EUBA - externé štúdium

718
31. júl 2023

Ahojte, máte tu niekto skúsenosť s externým štúdiom na Ekonomickej univerzite v BA ? Ako ste mali organizovanú výučbu, resp. boli tam prednášky povinné ? Ja momentálne študujem právo na dennom a rozmýšľam že by som si tento rok dala popri tom aj prihlášku na financie, bankovníctvo a poisťovníctvo externe na Národohospodárskej fakulte, ale keďže zároveň aj pracujem cez týždeň aj cez víkendy tak by sa mi určite nedalo chodiť každý týždeň. Viem že napríklad na našej fakulte externisti prednášky povinné nemajú a stačilo by im teoreticky iba prísť na skúšku, ale nie som si istá ako to majú iné školy.

lianka123
31. júl 2023

@718 ahoj, niektore su povinne, niektore nie. Studium je v sobotu. Zvladnut sa to da v pohode, ja pri novorodencovi som to dala.

aniss257
31. júl 2023

@lianka123 ahoj, s podnikovohospodárskou fakultou v Ke nemas skúsenosti?

lianka123
31. júl 2023

@aniss257 nie iba eu v BA, externe

raffaella
31. júl 2023

@718 moj muz studoval pravo denne a EUBA externe (OF), on to zvladal v pohode.
Ja som studovala FPM externe pri full-time jobe (narocnom na hlavu) a bol to hard-core, skrz tej prace.
Prednasky ako bolo pisane, niektore povinne a niektore nepovinne, neviem ako to je teraz, ja som koncila pred vyse 10 rokmi.
Inak som mala viac spoluziakov, ktori studovali 2 vysoke skoly a zvacsa to bolo prave v kombinacii s pravom, ale mala som spoluziaka aj znameho a velmi uznavaneho doktora 😉

718
autor
31. júl 2023

@lianka123 a tú sobotu si na to asi treba vyhradiť voľnú celú že ? alebo to ste mávali niekedy aj tak že škola je napr. doobeda a poobede voľno/nepovinné prednášky ?

raffaella
31. júl 2023