Opatrovanie 1,5 ročného dieťaťa - pozitíva a negatíva

mantilka
15. apr 2015

Prosím o radu mamičky, ktoré majú skúsenosť . Po roku a pol sa chcem vrátiť do práce. V prípade, že budem pracovať z domu, chcela by som dať opatrovať dieťa individuálne u nás doma. Prosím o rady, aké máte s opatrovaním skúsenosti (pozitíva a negatíva) a koľko platíte opatrovateľke mesačne. Ďakujem veľmi pekne.

betty2210
18. apr 2015

Dobrý deň. Som študentkou v BA a privyrábam si ako opatrovateľka detičiek v rôznych vekových kategóriách, momentálne opatrujem dve sestry (4 a 5 ročné) a jedného krpčeka (bude mat 2 roky za pár týždňov) priamo v rodinách, u nich doma, cez jednu agenturú, na zmluvu, korektne 🙂 Pokiaľ ste z BA. môžme si napísať viac. 🙂

lucik194
19. apr 2015

myslim ze je to ta najhorsia alternativa, myslis ze dcera bude s niekym cudzim ked ty si vo vedlajsej izbe, stale bude chodit za tebou, bude vyzadovat spolocnost lebo si tam....
pozitivum je ze nevypadnes z pracovneho procesu, viac penazi, minusy praca z domu, nebudes stratavat ziadnych ludi ani kolegov....akoby si bola doma na rodicovskej...
inak treba aj napisat ci sa jedna o prilezitostne opatrovanie alebo stale cely den (pol dna).... cena je ina....

mantilka
autor
20. apr 2015

Opatrovanie na cely den. Som z Kosic.

mantilka
autor
20. apr 2015

@lucik194 Dakujem za prispevok...takto som o tom nerozmyslala.

mantilka
autor
20. apr 2015

Mna by tiez velmi zaujimalo, kelko sa plati opatrovatelke mesacne za celodenne opatrovanie t.j. pocas pracovnej doby.

snopkulka
20. apr 2015

mrkni tu: http://sluzby.bazos.sk/strazenie/ , nájdeš aj podľa lokality a popozeraj koľko si kočky pýtajú 😵 držím palce!!! Prípadne, skús domelia.sk

girlie_konik
20. apr 2015

@mantilka - presne ako pise lucik194, to je blbost, aby ty si bola doma na home office a doma bola mala a mal sa o nu starat akoze niekto iny. Neurobis tak nic!