Berie ma len ako sestru - kamarátku, nepriťahujem ho

miapia
11. máj 2013

cawte baby, nevem ako zacat ale uz dlho sa trapim a obavam sa ze z toho sa mi zacali aj zdravotne problemy(gynekologicke...) Uz skoro tri roky som vo vztahu, posledny rok sa da povedat, ze nefunkcny. mam 26 rokov a za sebou jeden stroskotany vazny vztah. Spoznala som ho prostrednictvom rovnakej zaluby, som vasniva turistka a fotografka a on tiez. V mojich ociach proste dokonaly chlap, nepije, nefajci, neflaka sa po krcmach, spotruje, mame rovnake nazory na svet, politiku, vyznanie...da si na svoj vyzor zalezat, ma rad prirodu, fotograf. problem je vsak v tom, ze sa zalubim vzdy do typu- macho alias alfa samec. Vysportovany. Idem sama proti sebe ja to viem, ale dobri, chudsi a romanticki chlapi ma nikdy nepritahovali. ked sme sa spoznali, vsetko bolo krasne , proste klise, nevedel sa ma nabazit, spavali sme spolu atd, bola som vraj jeho muzou...chodili sme spolu na dlhe tury prirodou , spoznavali krasy slovenska. hrady, podujatia, vysoke tatry...konecne som spoznala muza, ktory bol aj pre mna velmi sexi a mal aj spolocne zaujmy ako ja, bol iny ako ostatny, netrvalo vsak dlho a zamilovala som sa do neho. predstavil ma aj svojej rodine, predo mnou mal len dva vazne vztahy- ale tie boli vraj len o sexe, preto sa rozpadli....bola som rada, ze mam pri sebe muza s ktorym chcem ostat, podvedomie mi vravelo ze ma ochrani...co ma zacalo rozculovat, ze sa paci strasne vela zenam a on sa mi priznal ze jeho minulost je taka ze je , ze ma rad zeny a je proste kurevnik...ostala som s nim aj presto, vedela som ze ma ma rad len ako sestru, ale je mu so mnou velmi dobre napriklad v prirode atd...posledny rok a pol sme spolu nic intimne nemali, ja som zacala ziarlit, on denno denne flirtoval s babami na nete....viac krat mi povedal, ze proste niesom jeho typ(ma rad opalene tmavsie nizsie brunetky, ja som vysoka blondska a podobne dristy...) proste chemia zrazu uplne vyprsala a nic ku mne neciti, nelubi ma, pres