1 / 25

    chudiatka detičky,nevedia čo ich čaka :(

    22. jún 2012

    to je veľmi krásna fotka...

    23. jún 2012

    Čin roka!!! Kojiť naraz dve detičky - krása...

    23. jún 2012

    Nie je nic krajsie ako kojit dieta,krasna fotka...

    23. jún 2012

    @patulu prečo chudiatká? veď je to nádherná fotka

    23. jún 2012
    Komentár bol odstránený

    @lussy23 pretože o par rokov si na nich matka ani nespomenie lebo bude mat dalšich 12 a o tieto sa bude starat niekto uplne iny,alebo budu trpiet hladom a chorobami:(..ja nenarážam na kojenie,aj ked nič pekne v tom nevidim🙂 🙂

    24. jún 2012

    @patulu ... urcite nemas pravdu. Je tam vela rodicov, ktore o svoje deti bojuju a chcu bojovat a robia preto vsetko - a je ich vacsina. Lenze zial rodicia zomru na choroby alebo hlad. Uroben vzdelania biedna. U nas by to nebolo ine, keby sme mali rovnake podmienky. O problemoch v kojeni teda viem svoje - uz len to, ze s velkou pravdepodobnostou ta matka sama nema, co do ust a koji - je darovanie sa pre deti 🙂

    26. jún 2012

    @dionyzka aj som mala s kojenim problemy,niesi sama,ale za to nebudem hotova z dajakej fotky kde černoška koji dve deti...čo možno je len fotomontáž....

    26. jún 2012

    waw nadherna fotka
    @patulu ked ti to nic nehovori tak neprispievaj....modry konik neni o tom aby si tu dala maximum prispevkov

    26. jún 2012

    @dominika911 čooooo???prečo by som nemohla prispievat?prečo vobec na mna reaguješ?

    26. jún 2012

    Krásna foto ... A nechápem, prečo by to mali byť chudiatka.... A nevedia čo ich čaká? A kto vie? Kto vie, čo čaká naše deti? Nás?..... Zaujímavé, čo je niekto aj na takejto fotke schopný nájsť....

    26. jún 2012

    Vidím, že sa tu rozpútala diskusia...Poprosím, aby ste si hanlivé názory nechali pre seba..Album je nazvaný Krása dojčenia a áno, myslím si, že dojčenie je krásne. 🙂 Predtým, ako sa mi narodila dcérka som si to však nemyslela a AJ vďaka problémom, ktoré sme spočiatku prekonali si myslím, že neexistuje nič osobnejšie, čo dokáže zblížiť mamičku a jej dieťatko. Netvrdím, že každý musí zdieľať môj názor, ale ešte raz prosím, aby sa tu nenachádzali poznámky o farbe pleti, starostlivosti, alebo počte detí. Za porozumenie ďakujem, rovnako i za pozitívne komentáre 🙂

    26. jún 2012

    @kvietok73 vieš virtuálne supy napadnú všetko.......treba si niekde vybiť zlosť tak prečo nie na fotke,,,,,hi hi......inak krásna fotka

    28. jún 2012

    že ak niekoho vobec napadne reagovať tak negativne pri takej nadNADhernej fotke, svedčí len o jeho velkej vnutornej bolesti.tie deti pravdepodobne budu mať ťažky diskomfort hmotneho zabezpečenia, ale tu a teraz ich živi maminkina laska, nie strach z buducnosti,ktora vlastne neexistuje.

    28. jún 2012

    prekrasna fota, nadhera, obdivuhodne, az sa mi chce plakat, dojcim a budem dojcit, nic krajsie nepoznam... ved svet nas formuje tym, co dostavame a my ho tvorime tym, co davame..

    28. jún 2012

    Nesúhlasím s tým, že tieto deti sú nejaké chúďatká. Z fotky vidíme časť ženy kojacej dvojičky. Žena je tmavej pleti, a má reliéfne tetovanie. Na krku má gorálkový náhrdelník a na rukách široké náramky. Tipujem Namíbiu, ale môžem sa mýliť. To je však stále príliš široký rádius na to, aby sme hneď odsúdili deti už pri prvom jedle k nejakému smutnému osudu. Kľudne to však môže byť hocikde inde hoci aj v Kalifornii a to môže byť matka, čo "hľadá svoje korene", alebo hocičo iné. Ach jaj. Kuknem na fotku a hneď vidím dve hladom a chorobami umorené deti? A pritom tam sú dve krásne evidentne dobre živené a zdravé deti? To chce zmeniť uhol pohľadu na trochu pozitívnejší kanál.

    28. jún 2012

    Nádherná a nežná fotografia 🙂 Myslím si, že im dáva do tej spomínanej "budúcnosti" veľmi dobrý základ 😉

    @patulu Preto vám hovorím: Nebuďte ustarostení o svoj život, čo budete jesť, ani o svoje telo, čím sa zaodejete. Či život nie je viac ako jedlo a telo viac ako odev? 26 Pozrite sa na nebeské vtáky: nesejú, ani nežnú, ani do stodôl nezhromažďujú, a váš nebeský Otec ich živí. Nie ste vy oveľa viac ako ony? 27 A kto z vás si môže starosťami pridať čo len lakeť k svojmu životu? A čo sa tak staráte o svoj odev? Pozrite sa na poľné ľalie, ako rastú: nepracujú, nepradú; 29 a hovorím vám, že ani Šalamún v celej svojej sláve nebol oblečený tak ako jediná z nich. 30 Keď teda Boh takto oblieka poľnú bylinu, ktorá dnes je tu a zajtra ju hodia do pece, o čo skôr vás, vy maloverní?! 31 Nebuďte teda ustarostení a nehovorte: "Čo budeme jesť?" alebo: "Čo budeme piť?" alebo: "Čo si oblečieme?"! 32 Veď po tomto všetkom sa zháňajú pohania. Váš nebeský Otec predsa vie, že toto všetko potrebujete. 33 Hľadajte teda najprv Božie kráľovstvo a jeho spravodlivosť a toto všetko dostanete navyše.
    Preto nebuďte ustarostení o zajtrajšok; zajtrajší deň sa postará sám o seba. Každý deň má dosť svojho trápenia.

    Matúš 6, 24-34

    😉

    28. jún 2012

    @kvaca tu je pôvodná fotografia aj s popisom a autorom 🙂 http://ngm.nationalgeographic.com/ngm/photo-con...

    28. jún 2012

    @beruska.zuzanka Tak to som sa geograficky riadne sekla 😀

    28. jún 2012

    @kvaca neva, podstata je inde 😉 môj názor je, že kde je napísané, že keď je niekto zahrnutý materiálnom, že je šťastný, poznám x-prípadov, keď sa práve takí ľudia cítia prázdni a opustení, nie je to samozrejme pravidlom, ale je to fakt 🙂

    28. jún 2012

    Krásna fotka, neskutočne krásna, stále na ňu nemo pozerám a premýšľam aké čaro v sebe má, že tu píšem tento komentár... Viem vysloviť len wauuu... a tlieskať autorovi

    28. jún 2012

    panebože kde to som?to akože sem sa nemôže nič napísať?
    @beruska.zuzanka nerozumiem tomu čo si pisala...ja som nemierila na materialne veci ale na zaklad.....: kto sa bude o ne starat...?ale to je jedno,ja neodcudzujem tu fotku,len niesom z toho hotova,za to že koji... a čo?musi,inak by pomreli hladom...
    @kvaca tie deti možno niesu ani jej,tak sa nerozplyvaj..

    @peya104 ja nemam vnutornu bolest,ja som statsna,mam krasne zdrave dieta,manzela a dom,ja nič nikomu nezavidim,mne nevadi že je černoška,len niesom na mäkko z toho že koji...

    @ajka222223 virtualny sup si ty a nie ja.

    @kvietok73 pisat si budem čo chcem a kde chcem.

    @stellasweet no coment... 🙂 🙂

    28. jún 2012

    @patulu prepáč, ale ja som Ťa ani nenapádala, ani som Tebe osobne nič neodporúčala..LEN som slušne poprosila, aby sa tu nevyjadrovali ľudia k farbe pleti, počtu detí a životným podmienkam, v akých detičky vyrastajú.. oni sa na svet samy nepýtali...
    a pokojne si píš kde chceš a čo chceš, ale rátaj s tým, že sú ľudia, ktorí s Tebou súhlasiť nebudú...
    a na otázku : Kde som? , si tým pádom odpovedz sama..
    btw ...píše sa no comment

    28. jún 2012

    trafená hus zagágala,,,....ja som nikoho nemenovala.....

    28. jún 2012

    @kvietok73 ja som nenapisala že si ma napadala,brw....prečitaj si to poriadne....
    dalej ja som sa nevyjadrila k jej farbe pleti,takisto je mama na nič aj biela,to je jedno nech je aj ružova,mne je to šumafuk,a čo sa tyka tohoo ja sa vyjadrovat budem kolkokrat chcem a kde chcem,prečo by som mala potlačat svoj nazor za to že vy ste hotove z toho že koji....takisto matka dava lasku dietatu ked ho chova UM,ja si myslim že ide skorej o spravanie sa k tomu dieťaťu,na čo ho koji,ked potom ho otĺka,atd...takisto nemôžete vedieť či to je real fotka...nevadii,a naposledy to že ako sa píše no comment mi vysvetlovat nemusiš ani ma upozorňovať,ja som v angl.dobrá,za to že sa človek pomýli o jedno písmenko za to ho nemusíš upozorňovať aspon vidim z akej kategórie zaregistrovaných si ty!!

    28. jún 2012

    @ajka222223 aha,tak nie tak potom som asi tupaaaaa. 🙂 🙂 ako napriklad aj teraz...hus si ty.vyprosim si aby si ma urážala,rozumieš?či si čakala že na to neodpíšem?

    28. jún 2012
    Komentár bol odstránený

    @patulu prosím ťa prečítaj si všetko čo si napísla a zamysli sa nad sebou........

    28. jún 2012

    @patulu hm....vidím, že tu sa zbytočne vyjadrujem.....povedzme, že ďakujem za Tvoj názor..
    neviem, z akej kategórie zaregistrovaných som ja, ale určite som sa nad Tebou nevyvyšovala, to by som urobila iným spôsobom, ale dobre...
    vidím, že Ti vadí, ak Ťa niekto opraví, takže prepáč ešte raz...
    a posledná vec...áno, myslím si, že matka, ktorá dieťatko dojčí mu dá omnoho viac, ako matka, ktorá podáva UM...ak je dôvodom choroba, alebo niečo vážne, tak chápem..ale ak sa niekto rozhodne pre UM len preto, lebo si "pokazí postavu; nechce sa mu, je to staromódne, čudné a pod" - tak jednoznačne myslí viac na seba, ako na zdravie svojho dieťaťa...to je jednoznačný egoizmus a pokiaľ mu nevie venovať taký kúsok seba, tak ako bude potom vyzerať nasledovná výchova...myslím, že matka príroda, alebo Boh to nevymysleli len tak pre nič za nič, aby sme to my len preto, že sme príliš pohodlní, menili....
    ak sa mám ešte za niečo ospravedlniť, tak pokojne napíš, pre Teba to urobím...

    28. jún 2012

    @patulu Jaj, ani si si neprečítala, čo som písala. Môj príspevok bol maximálne vecný. Nikde tam nevidím "rozplývanie sa", dokonca tam nie je jediná zdrobnelina. Ako dcéra fotografa môžem možno podotknúť, že je to pekná kompozícia, ale možno aj to by ti prekážalo. Budem to asi skôr chápať tak, že niekto nám tu ráno vstal nesprávnou nohou. Prajem ti, aby si sa zajtra mala lepší štart do dňa.

    28. jún 2012

    to nebude vstanie nespravnou nohou...🙂

    28. jún 2012

    @peya104
    @kvaca
    @ajka222223 zamyslite sa nad sebou vy pretože ja som nič zle nenapisala,vstavam každe ranou s dobrou nohou,toho sa nebojte,ja mam krasne rana aj večere aj dni..🙂 ja niesom zakomplexovana ani nič ine,som normalna mlada mamička,ktora ma svoj nazor,a ten je taky že je uplne jedno čim dieta mama chova,tu nejde o postavu,ale o to spravanie sa k dieťaťu a vychova...to je vše 🙂..pekny večer...

    28. jún 2012

    @peya104 aj podla mna,,,,,

    28. jún 2012

    @patulu Ďakujem, že mne sa ušlo iba "no com(m)ent", a nie ďaľšia psychoanalýza fotky.... Fakt to oceňujem.

    29. jún 2012

    @patulu hlavne že to podotkneš , že niesi zakomplexovana a si normálna mlada mamička. 🙂materstvo sa začina laskou, a ked tebe je jedno či je tvoje dieťa živene drahocenným prirodzeným sposobom rovno z tvojho srdca alebo so zufalej kravy plnej utrpenia, odsávanej mega odsavačmi, čo sa poriadne ani za den nepohne, ktorej bolo otrhnute teliatko lebo aby bolo mlieko pre mladatá ludske, za učelom biznisuuuu ...tak tvoja výchova bude určite tiež uplne normálna. len teraz že čo je to normálne,o tom tiež ma každy svoju iluziu.. ked ti je jedno čo tvoje dieťa je, tak kludne mu daj aj kolu , alebo gumene farbičky cukričky, alebo z ropy vyrabane lízatka...ono to ocení nie len to dieťa ale aj jeho zdravie.... ale jasne, maj sa dobre, šak jak si kto urobi tak aj ma 🙂

    29. jún 2012

    @stellasweet nemáš za čo 🙂

    29. jún 2012

    @peya104 ty si čo?že mi budes rozpravat čo moje dieťa zje alebo nezje....a ked sme už pritom,to je zdravšie ked sa matka novonarodeneho dieťaťa napcha kapustnicou alebo čojaviem čim a potom tym chova aj dieťa...ja nehovorim že MM je nezdrave prave naopak,ale vyprosim si vety typu že ja nezdravo chovam svoje dieťa..čo vobec nieje pravda...hadam mi nebude kazat daka internetova skvela mamička ktora si nevie ani poriadne meno svojich deti napisat,ak vobec nejake ma...

    29. jún 2012

    @patulu ..internetova mamička ti nehovori že nezdravo chovaš svoje dieťa 🙂 a čo si neviem napisať meno svojho dieťaťa, či čo? a kapustnicu?? tak to prepačte, to fakt ne 🙂

    29. jún 2012

    @peya104 jaaaaaj,jasne Blava prehovorila 🙂....koniec diskusie...pre vas nikto iny nieje človek len Blavaci...majte sa.

    29. jún 2012

    @patulu ..nie nie , nie ja som z jupiteru

    30. jún 2012

    @peya104 ved som si aj myslela....:/

    1. júl 2012

    @patulu , vidiš aj vy v lučenci ste človek ...aj pre blavakov..

    2. júl 2012

    Ked sa mi na fotke nepaci to ze nejaka zena koji dve deti ci uz su jej alebo nie je vobec pekne ze ich koji lebo niektore biele ci cierne matky nekoja svoje deti len aby sa im nepokail tvar pŕs, tento pripad poznam u jednej znamej. Pri tom kazda zena vie ze kojenie je pre dieta dolezite, a ked nemozeme kojit kvoli zdravotnym problemom alebo ze nemame mlieko ta zena za to nemoze. ale zeny ktore nekoja kvoli tomu aby im nepadli prsia a nevytahali sa im to je smutne. A ak niekto napise ze ta fotka je krasna nemusi sa tomu cloveku pacit len kvoli tomu ze koji dve deti naraz alebo ze vobec koji, ale je to krasna umelecka fotka zachytena niekte mimo. Kazdy v nej moze vidiet nieco ine ci lasku matky k detom , ci spokojne deti, ktore nech caka cokolvek ta sa tym netrapia co moze prist uzivaju si dúšky mlieka od svojej milujucej matky. A nechcem nikoho urazit. a ani radsej nebudem ziadne osoby menovat lebo vidim ze niekto sa rad hada aj bez vacsej priciny. Ja len ze fotka je nadherna perfektne zachytena. A niekomu vycitat ze sa mu paci tato fotografia je hovadina.

    a este dievcata nenehavajte sa vytocit nejakym clovekom. pretoze vravi sa ze ak si niekto svoj zivot opisuje aky je krasny a stastny títo ludia chcu nieco zakryt a niesu az taky stastny. a pochybujem ze niekto kazdy den ma super naladu. to sa predsa neda. na kazdeho raz dolahne unava nervy a ine veci.

    2. júl 2012

    @patulu akoze zobud sa prosim ta citaj co pises. ved znies ako obmedzenec v kazdom komente vobec som nechcela reagovat mas tvoj nazor o cersnoskej problematike v afrike a ponizujes matku ktora pravdepodobne miluje svoje deti tak ako ty ale pliest tu kto je odkial koli nazoru mi uz pride primitivne. hmmm troska na zamyslenie inak peace mne je jedno odkial si urcite sa staras o svoje deticky ako najlepsie vies !! kazdy mame nejaky nazor na vsetko hmmm .. vela stastia

    2. júl 2012

    a inak nadherna fotka !!! krasne deticky.

    2. júl 2012

    ...kraaasna fotka 🙂... a ta zena mi vobec nepride, ze nema co do ust... a co je zle na kapustnici? 😅

    2. júl 2012

    @pandula
    @ramzesa
    @barca20 o.k,každa mame svoj vlastny nazor,aj ja si myslim že su to krasne detičky,ja som tiež nemohla kojit,vobec som nenarazala na černošsku problematiku v afrike,ani na nič rasove,to nie,...ja som len napisala že su chudatka,a čo?čo je na tom?vy sa hned začnete obuvat a ani neviete čo som podtym myslela...par dni predtym som pozerala Púštnu ružu a plakala som dalsie dva dni ked som si spomenula čo sa ešte aj v roku 2012 robi detičkam v tych krajinach....

    2. júl 2012

    ... ale dievcence, kvoli jednej fotke takato zbytocne ostra diskusia. Kazda zena, ktora sa stara s laskou o svoje deti ma pravo nazyvat sa MATKOU, ci uz moze alebo nemoze kojit. Nehadajme sa tu! Radsej kazda porozmyslajme ako by sme im mohli pomoct - toto je naozaj tazke, lebo uz aj ked prispejeme nejakou korunkou, nemozme si byt isti, ze to k nim aj dorazi :(

    3. júl 2012

    to sa fakt musi pri vsetkom rozputat hadka? ☹

    3. júl 2012

    jeeeej aj ja som takto kojila,sice len 4mesiace ale aj tie stali za to. krasna foto.

    11. júl 2012