Som vysokoškoláčka a som tehotná

stiewe
5. máj 2014

Ahojte 🙂 tak sa zdá,že som sa pridala k tejto skupine, ale zatiaľ to nie je 100 percentné. História je dlhá,ale jednoducho, začnem odtiaľ,že som sa vrátila dokončiť si školu,čiže akurát som v 4.ročníku Mgr. Pracovať som pracovala len ako brigádnik alebo na dohodu. Ale k veci, ako sa zdá, čakám malý prírastok,ja osobne som rada, síce mám strach a všetko okolo toho..ale skôr sa bojím o rodičov,ako to vezmú, keďže som opäť študent a financie žiadne. Síce mám toho roku 25, ale i tak 🙂 poprosila by som reakciu najmä mladých študujúcich mamičiek alebo tí,čo boli v mojej situácií, ako ste to zvládli a ako okolie. Ďakujem 🙂
)

lulu369
5. máj 2014

@stiewe Ahoj, ja som v tvopjej situácii nebola. No z toho čo povie a ako zareaguje okolie si nerob ťažkú hlavu. A ak sa otec dieťatka na dieťatko teší, tak si to vôbec nevšímaj 😉 A čo sa týka rodičov, možno máš zbytočne strach a zareagujú lepšie ako čakáš...
Ja som pracovala necelé 2 roky keď som otehotnela s dcérkou a reakcie rodičov (najmä otcovej) som sa veľmi bála, no ich reakcia ma prekvapila - mama mi síce povedala, že sme pohli ešte počkať, ale na vnúčatko sa veľmi tešila od prvej chvíle a otec len mikol plecom 😀

ivett1
5. máj 2014

@stiewe ahoj, ja som v podobnej situácii nikdy nebola, len som ti chcela napísať, že ti držím palce a podstatné je, že ty sa na dieťatko tešíš🙂 len to povedz všetkým, ktorým to chceš povedať, čo najskôr😉

namornicka
5. máj 2014

Oznámte "okoliu" s partnerom že budete rodina, kto bude mať negatívnu reakciu jedným uchom dnu, druhým von, nedaj si pokaziť radosť. Nedaj najavo, že ti nejako veľmi záleží na názore druhých. Vek na dieťa máš akurát. Držím palce.

stiewe
autor
5. máj 2014

@lulu369 to má skôr trápi,že som nerobila,že nemám finančné to tak zabezpečené,ako by som chcela,čiže nič z materskej...ale inak dieťa som vždy chcela 🙂 partner je už psychicky pripravený 😀