Osamostatnenie od rodičov

christin5266
17. júl 2015

Dobrý deň,

mám 22 rokov, som študentka na vysokej škole, dúfam že nasledujúci rok už bakalárka. Mám problém s rodičmi s ktorými mám neustále nezhody rôzneho typu. Odkedy viem, rodičia boli vždy tvrdohlavý a neupustili od svojej vôle aj keď vedeli, že mňa tým hlboko rania. No tento rok toho mám vážne dosť! Mám priateľa rok, sme spolu šťastný a od septembra sme spolu chceli bývať a tak dokončiť výšku. Keď sa však môj otec dozvedel že jeho otec je róm, s ktorým od svojich deviatich rokov nežije, chcel ma vyhodiť z domu. Našťastie sa to nejak urovnalo a teraz v lete to už celé vyzeralo byť v poriadku...on bol u nás, ja som mohla byť s kľudným svedomím u nich a nič mi na to nepovedali. Pracovali sme na jednom mieste a z ničoho nič nás začal podozrievať majitel podniku že sme ho okradli, pritom nikto nič nespravil! Dozvedeli sa to rodičia a bol cirkus zase jak vyšitý....vraj ma preložia na druhú školu, odrežú od sveta, spravia všetko preto aby mi zakázali čo len chodiť na ulicu (nezabúdajme že mám 22)...ďalším problémom je že celý svoj plat im musím odovzdávať! Vraj to je spoločná kasa a ja len neviem pochopiť že to je pre mna len dobré...neviem čo robiť! Najradšej by som odišla niekam ďaleko a už nikdy sa nevrátila! Zaujíma ich vôbec moje osobné šťastie? Keby som však naozaj odišla, neviem dokončiť vysokú pretože môj odbor mi nedovoluje nájsť si prácu z ktorej by som mohla žiť, platiť si byt atď...Mám vôbec šancu na to aby som mohla byť niekedy v živote sama sebou?

charity
17. júl 2015

@christin5266 Rodicia su povinni Ta zivit kym neukoncis vzdelavanie. Nesmu obmedzovat Tvoju osobnu slobodu. Nesmu Ta okradat o Tvoje peniaze. To su trestne ciny. Co im dovolis, to Ti spravia. Je na Tebe, aby si im vymedzila hranice.