Ako šetriť?

13. jan 2023

Dobrý v rámci šetrenia som sa rozhodla nechať si odrast vlasy a nedobijat kredit keďže som študentka rodičov veľmi otravovať nechcem a brigády niesu momentálne môžem sa opýtať čo by ste mi ešte poradili na šetrenie ?

a_alexandra_a
13. jan 2023

Brigády sú stále. Koľko máš rokov? Študuješ na SŠ, predpokladám

dilino
13. jan 2023

Ako nie sú brigády sú. Len treba hľadať. Kto chce hľadá spôsob kto nechce hľadá dôvod. Kľudne na brigády chodiť môžeš nie je už korona. Len asi s TI moc nechce.

dilino
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
slovenka753
13. jan 2023

Koľko máš rokov?

dominikamacakova
13. jan 2023

Napíš všetky výdavky. Nedá sa poradiť keď človek netuší čo kupuješ. Stravuješ sa sama? Jedine sa dá ušetriť na jedle, nikam nechodiť, nekupovať nové oblečenie 🤷

aurorastone2
13. jan 2023

@dilino
@a_alexandra_a ona píše ze pre ňu nie sú možné.., nie ze žiadne brigády nie sú k dispozicii . Tak asi študuje medicínu alebo nejaký ťažký odbor kde sedí nad knihami a v škole 24/7 a ináč by to nezvládla...

elanor
13. jan 2023

@aurorastone2 kde pise, ze pre nu nie su mozne?
citujem:"...a brigády niesu momentálne..."

z citovaneho bez dalsieho upresnenia zatial vyplyva, ze v jej okoli podla nej brigady niesu, teda nikto neponuka. Nie, ze brigadovat nemoze...

Cos teda by musela studovat v riadnom zapadakove, aby nikde ziadna brigada nebola. Tesco, Kaufland a podobne sa po brigadnikoch len tak obliznu.

Alebo citas niekde iny text?

doriiis
13. jan 2023

Nedobijat kredit nie je práve naj nápad.Pri nulovom kredite sa nedovolas nikomu a po čase,keď si nedobijes kredit,ti odpoja číslo.Ak fakt nepotrebuješ veľa volať,smskovat a datovať tak prejdi na paušál na faktúru.2€ min.zaplatis a zvyšok podľa spotreby.Ja v priemere takto platím za 2 čísla 10€ mesačne.

dilino
13. jan 2023

slovo brigády momentálne nie sú je čo. Mala napísať sú brigády ale nemôžem chodiť mám naročné štúdium.

dilino
13. jan 2023