Logopédia - hravé cvičenia pre deti

erickam
19. máj 2013

ahojte, neviete mi prosím poradiť, raz som v nejakej reportáži zahliadla, že nejaký slovenský páni vymysleli, také hravé logopedické cvičenia pre deti bolo k tomu potreba aj sluchátka aby dieťatko napríklad písmenkom šššššššš posúvalo hada do ciela, so synom cičíme a o tomto som mu rozprávala a teraz ma stále otravuje že by to rád cvičil aj takto, ďakujem za odpovede a tipy

ankalv1
31. júl 2013

toto by aj mňa zaujímalo 🙂

peto75
9. aug 2013
peto75
9. aug 2013
erickam
autor
10. aug 2013

@peto75 ďakujem veľmi pekne

kingstonka
17. okt 2013

ahojte.. pouziva niekto tento program, funguje? mne sa tu hru nedari stiahnut

logopedicka
20. júl 2015

Ahojte 🙂 Ja pracujem ako logopedicka, so skupinou Speekle som spolupracovala formou spatnej vazby a danu hru v niektorych pripadoch odporucam a v inych nie.

Hra obsahuje 3 ulohy. A teda dany nacvik hlasky S/Š je iba jednou sucastou. Vsetky funguju na systeme automatickej spatnej vazby. Napriek tomu vsak konkretne "trpaslika" pri ktorom sa cvici hlaska S/Š odporucam cvicit vyhradne IBA s dozorom dospelej osoby a najlepsie potom, ako ste videli ako hlasku cvici logoped, pretoze mikrofon nemusi na 100% odlisit spravnu a nespravnu vyslovnost. Dieta si tak moze zafixovat nespravnu vyslovnost.

Pokial nacvicite S a Š v logopedickej ambulancii, mozete hru vyuzit ako vynikajucu fixaciu - pre deti je velmi motivujuca!

Nedostatkom moze byt, ze hoci nacvicite perfektne SSSS.. a ŠŠŠ... dat ho do slova moze byt este kopec roboty.. ale aspon nieco predsa len 🙂 a naozaj potvrdzujem ze deti to velmi bavi.

Dalsie dve hry velmi odporucam aj pre deti, ktore nemaju primarne problemy s jazykom a recou. Vyhodou je, ze ako dospeli viete dietatu nastavit obtiaznost hry a vybrat cielove hlasky.