Musím sa posťažovať, lebo ma asi porazí:
    15.12. som volala na infolinku jedného športového obchodu, že ak objednám a zaplatím tovar kartou, či ho dostanem do Vianoc. Slečna ma ubezpečila, že hneď ako zaregistrujú platbu, do troch pracovných dní mám tovar doma.
    18.12. sa moja objednávka stále iba vybavovala, tak som tam volala, či vôbec dostali platbu. Odpoveď bola áno, môj tovar bol presunutý do expedičného skladu, ale nevedia mi vraj garantovať, či do sviatkov balík príde. To, čo mi povedali v pondelok, už odrazu neplatilo. Keďže je to jediný darček pre manžela, poprosila som ich, aby to nejako posúrili, lebo mi na tom záleží. Sľúbili, že posúria. Ak vraj balík nechcem, stačí ho neprevziať a peniaze mi vrátia. To by som ale musela vyhodiť ďalšie peniaze niekde inde, a neviem, kedy by mi vrátili tie, čo som im zaplatila. Keďže idú sviatky, asi by to tak skoro nebolo a 50 eur je na moje pomery dosť.
    19.12. sa stav mojej objednávky stále nezmenil, balík stále trčí na expedičnom sklade. Písala som mail, že trvám na tom, že chcem mať tovar do 23.12. doma. Ešte som navrhla, že si viem tovar vyzdvihnúť v BA, v kamennom obchode. Slečna mi volala, že osobné vyzdvihnutie je možné, ale musím za tovar zase zaplatiť. To som odmietla, keďže naozaj nemám na to, aby som vyhodila ďalších 50 eur. Slečna mi zopakovala, že mi nevie zaručiť, či tovar príde. Tak mi už praskli nervy a strašne som na ňu nabľačala. Asi mi to nepomôže a môj manžel bude bez vianočného darčeka. ☹