martinaon
20. sep 2020
298 

Pobyt v hoteli počas Covid 19 Sept./2020

Pobyt s deťmi v hoteli na Slovensku počas Covid 19.

Aj vy nad tým rozmýšľate, zvažujete situáciu, a riešite? Aj by ste niekam išli, ale neviete. My sme zrušili väčší hotel na Podbanskom a vybrali sme si tento. Hlavne pre situáciu, ktorá momentálne je na Slovensku.

Tak nakoniec po dlhšom zvažovaní, sme sa rozhodli si ísť na pár dní oddýchnuť do Hotela Salamandra **** v Štiavnických vrchoch.

Hotel je pekný a okolo je krásna príroda s jazierkom plným rýb. V areáli je možnosť využiť množstvo športovísk a zábavných aktivít, ale myslím, že teraz mimo letnej sezóny, cez jeseň, fungujú len od piatku do nedele. Všetko nájdete pekne popísané na ich internetovej stránke.

Pred objednaním pobytu som hľadala po rôznych stránkach, ako postupujú v hoteli v súčasnej situácii. Veľa som toho nenašla, tak Vám napíšem naše skúsenosti.

Hneď pri vstupe do hotela musíte mať nasadené rúško a vo vnútri sa nachádza bezdotyková dezinfekcia.

V priestoroch hotela, v reštaurácii je taktiež požadované, aby hostia mali rúška. Toto dodržiavalo asi 90% hostí. Avšak  tým 10% to bolo úplne jedno a správali sa akoby nič. A keď okolo Vás idú ich kašľajúce deti, asi by to nikomu nebolo jedno.

No ale čo mi najviac vadilo v reštaurácii bolo to, že boli bufetové stoly aj na raňajky a večeru a každý si nakladal sám. To znamená, že okolo jedla sa premlel celý hotel. A nie, nebolo tam možné použiť nejaké jednorazové rukavice, len kto chcel si dal pri vstupe do reštaurácie dezinfekciu na ruky a čo som si všimla nerobila to asi polovica hostí. Taktiež ani jedlo nebolo nejak pod sklom alebo za sklom, ..... Proste všetko v bufetoch bolo ako keby ani Korona nebola.  S týmto sme mali najväčší problém. Tak sme chodili na raňajky a večere čo najskôr, aby sme sa vyhli čo najväčšiemu počtu  hostí, ktorí podľa značiek áut boli z celého Slovenska.

Jedlo nám chutilo, vždy na večeru bolo aj jedno sladké jedlo, čomu sa potešili hlavne deti. Chyby sme samozrejme našli, napr. pripálená tarhoňa na večeru v prvý večer (už aj čierne guličky, to fakt?), alebo oschnuté a hrozne nakrájané dezerty/koláč na večeru, inak chuťovo ok.

Izba bola dostatočne veľká, aj keď som sa bála, že v Štandard izbe nám bude tesno 2 dospelí a 2 deti, ale bolo to fajn. Kúpelňa bola taktiež veľká s množstvom vešiakov, čo fakt v niektorých hoteloch chýba. A taktiež boli v izbách sieťky na oknách, s tým sa stretávame pomenej....  Super. Jediné mínus, čo by som dala izbám, je to, že nemajú balkón, a z prvého poschodia nie je takmer žiadny výhľad.

Sedenie vonku pred hotelom je tiež super, hlavne počas krásnych dní. Čistota však zaostávala, špinavé sedáky a stoly nepoumývané, toto by bolo tiež dobré trošku poriešiť. Niektoré boli fakt hrozné. Našli sme ešte oznam z jari o sedení len 2 osôb, nevyzerali až tak zaneprazdnení, žeby nebolo kedy odstrániť. Stoličky v reštaurácii a kreslá tiež na tom neboli lepšie. Od 4 hviezdičkového hotela čakáme trošku viac.

Wellness centrum je menšie a pre detičky majú pekný detský kútik.  Hotel ako stvorený pre deti.

Mnohé hotely hovoria ako tento rok trpia, ale prečo?  Podľa mňa sa dá aj teraz navštevovať hotely, keď sa dodržujú nariadené veci.  A my veľmi radi navštívime a podporíme tie Slovenské.

Takže naša návšteva hotela tento rok vyzerala takto, aj keď s našimi vlastnými obmedzeniami: výťah sme nepoužívali, chodili sme po schodoch, na raňajky a večere sme chodili čo najskôr, nenavštevovali sme wellness (len na 1 hodinku počas večere bol manžel so staršou dcérou) a detský kútik sme taktiež nevyužili. Viac sme sedeli vonku a užívali si  okolie hotela.

A výlety sme si urobili taktiež: Boli sme v Banskej Štiavnici, krásne mesto. Vyšľapali sme si to na Kalváriu, boli na Počúvadle – kde sme si požičali loďku a zastavili sme sa na rôznych tajchoch po ceste. Je to tam krásne a príroda je nádherná.

Takže zvládli sme to, ale pokiaľ sa nebudeme vedieť cítiť v hoteli bezpečne, (čo nám žiaľ chýbalo) radšej si asi zatiaľ zvolíme ubytovanie mimo hotelov. Aspoň my to tak cítime.

Môžete pozrieť aj našu stránku 

www.facebook.com/navylety

Tu pridávame naše výlety. 

#cestovanie #vyletysdetmi #tipnavylet #hotel #dovolenkasdetmi #slovensko #banskastiavnica #hodrusahamre 

Nahrávam...

myslím že vhodnejšie by bolo toto priamo napísať hotelu aby to malo nejaky osoh lebo takto je to vykrik do tmy bez učelu
a ked tam bolo tak zle však ste sa po prvej noci mohli zbalit a nemuseli ste to tam tolerovat a trpiet

20. sep 2020

A svoje názory ste mohli s vedením konzultovať a žiadať odstránenie aj na mieste. Zaplatili ste celý pobyt a sťažujeme sa potom na koniku. Typické slovenské. Riešim vždy na mieste.

20. sep 2020

Nehnavaj sa na mňa. Ale čo by ste podaktorí robili keby nebola tá "korona"? Veď Vám vadí všetko. A ak ste mali problém s takýmito vecami, ako to, že si SI MUSELA SAMA naberať jedlo na tanier, tak si si mala sťažovať priamk v hoteli. V daný čas na danom mieste.

20. sep 2020

Praveze konecne nejaka zmysluplna recenzia a nie same pozitiva za spolupracu alebo darcekovy balicek. Salamandra je super hotel - paradny detsky kutik, bazeny tak akurat, izbu sme mali tiez mensiu. Boli sme tam vo februari lyzovat. Ale teda cez obed absolutne nestihala kuchyna. 45min sme cakali na vyvar🙈 kedze sme boli mimo korony, svedske stoly nam nevadili a jedlo bolo uzasne a velmi chutne. Inak v zime poziciavaju aj sanky a zabezpecia aj instruktora na lyze a vystroj

20. sep 2020

@jumaspal recenzia tak na vlastnu blbost, ked mi niečo vadi na pobyte otvorím si zobák na recepcii aspon

20. sep 2020

@sara07 dobre.

20. sep 2020

@jumaspal ďakujem za pochopenie clanku. Ja som len písala našu skúsenosť a moje pocity a pohľad nato. 🙂

20. sep 2020

@martinaon uprimne ak je niekto kretén a nedá si to ruško nie je to vina toho hotela, keby prišiel k nemu personal a upozornil ho na to tak to čo by nasledovalo by stalo za to, za spravanie hosti hotel nemôže
čo má majitel hotela stat pri dverách "uctivy služobniček , prosim prosim dezinfekciu na ruky " ???? vieš si sama seba predstavit že tam stojiš pri tom vchode a riešiš to ???
toto nie je recenzia na hotel zvyšok ani nenapíšem lebo si sa urazila
čo sa týka izieb maju na web stránke foto reálne + uvedenu metráž izby , klasik izba má 22 -26 metrov,maju aj rodinnu izbu 55 metrov alebo až 60 metrov
si nevedela aku izbu si objednávaš či si šla cez zlavomat ???
dokonca na webe maju pôdôrys izby , technicky vykres , objednat si izbu a potom riešit že nemá balkon wft

20. sep 2020

Sara bud robi v tom hoteli alebo je ambasadorka, ze jej ten clanok tak vadi. Napriklad uz sa mi dvakrat stalo v starom meste na terase, ze ma personal poziadal, aby som si dala rusko, ked este nic nekonzumujem. Proste ide to. Specialna doba vyzaduje specialne opatrenia. A uplne chapem autorku, tiez si neberiem rozky z volneho nezakryteho regala v obchode... takisto by som sa snazila svedske stoly nejako obist.
Btw, za to, ze na svadbe/v restauracii nema niekto rusko tiez ma na svedomi personal - vid nariadenie vlady - za co mozu dostat pokuty

20. sep 2020

@jumaspal nie ja robím s ludmi
ale hotelovy pobyt a svadba je rozdiel
a ambasadorka nie som ,a ked si dáš do kontextu +/- tak minus má podla "recenzie" iba hotel a + zásadne autorka ,nie je to férovo napísane to mi vadí
s arogantnym kretenom si neporadíš , nada ti atd. preto vela reštauracii na oktober ruši svadby, kašle na nich
a je smutné že zodpovednost dospelých prenašaju na personal v reštauraciach na terase, čo malé deti 3 ročné no ano občas ano
vadí mi neferovost článku doslova

20. sep 2020

Začni písať komentár...

Odošli