Kúpalisko pre dvojročné dieťa

slamka890
13. jún 2016

Ahojte žienky 🙂
Vedeli by ste mi prosím vás poradiťt nejaké pekné, hlavne hygienické kúpalisko (najlepsšie možno aj kryté) vhodné pre dieťa(2ročné). ? 🙂
chceli by sme ísť na 1-2 noci na takú malú rodinnú dovolenku 🙂 Sme z okolia ZA, a vzdialenosť nieje až taký problém . Hlavne aby tam bolo čisto ;) A vedeli by ste mi ešte poradiť čo všetko mám malému kúpiť na kúpalisko? v tomto som este amatér, kedže s ním ideme prvýkrát 🙂 Viem , že niekde sa dajú kúpiť aj kúpacie plienky .. na to ešte niečo ?a lebo stačí len tú plienku ? 🙂 A bude ich teba viac ? :D .. A nejake špuntiky do uší alebo niečo keby sa dostala voda do uška ? 🙂 A na kúpanie skôr koleso alebo rukáviky ? 🙂
Ďakujem vopred za každú radu ;) majte sa

pribinak
13. jún 2016

Hygienické kúpalisko? No to je sko keby di hľadala guľatú kocku ;))

slamka890
autor
13. jún 2016

@pribinak Dakujem za radu :D .. Ok tak MAMIČKY .. prosím poradte aspon , čo tomu malému na to kupko kúpiť ,.. 🙂 ;)

pribinak
13. jún 2016

@slamka890 klobucik s uv filtrom, ideálne taky co zakryje aj plecia
Kvalitný opaľovací krém pre deti, aspon 30faktor
Hracky do vody ;)

pribinak
13. jún 2016

@slamka890 k jazeru to velmi netreba, ale na kupko plienky do vody

lubi40
13. jún 2016

plienky do vody (kup balenie 10 a mas), nehjake koleso, alebo rukaviky, alebo plavaciu vestu, ... hracky do vody, klobuk a opalovaci krem detsky. Mozes aj mlieko po opalovani

slamka890
autor
13. jún 2016

Ok super opalovaci krem mam 15 tku a 50ku prenho 🙂 .. aj taky klobucik co zakryje plecia je ? fiiha tak to kuknem niekde 🙂 Ok dakujem za rady 🙂 .. a na tu kupaciu plienku treba este nejake plavecky alebo nie ?

lubi40
13. jún 2016

@slamka890 plavacia plienka sa od neplavacej odlisuje tym, ze nenasava vodu, takze ide o bezpecnost. Ja na to este natiahnem normalne plavky, ale akoze podla mna nutne netreba.