Aké príjmy sa berú do úvahy pri hypotéke?

biancarv
2. aug 2015

Ahojte. Chcem sa len opýtať či niekto z Vás nevie, ktoré všetky prijmy sa berú do úvahy pri hypoteke. Mám príjem plus rodičovský príspevok a výživné na staršieho syna. Manžel je momentálne nezamestnaný a dostáva podporu v nezamestnanosti. Chceme kúpiť dom v hodnote 120 000 eur a potrebujeme vybrať 110 000 eur. Budúci týždeň ideme do banky, ale napriek tomu som chcela predbezne vediet či rodičovský, výživne a podpora sa berú do úvahy pri posudzovaní. Potvrdenie o svojom prijme už mám. Ďakujem každému za odpoveď. Pekný deň

liz_lemon
2. aug 2015

@biancarv rodicovsky prispevok a podpora sa 100% neberu do uvahy, lebo su to socialne davky, nie prijem
ziadna banka neposkytne HU, kym aspon 1 z vas nebude pracovat

biancarv
autor
2. aug 2015

@liz_lemon ahoj. V pohode ja pracujem ako som uviedla vyššie. Len mam aj iné príjmy. Plat mám nadštandardný, takže by nemal byť problém ani keď sa nebudú brat do úvahy ostatné príjmy. Len som sa chcela informovať.

vulka
2. aug 2015

Podľa mňa na taký veľký úver nemáte bohužiaľ šancu.

zuzanaete
2. aug 2015

rodicovsky sa urcite berie do uvahy, ak je aj dalsi prijem, detske pridavky sa do uvahy neberu, ostatne neviem

vulka
2. aug 2015

@vulka Aha, tak teraz pribudol ďalší prispevok . Tak potom hádam aj hej, keď píšeš, že dosť zarobíš.

henikav
2. aug 2015

@biancarv ja si myslim ze vyzivne sa neberie ako tvoj prijem, pretoze to su peniaze pre dieta, ale kazda banka ma ine kriteria, najlepsie urobis, ked sa opytas v banke v ktorej chces hypoteku brat, vzdy ho mozes vypisat ako dalsi prijem, v najhorsom pripade ho nevezmu do uvahy. Ak mas moznost splacat ciastku z tvojho platu, pripadne bude dom ohodnoteny na vyzsiu sumu, podla mna dostanete hypoteku bez problemov

biancarv
autor
2. aug 2015