Externé štúdium práva na právnickej fakulte

xenoda
30. júl 2022

Ahojte. Je tu niekto, kto má skúsenosti s externým štúdiom práva? Ak áno, prosím podeľte sa so mnou o cenné infošky a vaše skúsenosti. Napr. koľko hodín denne je potrebné sa venovať štúdiu popri práci?(viem že je to individualne ale niekoho skúsenosť bude super ;))Ako často treba navštevovať školu prezenčne alebo akou formou prebiehajú skúšky? a pod. Vopred ďakujeem.

nique
30. júl 2022

@xenoda ja som študovala pred rokmi a všetok voľný čas a dovolenku som minula na školu. Manžel pracoval v zahraničí, tak to bolo ok.
A skolu sme mali každý 2. víkend. Oba dni po 8h. Skúšky boli cez týždeň.

xenoda
autor
30. júl 2022

@nique a zamestnala si sa nakoniec v obore?

nique
31. júl 2022

@xenoda nie.už som mala stabilnú prácu a začínať od 0 som nechcela.

xenoda
autor
31. júl 2022

Vďaka 🙂

natalia912
31. júl 2022

Ja momentálne študujem externe, najprv popri práci, teraz popri dieťati 😂 a teda času nie je nazvyš, ale na skúšky som sa ucila cca také 4hodiny denne, tesne pred skúškou intenzívnejšie...záleží ako ťa daný predmet baví...tie čo boli nič moc to som sa učila už počas školy pred skuskovym,čiže mesiac aj viac a aj tak to bolo o drzku, tie zaujímavé som mala za týždeň zmaknute.🤷ale zas priznám, že si nepotrpim na Áčka...aj moja kapacita mozgu je už niekde inde ako za mladých čias 😂🤣 keď chces kľudne sa ozvi do správy 😁

mambala
10. aug 2022

@natalia912 mozem sa opytat ako to funguje. Premyslam nad studiom prava. Mam ale obavy ci to zvladnem popri praci a vyssiemu veku. 😅

natalia912
11. aug 2022