Mám nárok na podporu?

16. feb 2023

Ahojte žienky, prosím Vás je tu niektorá z Vás čo pracuje na sociálnej poisťovni a bola by mi ochotná poradiť pomôcť. Keď som volala do našej sociálky pani, čo má vybavovala bola veľmi nepríjemná a nič mi nepovedala.
Stala sa mi taká vec, že som sa pred pár dňami dozvedela, že mi v práci nepredĺžia zmluvu a ja ostanem bez príjmu.
Teraz vo februári mi končí pracovná zmluva na dobu určitú. (v práci končím. ) Od septembra 2022 som zároveň študent denného štúdia VŠ. Pred touto prácou som robila 3 mesiace čiže dokopy budem mať odpracované 1r3 mesiace.
Mám nárok na nejakú podporu,, príspevok,, alebo niečo iné?
Firemná Ekonómka mi povedala, že na nič nemám nárok a ak pôjdem v ochrannej dobe na PN (od 1.3) tak mi zamestnávateľ zaplatí len 10 dní PNku a to sa mi neoplatí, pretože mi z výplaty za február rovno strhne osobné čo je viac ako PN za 10 dní (takto aa mi nepriamo ekonómka vyhrážala)

Som z tejto situácie zúfalá..... :'( ďakujem za pomoc neviem čo mám robiť takto na rýchlo zohnať prácu. Je to svinstvo čo urobili.....




strhne celé osobné, čo bude viac ako zaplatená PNka

veronikaszabova
16. feb 2023

Podpora - nie
PN - ano - az do doby, pokial ta nevypise lekar, ze si praceschopna

autor
16. feb 2023

@veronikaszabova aha, čiže PN by som mala platenú i po viac ako 10tich dňoch? Viem si to vyrátať cca koľko by mi to vyšlo. Ďakujem ti

veronikaszabova
16. feb 2023

Ano, aj viacej ako 10 dni - pokial je dovod na PN.

autor
16. feb 2023

@veronikaszabova tak už len keby psychický dôvod.... Keby mi to dali aspoň vedieť skôr.

veronikaszabova
16. feb 2023

Pokial nemas diagnozu, tak ziadny "psychicky dovod" na PN ti nikto neuzna.
Ked si vedela, ze ti konci PP, preco si sa nesla sama pytat, ako si na tom...?

autor
16. feb 2023

@veronikaszabova predpokladám, že ja ani nemám povinnosť sa evidovať na úrade práce keďže som vedená ako denný študent VŠ aspoň tak mi píše v aplikácii na zdravotnej poisťovni ze som nezaopatrené dieťa.