Poraďte mi čo mám urobiť, 29.5. som si objednala 3 kombináciu kočík, peniaze hneď uhradila, čo som si aj telefonicky overila, či je všetko v poriadku. Do dnešného dňa však kočík nemám, na email odpisu, že to riešia, v telef. rozhovore má oklamú, že mi písali email, kt. mi však vôbec neprišiel, povedia, že to riešia, že si to uvedomujú, že je to už strašne dlha doba od mojej objednávky, ale dodávateľ, im stále sľubuje, že už im ho podieľa a stále nič. Ter. pôrodu mám o 18 dni, nevládzem už chodiť po obchodoch a riešiť toto, ak by som tu objednávku stornovala. Tešila som sa presne na tento, čo som si objednala. Čo mi poradíte ako to riešiť? Do koľkých dni má Inter. Obchod vybaviť objednávku, v podmienkach nič nemajú písané.Jedna sa o Inter. obchod svet kočíkov.sk