Je to opäť zápal močových ciest?

piesocek2
5. máj 2014

Ahojte zienky...mám nasledovný problém...pred cca 2-3 týždňami som mala pravdepodobne zápal močových ciest..nerobili mi testy len to usúdili na pohotovosti keďže bola Veľká noc..🙂 ..a vypísali mi antibiotiká ktoré som poctivo dobrala..4 dni nato som dostala mrsku ktora ale nebola taká ako inokedy..nemala som ziadne bolesti čo ja inak umieram aké mám veľké bolesti..mrska bola slabá..prerusovana a krátka...trvala cca 4 dni..obvykle mám mrsku 7-8 dni...mrska mi skončila 25. Apríla a od vtedy pociťujem v podbrusku slabé menstruacne bolesti a pichanie na pravej strane a stale mám pocit ze mi treba častejšie cikat...s priateľom sme mali približne 7 dni pred mrskou nechraneny styk viackrát keďže sme sa dlho nevideli lebo študujem na opačnom konci slovenska..🙂 ...na gynekológiu idem v piatok keďže som teraz odcestovana..ale chcela by som vedieť váš názor ak s tým niekto ma skúsenosti ze čo to môže byť..či sa mi opäť vrátil zápal aj po dobrati všetkých liekov alebo je to nejaká cysta..lebo nad tým stale rozmýšľam...a mám aj taký priesvitny niekedy trošku do biela výtok alebo hlien ktorý nijak nezappácha ale doteraz som ho ták dlho nemala...iba pri ovulke..a teraz aj počas mrsky aj teraz..stale...budem rada ak tu napíšete vlastne skúsenosti s tým lebo do piatku este ďaleko a nechcem sa zbytočne znepokojovať...🙂 ..vopred dakujem za odpovede..🙂

jul11
5. máj 2014

@piesocek2 tehu test?

zuzana172
5. máj 2014

tiez si myslim, ze by si si mala najprv urobit tehu test.... takyto vytok som mala aj ja cele dve tehotenstva...

cerez
5. máj 2014

tak, tak, urob si test

piesocek2
autor
5. máj 2014

@jul11
@zuzana172
@cerez
myslíte že by to mohlo byť aj tehu??...lebo do ďalšej mršky mám ešte dva týždne...a keďže som poslednú mršku mala..síce inú ale to pripisujem zápalu tak som tehu veľmi ani nebrala do úvahy...🙂 ...

zuzana172
5. máj 2014