Z podnikateľského účtu mi miznú peniaze. Mám napísať sťažnosť na banku?

Zodpovedané
11. júl 2023

Dobrý deň,

som živnostníčka a mám problém s Tatra bankou. Keď som si otvorila v Tatra banke podnikateľský účet, tak som vôbec nebola informovaná o tom, že podnikateľský balík zahŕňa dodatočnú business (podnikateľskú) kartu 1000 eur. Poslali mi kartu, ja som ju odložila a vôbec som ju nepoužívala.

Začala som dostávať upomienky - sankcie za kartu. Začali mi miznúť peniaze z účtu. V banke hovorili, že to je kvôli sankciám. Nakoniec mi bez súhlasu aktivovali kartu.

Platím všetko potrebné, ale stále mi miznú peniaze. Buď 50 centov, 1 euro. Teraz 28 eur a v banke mi to nevedia vysvetliť. Vraj sankcie, ale nemám ich zaznamenané v pohybe.

Čo mi poradíte?

Môžem napísať sťažnosť na banku?

Ďakujem

Dobrý deň,

ja by som osobne išiel priamo do banky a informoval by som sa, že za čo presne to je a ako to viete zrušiť.

Ak ste s týmto nesúhlasili, tak či Vám vedia vrátiť peniaze. Následne by som si skontroloval, čo všetko ste potvrdzovali a s čím všetkým súhlasili pri otvorení podnikateľského účtu. Potom uvidíte.

Ak to bude nezákonné z ich strany, môžete dať sťažnosť. Ak nie, môžete si buď len zrušiť kartu alebo celý podnikateľský účet.


RELYON Team
finanční špecialisti v oblasti hypoték, poistenia a investícií
email: financna.poradna.relyon@gmail.com
mobil: 0905 189 025, 0917 294 220, 0944 214 816
web: www.reylon.sk