Využíva ma

15. máj 2022

Ahojte… mám 22 rokov, pracujem ako programatorka.. bývam sama - mám byt na hypoteku, vlastne auto, koníčky. Problem je v tom, že si nedokážem najst priatela v mojom veku. Chalani v cca 22-25 väčšinou žijú u rodičov alebo sú na vysokej takze študenti a väčšinou ma využívajú - požičiavajú si peniaze odo mna a nevratia, prespí, jedáva u mna ale nič neprispeje. Vztah s takýmto clovek je pre mna krok vzad a chcela by skm niekoho s kym budem rast a ťahať jeden druhého dopredu. Kde takých najdem???

luccija
15. máj 2022

Treba hľadať o trocha staršieho.Si šikovná🙂

evica17
15. máj 2022

Najdi.si dakeho pracujuceho uz, idealne co byva aspon v podnajme, alebo ak.aj u rodicov, taknprispieva a fakt sa snazi.

simik22
15. máj 2022

@evica17 šak sa pýta , kde takého ma nájsť 🤣

evica17
15. máj 2022

Studentov by som.moc nehladala, oni zatial ziju v inom svete, aj ked su aj iny

evica17
15. máj 2022

@simik22 sak v robote, na turistike, na cestopise alebo inej slusnej akcii...

evica17
15. máj 2022

@simik22 ja so sa s mojim spoznalana tabore. Pre mladez, ja 20 a on 25

viky173
15. máj 2022

ja som tiez programatorka a nasla som si programatora - kolegu (teda on mna :D) a inak preco tiez nestudujes? je zvlastne robit programatorku bez VS

lindous
15. máj 2022