Aká je vaša úroveň angličtiny?

aamelkaaa
1. nov 2014

Pokúšam sa učiť tento jazyk, ale stále som začiatočník. Angličtinu som mala 3 semestre na VŠ, potom som prešla po 5 stage (vrátane) Callanovky a teraz to skúšam aj so súkromým lektorom. Lektor je super, veľmi mi pomáha, no stále mám strach či sa to naučím - veľmi chcem vedieť aktívne, momentálne keď mám niečo povedať, zo stresu trepnem hociakú blbosť napr. namiesto monday - morning. ☹ Zatiaľ sa len mesiac stretávam s lektorom a každý deň sa učím 1-2 hodiny.
Pripadám si už ako negramotná, dnes už bez angličtiny sa ťažko dá niekam pohnúť. Ako ste začínali vy a aká je vaša úroveň tohto jazyka?

katarinamarkova
1. nov 2014

@aamelkaaa ked sa chces naucit jazyk aktivne, staci ist na par tyzdnov, mesiacov do zahranicia.
v skole sa nikdy jazyk nenaucis....s lektorom to je uz lepsie...ale aj tak sa kazdy jeden jazyk uci najlepsie tak, ze si priamo v krajine a nemas jednoducho inu moznost ako komunikovat v danom jazyku 🙂
resp. ak nemas moznost...treba doma zapnut tv stanicu v tomto jazyku nech ti aj cely den nieco rozprava 🙂 citat knihy priamo v anglictine, kludne zacni rozpravkami, prejdi na poviedky, romany - citaj nahlas, to ti trosinku vykompenzuje moznost s niekym priamo komunikovat

ervenka
1. nov 2014

@aamelkaaa tiez sa priklanam k odchodu do zahranicia. Navyse, ked sa ucis na SVK, velmi vela ucitelov hovori pomaly ako slimacik, dokladne vyslovuju... Ked sa dostanes do skutocneho sveta a stretnes ludi s prizvukom, budu sa ti usi otacat. Takze pekne sup do sveta. A zatial doma BBC, CNN, euronews.

alabama0011
1. nov 2014