1 / 1

    Idem zapnúť😉

    8. dec 2022

    Odisli z oci verejnosti a natocia serial, presne moj humor 🙄

    8. dec 2022

    Hlavne ze chcú žiť v ústraní, megan netreba veriť ani nos medzi očami

    8. dec 2022

    @anjelicek26 pretože to chceli oni sami vysvetliť, prečo to spravili, ako to všetko bolo, ako to všetko vnímali, čo sa okolo nich dialo. Nie, to co si novinári sami napísali, čo sa im hodilo. Ja im fandím.

    8. dec 2022

    @srdeenko19 tiež sa mi zdajú normálnejši než tí okolo Alžbety..

    8. dec 2022

    @srdeenko19 ja vidim hlavny problem v tom, ze presne vedeli, do coho idu a potom sa proti vsetkym pravidlam a predpisom a normam vzburili a to za tak kratku dobu 🙄 Je to pokrytecke, bez ohladu na to, co medzi nimi dvoma je, takto sa to nerobi.. Ona ho neskutocne manipuluje a on ju jednoducho miluje, uvidime, kolko rokov mu to este vydrzi. Ono tazko povedat celkovo, myslim, ze aj druha strana rodiny by vedela napisat ci natocit krasny pribeh z ich strany... taketo rodinne tahanice prepierat furt na verejnosti a tvarit sa ublizene 🙄

    8. dec 2022

    @srdeenko19 odporúčam pozrieť korunu. Za mňa top seriál

    8. dec 2022

    @anjelicek26 myslím ze aj médiá pred časom potvrdili že ľudia v anglicku majú na Alžbetu rôzne názory, pol na pol myslím ze spomínali. Ma toho za ušami..vlastne mala..takze môj názor, nečudujem sa, že sa meghan s harrym spakovali z tade.

    8. dec 2022

    Ja som v tomto neviem rozhodnut. Na jednej strane neviem ci sa Meghan da verit, na druhej strane chapem Harryho, lebo podla mna nevie odpustiť kráľovskej rodine co sa stalo jeho mame a ako sa k nej správali. Ale za Meghan by som ruku do ohňa nedala veru.

    8. dec 2022

    Ja som betu nemala odjakživa rada, jej som neverila ani nos medzi očami. Z tychto dvoch mladých ľudí mam skvelý pocit. Všetko to tam vysvetľujú, čo a ako bolo. Treba si to pozrieť a nie len "žrať" to, čo nám predostieraju novinári.

    8. dec 2022

    Tak Harry bol od malička rebel, také to drzé ryšavé chlapčisko ❤ , ja osobne si myslím, že bol vždy "ten druhy", preto tá "vzbura" v ňom ... ja im fandím, nech žijú svoj život tak, ako chcú, nie skostnatene ako diktuje "monarchia".

    8. dec 2022

    Véd nech si robia čo chcú, nech si nájdu robotu a mimo novín si žijú normálny život. Keby nerobili rozhovor pre opru a tento dokument, tak sa o nich nikto nezaujíma.

    8. dec 2022

    @srdeenko19 tito dvaja mladi ludia by si mali najst inu zarobkovu cinnost ako prizivovat sa na rodine, ktoru takto nechutne okydavaju 😊 ak chcu sukromie, tak nieje asi uplne ok byt vkuse vytrceni niekde. A pouzivat pritom tituly od rodiny, ktora im tak velmi ublizovala. Vsak ma vlastne meno, nemusi sa prezentovat ako vojvodkyna, ked nou uz nieje. Fuj

    8. dec 2022

    Ja im fandim. Ved ta rodina ma tolko skandalov, najviac mi je na grc z toho pedofila, nechapem co ten clovek robi stale na slobode. A ze kralov brat 🤦‍♀️. Verim im. Ak je nieco prikraslene, dobre. Ale uz aj v tom seriali Crown bolo vela veci odkrytych a zdaleka veci nie su tak ako vyzeraju. Megan je isto svojska, ale Harry si zazil svoje a nema preco vymyslat si sprostosti. Sam uz davno hovoril ako mal pomyslenie na samovrazdu, ake mal uzkosti, ze mu rodina nepomohla len tutlat vsetko tutlat. Tak ako pri Diane. Ako celkovo rodina mi je sympaticka, aspon teda viaceri clenovia, ale verim tomu ze to co sa dostane pravdivo von je len zlomok. A my sme ti posledni…

    8. dec 2022

    Radšej mali investovať do psychológa, hlavne harry.

    8. dec 2022

    @alex49 ale vysvetliť to mohli, keď chceli, nie? Aj ako žili, ako ich uhanali novinári, keď žila ešte Diana, aké to bolo strašne. Fuj je celá tá otrasná kráľovská rodina falošná.

    8. dec 2022

    @srdeenko19 inak este som to nevidela. Kuknem dnes

    8. dec 2022

    @srdeenko19 presne tak...novinári, médiá...

    8. dec 2022

    Super to bolo. Uz som pozrela vsetky 3 casti. Teraz tyzden cakat na dalsie.

    8. dec 2022

    @anjelicek26 oni chcú byť len z očí verejnosti co ich kritizuje, ta verejnost z ktorej sa sypú prachy je v pohode 😅

    8. dec 2022

    Nevidela som to, ale je obrovský rozdiel byť na očiach verejnosti, prenasledovany novinármi na každom kroku a natočiť seriál z vlastnej iniciatívy, kde hovoríš, ukážeš a vysvetlíš, čo uznáš ty za vhodne.
    Nič nie je čiernobiele a to platí aj v tomto prípade

    8. dec 2022

    Mna napr.zaujima to, že na Dianu hovorili aká bola super, aj na královnú Alžbetu to hovorili, aká bola super. Ked obidve boli také v pohode, prečo spolu nevychádzali?
    Ja si napr.myslim o tejto harry -kralovsky dvor "afére" že bez vetra sa ani lístok nepohne...čo tam bolo, ci je naozaj, my sa ani tak nedozvieme.

    8. dec 2022

    mam za sebou druhy diel a stale silnejsie pocit, ze ten chudak ani netusi ako to ona na neho hra. on ma traumu od detstva (koruna, mama, media) … a ona presne vie, co na neho zahrat, aby ju videl ako obet, ktoru on musi chranit. premyslene vyuziva jeho slabiny.

    8. dec 2022

    Mne su ti dvaja nesympaticki, prizivnici….

    8. dec 2022

    Jedno sa musí uznať, úspešnú prezentáciu na verejnosti a v médiách, na ktorú má královský dvor poradcov a odborníkov, zvláda Meghan lavou zadnou rovnako dobre sama. Ale zas, ona má tiež odbornú prípravu.

    8. dec 2022

    @blondiee83 ved to, co uznaju za vhodne. Nech sa vzdaju titulov a ziju si vlastny, stastny zivot..a nie odstrihnut sa ale vlastne neodstrihnut. Sa divim, ze im to toleruju. Ved ano, su mladi, obom ten zivot nevyhovoval, to je ok,( on sa do toho narodil ale ona az velmi dobre vedela, do coho ide) tak nech sa vzdaju titulov, nebudu vyznievat tak uboho a nech si ziju stastny zivot mimo akejkolvej pozornosti. Kralovska rodina fuj ble ale vyzadovat oslovenie vojvodkyna jej uz nesmrdi 😁 mne to pride vrcholne nechutne. Nech splati anglicanom tu jej honosnu svadbu a zije so svojim Henrym obycajny stastny a spokojny zivot

    8. dec 2022

    Ja sa len zamyslam kolko rokov planuju zit z toho ako "vysvetluju a ukazuju z vlastnej iniciativy.." 😅 myslim ze by tymto serialom malo byt povedane co povedane chcelo byt. A hadam aj staci. Ale citak mam u kojsci, ze budu klopat na dvere bulvaru aj o 10 rokov s tym ze im u dzveroch odpovedza: "Megana i Hary, uz ice do rici" 🤓🤷 a Megana na to "Aľe oňi mi hutoreli, že synčok je čarnoj"... bum dzvere.

    8. dec 2022

    Som cakala ze nejake osocovanie rodiny a v prvom diele nic take. Skor velmi citlivo podane. Media to totalne nafukli asi ako vsetko a vzdy

    8. dec 2022

    Je to herecka, hra svoju zivotnu rolu

    8. dec 2022

    manipulatora treba zazit na vlastnej kozi, aby clovek ziskal instinkt na odhalenie toho jemneho podprahoveho potahovania manipulatorskych nitiek

    8. dec 2022
    8. dec 2022

    Odišla lebo nezvládala tlak médií a teraz ich vpustí do svojho domu. Klesá im popularita tak hľadá kde sa dá a zapreda rodinu za 100 miliónov neviem ako nevadí mi ale neverím jej . Keď chcela žiť v kľude tak sa mali stiahnuť z verejného života. Teraz bude zasa všade plakať ako na ňu ľudia nadávajú. Ona má aspoň mamu ale Harry sa mohol od smrti princeznej Diani spoľahnúť len na brata . Možno to bude ľutovať ešte ale už bude pozde.

    8. dec 2022

    Buďme úprimne keby nebol Harry princatko 🤴 tak si ani nevrzne.,.a to doslovne,.,
    Keby kopal kanál niekde v hornej dolnej a stál pri miešačke tak ani obraz ani zvuk...
    Čo si zobral to má a Ona vedela čo si berie a do čoho išla.,.herečka 🤟🙈

    8. dec 2022
    8. dec 2022

    @liv1 presne tak.Urodzena rodina a kazdy z rodiny ma za usami.Mne je az smiesne ako ich niektori ludia velebia do nebies.Davno sa to malo zrusit

    8. dec 2022

    Akoze porovnavat paparazzov, ktori vam lezu do zivota vzdy a vsade a nedaju vam dychat, ktori zabili vasu mamu s novinarmi, ktorych pozvete do svojho domu aby ste im rozpovedali pribeh o sebe lebo mate plne zuby toho hnoja co o vas pisu, to je naozaj to iste 😁. Tak som dopozerala 2. cast. Ziadne osocovanie rodiny. Bolo to smerovane nenazranym vecne obtazujucim paparazzom a mediam… tak drzim im palce, ale i tak si myslim, ze media sa na ich zivote tak prizivuju, ze toto neskonci ani keby sa prestahovali na Antarktidu

    8. dec 2022

    @luccija chapes ale idu tu tychto lyncovat, pritom kralov brat znasilnoval deti, preco sa tomu media nevenuju? 🤷‍♀️ to uz ake nitky sa museli tahat aby sa toto ututlalo? Preco je na slobode?

    8. dec 2022

    @adrianna23 vies, monarchia nieje o tom co napise nejaky novinar, je o sile osobnosti a Alzbeta tu silu ukazala az do jej smrti, pohrebu a este dlho sa o nej bude pisat ale ci aj o Herrym a Megan, to je otazne. Celkovo vyuzivaju aj Dianu a ani ona nebola svata. Kazdy vedel do coho ide.

    9. dec 2022

    @liv1 neututlalo
    sa to, odobrali sa mu tituly a dohodli sa o vyplateni niekolko milionov dostala a za mna mohol
    sediet ale ani u nas nesedela napriklad Rolincova za zabitie cloveka a nie len ona, mas prachy ides dalej ale s pocitom viny...oni s tym budu zit a zozierat sa...

    9. dec 2022

    @dzulli1980 presne ako pises, bol rebel od decka a myslim, ze sa na nom podpisala strata matky ale opustit monarchiu bolo jeho rozhodnutie nie kralovnej, nikto ho nevyhodil a za druhe ma sa dobre, stale mu nieco kapne z kralovskeho majetku. Kazdy sa rozhodol zit po svojom, tak nech si ziju, nech si drzia to svoje sukromie pod vedenim Megan😉

    9. dec 2022

    Celkovo seriál,,koruna,, má niečo do seba, Alžbeta bola tiež pekný výkvet, jej sestra pekne trpela a mala to ťažké, kde jej zakazovala Alžbeta si zobrať toho koho miluje. Chápem monarchia a bla bla ale toto,ze druhoradeny nema narok na ten isry titul,to je zvláštne. Ako Hanrry ma hrať druhé husle, a takto sa robia rozbroje (nie len kráľovská rodina) medzi surodencami

    9. dec 2022

    @henta pretoto bola kralovna pekny vykvet? tak potom bla bla nechapes ani tu monarchiu🙂
    A este k tomu filmu, trapila sa za sestru a znazila sa to zmenit ale nevladla len ona mala ludi co aj ju riadili. Zakony poupravili aj jej deti, ako rozvod a manzelstvo s rozvedenym...

    9. dec 2022

    @alex49 presne. Tí čo vieme odhadnúť ľudí,tak táto žena je zlo pre neho...a nielen pre neho...mrcha

    9. dec 2022
    Komentár bol odstránený

    @srdeenko19 ked je podla teba cool zarabat na niekom koho iba ociernujem, tak ano fandis im.
    Ved je to super, ved aj ty im prispievas.
    A este nariekaju ako maju malo penazi.

    9. dec 2022

    @galioska pekny výkvet...áno,, jedna ruka s Vatikánom, satanizmus

    9. dec 2022

    @anjelicek26 úplne s tebou súhlasím. Navyše mám pocit, že životný štandard kráľovskej rodiny jej nevadí, ale povinnosti z toho vyplivajuce už áno.

    9. dec 2022

    @adrianna23 jojojo😅😅😂

    9. dec 2022

    "vyplývajúce" 🤦‍♀️

    9. dec 2022
    9. dec 2022

    Aj mne sú veľmi sympaticki 😊😊myslím,že len chceli povedať čo ich ťaží...nič viac....nedá sa žiť s ohovaranim z každej strany....potrebujú povedať ,ako to cítia aj oni ..nie len druhí budú rozprávať o nich

    9. dec 2022

    @ddaassuullaa prosim ta, tebe som už asi 2x v minulosti písala, aby si sa pod moje príspevky nevyjadrovala. Múdra si jak rádio Jerevan, ani si ten dokument nevidela a píšeš tu svoje posmesky, akoby si ich ty poznala osobne. Pre mňa si len zakomplexovana a zákerná ženská. Ved keď Ti nesedia a neznášas ich, nemusís o svojej pravde presviedčať aj ostatných.

    9. dec 2022

    @natalka13 áno, fandím im, si predstav, môžem, dovolíš mi to? Videla si celý ten dokument, keď píšeš takéto závery? Oni tam o kráľovskej rodine nehovoria. Väčšinou o médiách, paparazoch a Diane, ako ten tlak a médiá vnímal veľmi zle aj v detstve a ze presne to začali robiť aj nemu a jeho žene.

    9. dec 2022
    Komentár bol odstránený

    @ddaassuullaa ty tu urazas všetkých a všade, to je o tebe známe.

    9. dec 2022

    @srdeenko19 prvy krok uz urobil. Od rodiny odisiel. Teraz by bolo na case nepchat sa novinarom pred objektivy pri kazdej moznej prilezitosti a prestat tazit z mena, ktore mu tak ublizuje. Nech sa premenuju, prerusia kontakty a prestahuju sa do Botswany medzi hrochy. Tam ich nikto riesit nebude. Budu mat to vytuzene sukromie . Alebo zeby nie .🤔 Dalsie peniazky z mena, ktore okydavaju sa zacnu ochvilku sypat za knihu, ktora ma vyjst. Dobre to maju premyslene ti dvaja, musim uznat.. len dokedy 😁

    9. dec 2022

    @srdeenko19 naozaj? Niekedy si po sebe precitaj. Nikdy neurazam😁
    Netusim.kto si, kde beries tieto tvoje vymysly, ale som na verejnom fore, kde sa verejne ludia vyjadruju a ty len urazas😁

    9. dec 2022

    @ddaassuullaa ved ta čítam a sledujem v diskusiách. Len si posmesky robíš zo všetkých. A prosím ta, už mi sem nevypisuj, nezelam si to 😅

    9. dec 2022

    @srdeenko19 hmmmm aj ked sem clovek zavita malo😁 ach jaj. nauc sa zit v realite, takto svet nefunguje.

    9. dec 2022

    @srdeenko19 ty im veris vsetko.
    Ako novinari uhanali Megan ked zila Diana?
    Este raz - robia to len a len pre peniaze,
    si naivna ked si myslis, ze nie.

    9. dec 2022

    @ddaassuullaa hej, hej a ty sa nauč menej urážať a písať posmesky, nauč sa byť lepší človek.

    9. dec 2022

    @natalka13 precitaj si to ešte raz, OKI? Alebo si to pozri, ten miniserial. Nikde nepíšem, že Meghan uhanali, keď žila Diana 😅😁 Prečo ma musíš presviedčať o svojej pravde prosím ťa, ved každý máme iný pohľad na vec, každý to môžeme inak vnímať. Aj Dianu niektorí milovali a niektorí zatracovali, tak to proste je.

    9. dec 2022

    @srdeenko19 nesud podla seba jnych, nemusis davat nevyziadane rady😉 to bohate staci. A ked dospejes, mozno aj vela veci pochopis🙏

    9. dec 2022

    @ddaassuullaa jaj, takže ty posmesky a nevyžiadane rady môžeš dávať, iný nie 😅😅 celkom si ma začala baviť. 😉

    9. dec 2022

    @srdeenko19 citaj po sebe

    9. dec 2022

    @natalka13 až po tebe 😊

    9. dec 2022

    @srdeenko19 ty mna bavis uz pekne dlhoooo. Zrazu posmesky, predtym urazky? Tstststs....to su mi dnes veci. Ach to dospievanie je narocne, to je fakt. Ale nastastie dcera je v pohode

    9. dec 2022

    Uplne stacilo vidiet rozhovor s Olprah a potom, ako ich usvedcili z klamstiev.
    Predpokladam, ze to iste bude nasledovat po tomto dokumente.

    9. dec 2022

    @srdeenko19 ja uz som si tvoje komenty precitala, tak uz mozes

    9. dec 2022

    @ddaassuullaa koho dcéra je v pohode, tvoja? Potom po tebe ale nebude.

    9. dec 2022

    vekom sa clovek nauci posudzovat ludi nie podla toho co hovoria, ale podla toho co robia. takych sebaprezentacii (ako tento usmevny dokument) tu uz bolo 🙂

    9. dec 2022

    Vzdy rodina pritahovala novinarov, co cakala hviezda ze odrazu ju prestanu fotit zaujimat sa? Ved to chcela.

    9. dec 2022

    @natalka13 oukej, keď ti stačil ten rozhovor, aby si vedela co a ako, tak v poriadku. Tvoj názor, akceptuj aj iný.

    9. dec 2022

    @srdeenko19 skus raz, jediny raz nesudit podla seba inych🤣 na mna taketo pokusy neplatia.

    9. dec 2022

    @natalka13 je vidno, že ju neznášas, cudziu osobu, s ktorou nežijes, nevieš aká v skutočnosti je.

    9. dec 2022

    @srdeenko19 aha kebo tvoje slova o "bete" su ok🙈
    Tak som v polke dokumentu, nic len fotografi fotografi , ak im teda vadia nech sa nevystrkuju. Ved to Megan urobila naschval,ale to ty nikdy nepochopis.
    Tebe teda vobec nevadi, ze v tom rozhovore povedali sprsku klamstiev? Je to uplne OK podla teba.
    A hned uvod filmu- mala som rozbehnutu karieru😄 kde? Mozno v hornejdolnej.

    9. dec 2022

    @srdeenko19 a vobec to nieje o tom ze ju neznasam, mne je ona ukradnuta.
    Ludia, co klamu uz len gestami ma nezaujimaju.

    9. dec 2022

    Akože mne meghan tiež ako osoba nieje moc sympatická ale to ze ,,odišli,,s harrym preč mi je viac sympatické ako nejaká Alžbeta, celá monarchia, škandály a ich divne pravidla. Čiže odo mňa plus pre meghan a harry. Fandím im.

    9. dec 2022

    @natalka13 tak, keď ti je ukradnutá, načo toľko zbytočných slov o nej. Mňa nemusíš presviedčat o tom, aká je podľa teba "zla" a na peniaze. Ja som z toho dokumentu nevycitala také veci ako ty 😅 mam presne opačný názor ako ty a tak to je úplne v poriadku.

    9. dec 2022

    @liv1 venuju… andrew je tiež na Netflixe ohľadom tejto záležitosti

    9. dec 2022

    @srdeenko19 hmmm… a myslíš, že aký dôvod ma na to aby sa v poslednej začala označovať za cernosku (rešpekt. mulatku), keď predtým všade do životopisov uvádzala že je “caucasian” . Len sa pýtam 🙂

    9. dec 2022

    @c_bradshaw prečo sa mňa pýtaš také veci? Ved jej napíš. 😊 Ja som dala príspevok o seriáli na netflixe a paci sa mi, ako je spracovaný, čo tam hovoria a ze im fandím. Ja nejdem teraz do najmenších detailov skúmať ich život, ani každý ich krok, ani nič podobné. Fandím im, pacia sa mi, toť vsjo.

    9. dec 2022

    @srdeenko19 a ja jej tiež fandím v tom, že ma odvahu sa prirovnať k Mandelovi 🫶🏻

    9. dec 2022

    @c_bradshaw ty odkial vies co uvadzala do zivotopisov videla si ich? 😁

    9. dec 2022

    Ženy ženy naťahuje sa tu, ako keby ste boli jej dvorné dámy a vedelo čo je pravda. 🙈

    9. dec 2022

    @c_bradshaw Netlix je americka stresmovacia spolocnost. To len ohladne tych anglickych medii, comu sa hlavne venuju. Osobnosti nejakej zeny, lasky jedneho muza ktora nikomu neublizila, namiesto niecoho podstatne prinosnejsieho. Ale to by nebol bulvar, to by neboli prachy no. Nehovoriac o tom ako to fantasticky pomaha odvratit zrak od politickeho hnoja taktiez

    9. dec 2022

    @liv1 bolo toho plne tmz hneď ako spustila fnukanie ohľadom rasizmu. Pustila som si teraz na chvíľku ten “dokument” a vlastne kopec slov o ničom. Bola v Británii chvíľku oproti tomu ako dlho sa dokáže v tom hrabať a ťažiť z toho 😀. A Harry sa strašne tváril prekvapene akoby sa len vďaka manželke dozvedel že sa narodil do kráľovskej rodiny. A vrchol bol posmech z poklony kráľovnej. Tak sa predsa nikto neklania ale to by zase nemala o com rozprávať. Vyzerá to na dlhu reklamu na nich dvoch 😏

    9. dec 2022

    @c_bradshaw co je tmz? Este raz sa ta pytam, videla si ten zivotopis? 😁 a nakoniec keby aj tak co. Treba ju za to popravit ak by nahodou najprv uvadzala to a potom ine? Pre pana trufam si povedat ze cislo blizke 100% upravuje avoj zivotopis, resp prikrasluje podla potreby. Media vedia popisat riadne chujoviny. Ovplyvnuju mienku. Robia si s manipulativnymi ludmi co sa im chce. Ta poklona by nikoho nezaujimala, keby to zas len media nenapisali. Normalne ukazala, ako sa prvy krat poklonila a hovorila ze vo svojom zivote sa predtym s takym niecim nikdy nestretla. Hovorila o prvom stretnuti s kralovnou, a Harry ju pochvalil ako velmi pekne to zvladla. V com konkretne bol ten posmech? Ze nevedela ako sa spravne poklonit ci ako? Hon na carodejnice co sa tyka tejto zeny. Az mi je to smiesne ako o nej ludia vravia veci ktore sa niekde docitali, ako by s nou zili v jednej domacnosti pomaly polku zivota 😁

    9. dec 2022

    @liv1 ha ha, presne ako hon na čarodejnicu. V reále môže byť úplne iná, ako ju prezentujú, ved poznáme média, novinárov, čoho všetkého sú schopní a tobôž keď sa jedná o takýchto známych ľudí. Ved tam hovorili, že sú schopní čohokoľvek, aj sa rýpať v ich odpadkoch, len aby niečo vynurali. A to, že chceli ozrejmiť trochu ich kroky a život týmto dokumentom, kvitujem. Ale pre hejterov, ktorí ich nemajú radi a vymýšľajú fantazmagorie ako ti novinári budú stále ti najhorší, nech spravia čokoľvek.

    9. dec 2022

    pozrela som si tie tri casti, ok kazdy ma svoj pohlad a pravdu a rozhodne to nie je lahky zivot zit takto na ociach verejnosti, ako v nejakej reality show, ale harry mal smolu na vyber manzelky. Ona je manipulator, pokrytec a obavam sa, ze aj narcisticka osobnost. Napr. nema hanbu hovorit o klimatickych zmenach a pritom cestuje sukromnymi lietadlami, ktore sposobuju velke skody na zivotnom prostredi, hovori o chudobe a pritom je ovesana sperkami a len jedny jej saty by nasytili jednu africku dedinu na pol roka. Snazi sa neskutocne hrat rasovou kartou ale chudinka je biela a keby to nepodsuvala, ani nikomu nedojde, ze je mixed race. A srandovny moment, ona napislala rukou list a velky vyrobca zmenil reklamu. Ona tak uverila svojej dolezitosti, ze vsetky tie negativne veci si tymto pritahuje do zivota. Pamatam si, ze nedavno v americkej skole postrielal deti vrah a ona tam sla s natacacim timom sa natocit a nafotit. Toto by nikto kompletny nespravil, parazitovat na obrovskom nestasti.
    Pisete tu aj o kralovom bratovi, tak to je ina hanba, ak robil, co sa mu kladie za vinu a ono to tak vyzera, ma byt postaveny pred sud a riadne potrestany, lebo nicit detom zivoty to by malo byt jedno, ci je syn riaditela zemegule alebo posledny robotnik v tovarni.

    10. dec 2022

    @veronicka25 pekne zhenute.
    Nicitel detskych zivotov sedi u nas v parlamente a nic sa nedeje aj vo svete vsade je ich nepotrestanych tisice co samozrejme nikoho neobhajuje.
    A nieje to dovod ich odchodu z rodiny.

    10. dec 2022

    @natalka13 súhlasím úplne.. ja verím, že keď nás neočko nazývali dezolátmi a obmedzovali nám základné práva že raz budú obmedzení oni minimálne odňatím slobody ak nie obesením.

    10. dec 2022

    @veronicka25 ona podľa mňa popiera svoju mix rasu, svedčia o tom aj rekonštrukcia nosa a vlasy, ktoré si vyrovnáva, podľa mńa sa nevie s tým stotožniť a preto hrá "rasovou kartou"

    10. dec 2022

    @mooonika1975 myslis, ze ma rekonstrukciu nosa? vlasy urcite, to jej musi zabrat more casu denne si ich zehlit, ak nema nejaku upravu, ze jej drzia nejaky cas bez zehlenia. Ona sa stavia do pozicie obete, ktorej rasisticki Briti nedopraju, lebo jej ina.

    10. dec 2022

    @veronicka25 ona má keratin , take vlasy by len žehlenie neustalo. Veď ono je to jedno, len podľa mna s tou rasou má ona najväčší problém.

    11. dec 2022

    @mooonika1975 no neviem, nos vyzerá, že ma po tatkovi, ale akuze rasu popiera? Mix predsa nie je rasa. To každá babka s trvalou popiera svoju rasu?

    11. dec 2022

    @domak2 ja uz sa tu usmievam 😁. Aj slovenky co si daju nosy robit a natacaju vlasy asi rasu popieraju 😁

    11. dec 2022

    @domak2 nos teda vyzerá , že tu strednu guľu, má tenšiu , pozri iné fotky. Prečo nenosi tie černošske vlasy ? Tak ako jej matka ? Preto ! Matka je afroameričkanka a ona, keď sa "pýtala " či ju vezme Harry do Afriky, tak sa zrazu tvárila, že čo Afrika , preboha... Tak majú očividne korene tam, tak to asi každého normálne ťahá si to pozrieť, tu mentalitu, prostredie. Nie, ona nie.

    11. dec 2022

    @liv1 ide tu o niečo iné, to dobre vieš, ona si na tom zaklada, že proti rasizmu. Proste ona s tým nie je sama stotožnena

    11. dec 2022

    @mooonika1975 prepáč ale to co tu píšeš je normálne sci fi. Jej mama je afroAMERICANKA. Pravdepodobne niekoľko generácií, nechce sa mi to overovat. Odkiaľ presne tiež neviem, tipujem ze west afrika, ale ona bola v šoku, lebo boli v africkej divočine. To ako keby ja niekoho zoberiem stanovat do lesa ku medvedom, tak pohoda ved jeho dedo bol z Bratislavy 😅 To ako niekto češe vlasy, či ich farbí alebo nosi parochňu fakt nema nič s ničím. A v uk je rasizmus alive and well, nie len voči černochom teda. A plus je aj biela teda, ci prečo vyberas len matkinu stranu?

    11. dec 2022

    @domak2 z Bratislavy a medvede ? uf.. neviem, kto to sci fi tu piše. Divočina v Afrike, okolo kamery a neviem čo ešte , a áno, hotová divočina. Ok, nemusime to rozoberať. Na ňu pozrieš a vidiš, že všetko čo robi, robi preto, aby poprela tie černošské geny. Nie ako jej matka. Tá nemá potrebu si "keratinovať" vlasy . Mne je to v podstate jedno, toto som si utvorila z toho , čo vidim. Nie z toho, čo mi bude niekto rozprávať .

    11. dec 2022

    @mooonika1975 to bola pointa, za to ze ma predkov z Afriky, neznamená ze to tam všetko pozná, teoreticky mame vsetci predkov z afriky 😅. Možno keby bola jej matka herečka, robí to tiež a možno nie, plus nie je mix

    11. dec 2022

    @domak2 vravim, že to človeka tam ťahá, predkovia a ona sa tvarila, ako by ju pozval na Antarktidu a nevie vôbec , čo to je za svetadiel.

    11. dec 2022

    @domak2 teoreticky áno, očividne je ona prakticky

    11. dec 2022

    @domak2 to nevysvetlis 🤷‍♀️.. niekto ma predkov mozno z Lunika 9, automaticky by to pre nich malo byt normalne tam ist. Co nechapes? 🙈😁 a nevies, ze narodit sa a zit v Amerike je to iste ako v stane v divocine? 😁 uplne prirodzené

    11. dec 2022

    @liv1 to by ich malo tahat do Indie 😅 dokonca som začala googlit jej predkov, ale dostala som sa len do roku 1830, stále v Amerike 🤣 Rozmýšľam, kam ma to ťahá, možno do Mongolska, len tak, hocikde 😁 škoda, že viem predkov len cca 200 rokov dozadu no.

    11. dec 2022