných mestách, ale náš vzťah funguje úplne v poriadku. Ja študujem v meste, kde býva, takže tráviť čas spolu cez víkendy, keď máme obaja voľno od štúdia nie je problém alebo, keď sa podarí aj počas týždňa atď. Priateľ zas študuje v ďalšom meste.
Momentálne, ale ide o to, že ja končím štúdium. Chcela by som ísť na Mgr., ale premýšľam či na externú alebo dennú formu. Tým pádom, keď tak ma čaká nástup do práce.
Hlavne, čo nás trápi je to, ako to budeme zvládať. Mám strach neviem si to predstaviť, keďže sme obaja z iných miest a popritom priateľ ešte bude študovať v inom meste a zas ja tiež a v ďalšom meste, keď tak.
Chcela by som sa len opýtať, či si niekto aj z Vás podobnou situáciou prešiel a ako ste to zvládali? S priateľom sa veľmi ľúbime a chceme byť obaja spolu aj do budúcna.
Za všetky Vaše rady Vám ďakujem. 😇

michaela329
1. apr 2024

Mne sa 5rocny vzťah po prechode na externé štúdium s prácou mimo mesta štúdia rozpadol na jeho nevere. Ale druhý vzťah na a dialku, počas štúdia a práce skončil manželstvom. Asi hodne závisí od toho akí ste vy dvaja.

nikpa
1. apr 2024

@darlee165 ja som sa vzdala štúdia pre vzťah, ktory sa po rokoch aj tak rozpadol a dodnes to ľutujem. Bola som hlúpa. Školu budeš mat na celý život. Vzťah nikdy nevieš ako dopadne. Ale čakajú ta už len 2 ci 3 roky, ak je vzťah pevný, ľúbite sa a máte byť spolu, zvládnete to. Ak nie, nepomôže nič.

babkaland
1. apr 2024

Už je hneď tam to skončilo "jeho neverou" treba sa tešiť a čakať. Také výhovorky že muž bol na vojne pár rokov tak sa nám rozpadol vzťah a pod. Neberiem. Já by som dočkal aj kým doštuduje pokiaľ by to malo istotu že by ma lúbila furt.

michaela329
1. apr 2024